امروز یک ساعت منتظر اتوبوس مسیر میدان ولیعصر به شهرک والفجر بودم راننده امد سوال کردم چرا انقدر دیر اتوبوس میاد گفت گازوییل نیست.هروز یه بهانه جدید.بهتر نیست بریم مثل سالهای قبل از دولت الکترونیک تو صف بانک بایستیم با یه دفترچه بانک؟قبل از کرونا راحت بودیم کل پولامونو از بانک خارج میکردیم میزاشتیم زیر بالشمون.
ناشناس
|
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
13
پاسخ
مشکل اصلی در سیستم فشل و فرسودهای هست که تمام امور زیرساختی رو هم به افراد بیسواد و سفارشی واگذار کردن. این هم شده نتیجهش.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
8
پاسخ
کار برخی هست.
ناشناس
|
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
3
7
پاسخ
چره دقیقا زمان پرداخت حقوق ها؟ کی میخواد نارضایتی ایجاد کنه ؟
ناشناس
|
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
4
پاسخ
امروز من بیرون بودم تراکنشی اصلا برای بانک صادرات انجام نمیشه چه خرید چه کارت به کارت، بانک ملی و ملت هم همینطور یه چند تا بانک خصوصی فقط کار میکردن ، مردم همینطوری جلوی خودپردازا سرگردون مونده بودن
ناشناس
|
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
11
3
پاسخ
فکر میکنم اگه مذاکره نمیکردیم الان کارتهامون حداقل وصل بود .
ناشناس
|
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
7
3
پاسخ
فکر میکنم اگر عراقچی نمی رفت مذاکره حداقل کارت هامون رو می وصلوندن
شهرام
|
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
3
پاسخ
تا حالا 2 بار حساب هام رو خالی کردن ، به پلیس فتا زنگ زدم میگن شهرستان پیگیری نمی کنیم ، شکایت هم کردم بعد از چند روز دست به سر کردن ، شکایت رو رد کردن ☹️
حق حرف زدن هم نداری
مهدی انصاری
|
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
7
پاسخ
با درود..
پرداخت سود سپرده نیز انجام نشده..
امید که مشکل بانک ملی و سایر بانکها بزودی مرتفع گردد..⚘