با این اوضاع و شرایط بانک ها که خدمات نمی دهند و کارمندان صرفا حضور دارند و هیچ کاری هم به گفته خودشون ازشون برنمیآید تعطیل کنید این شعب را تا حداقل در مصرف برق صرفه جویی بشه.
من که رفتم بانک تا پیگیر حقوقم بشم که نمی توانم برداشت کنم رئیس بانک گفت منم مثل شما امروز صبح پول بنزین نداشتم که پرداخت کنم.کامندای بانک صرفا دارند از امکانات رفاهی بانک استفاده می کنند و در دمای 18 درجه بانک غصه ماهرو می خورند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
بهترین نظر
ناشناس
||
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
زمان هک بانک سپه رفتم بانک گفتم شما که سیستم ندارید چرا میاید سرکار گفتن دستوره.الانم اینا میان چراغ امید نداشته مارو تو بانک روشن نگه دارن طفلکا.
ناشناس
||
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ب قول ناصر نوسان بعد از کار داخل معدن،کارمندی بانک سختترین کار دنیاست،بخاطر همینه بعد ی هفته هنوز مشکل بانک ها حل نشده،طنز تلخ ماجرا اینجا س ک ب زحمتکشان بانک بابت ایام جنگ پاداش هم دادن
ناشناس
|
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
6
پاسخ
سلام خیلی عجیب هست حساب های بانک ملی مثل کانون کارشناسان... واریزی فعال هستند و ملت اجبارا باید قبض و فیش بگیرند ولی از طرف کسی حق برداشت ندارد و و معلوم نیست کی درست میشود و اعلام میکنند که " مشکل فنی " هست. خب تکلیف ملت بدبخت چی هست قسط .... کسی هم عین خیال ش نیست حدود ۲۰ روز هست مسدود هست حداقل کار بانک میلی حساب های مشکل دار را مسدود کنند تا کسی واریزی نداشته باشه و مردم کمتر سرگردان باشند خدا به این مسئولین بانک و ...خیر نده
ناشناس
|
|
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
10
پاسخ
وقتی بدون حساب و کتاب بانک آینده را با ملی ادغام می کنی بدون اینکه اول فکری به حال سخت افزار و سرور باشی همین است دیگه.
شهروند
|
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
11
پاسخ
مدعی العموم باید دخالت کنند. بانک ملی ملت را به ذلت وخواری کشانده و باعث ضرر و زیان گسترده مردم و شرکت ها شده باید خسارت پرداخت کند به مردم. واقعا مدعی العموم چرا دخالت نمی کنند.
ناشناس
|
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
10
پاسخ
یه نفر ملت رو روشن کنه که چرا وقتی از عابر بانک دویست هزار تومن می گیری هزار تومن کارمزد برمی داره!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
زیرا پول از آسمان در خود پرداز قرار نمی گیرد. اپراتور دارد، تعمیرات دارد، هزینه حمل پول دارد، برق مصرف می کند و اینترنت
ناشناس
|
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
13
2
پاسخ
فیلتر شکن ها میتونه علت باشه ؟
سید جواد
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
8
پاسخ
آقا این چه وضعیع پدر مردم دراومده.از صب امروز دوباره قطع شد کلا بانک ملی و صادرات تجارت قطع َ.مردم ۳ روز تعطیلی دارن شعبه بانکها که بسته و کلا تعطیلات هستن.نمیگن چجوری طرف ۴ روز بدون کارت چی کارکنم.خاهشاانتقال بدید رفع کنن واقعا عجیبه مردم نمیتونن هیچی بخرن بدون کارت
پاسخ ها
شهروند
||
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
باید کارمندان و مدیران این بانک های بی کفایت تعطیلات را در شعب حضور داشته باشند و به این شکل تنبیه شوند
امیر
|
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
3
13
پاسخ
چجوریه که قسط هارو میتونن از حسابم کسر کنن اما من نمیتونم از حسابم پول بنزین ماشین رو حساب کنم!!!!
تو این گرما چقد دیگه باید منتظر بمونم تا بتونم پول بنزین رو حساب کنمو خودمو برسونم خونه؟!!!!
یه بنده خدا رسما که گفت من نمیتونم کاری انجام بدم ،منتها نمیدونم با این تفاسیر چرا نمیذاره بره تا یکی که میتونه بیاد کارو دست بگیره
تا زمانی که مردم نفهمن که فرق داره کی رییس دولت باشه ، همین آش و همین کاسه
ناشناس
|
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
11
پاسخ
الان ۱۰ روزه سود سپرده ما را ندادن، سپرده هم که قابل برداشت نیست، حتی محل کارمون هم نتونسته حقوق ما را واریز کنه، آخه این چه وضعیه برای مردم درست کردین؟ تا کی قراره این مصیبت ادامه داشته باشه؟ بیچاره کردین ما را
ناشناس
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
10
پاسخ
واقعا بانکها با این همه حشم و خدم در قسمت انفورماتیک دارن چیکار می کنن؟؟؟!!! چرا نمی تونن درستش کنن؟!!!
من که رفتم بانک تا پیگیر حقوقم بشم که نمی توانم برداشت کنم رئیس بانک گفت منم مثل شما امروز صبح پول بنزین نداشتم که پرداخت کنم.کامندای بانک صرفا دارند از امکانات رفاهی بانک استفاده می کنند و در دمای 18 درجه بانک غصه ماهرو می خورند.