علاوه بر عدم پرداخت دو ماهه افزایش حقوق قانونی بازنشستگان تامین اجتماعی ، دولت بالاخره باید بدهی ۳۴۰ همت از دوران احمدی نژاد به سازمان را که از دسترنج و پس انداز ۳۰ ساله آنها بوده را تسویه کند
لازم به دکر است که احمدینژاد در زمان برداشت و خالی کردن تمام موجودی صندوقهای بازنشستگان در زمانیکه دلار هزار تومان بوده را از
تمام صندوقهای بازنشستگان مختلف را برداشته وورشکسته کرده است
و باعث به زیر خط فقر مطلق کشاندن فقط ۵ میلیون خانواده از بازنشستگان تامین اجتماعی شده است😢🥵😡
آحمد
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
1
پاسخ
سلام
اولین بار نیست که سازمان چنین کاری را انجام میدهد. بد نیست تابناک سابقه چنین اقدامی را نیز بررسی کند.
وقتی تاخیر در تادیه دین سازمان تامین اجتماعی هیچ جریمه ای ندارد به نفع سازمان است که در پرداخت تاخیر کند. همچنین با جلسه حقوق و دستمزد در پایان سال حداقل در ۴ سال گذشته افزایش مستمری بازنشستگان به طور مهندسی شده ای با تاخیر پیوسته نسبت به تورم انجام می شود. کافی است مقایسه ای بین میزان تورم سالانه و میزان مستمری انجام شود تا مشخص شود سازمان تامین اجتماعی جقدر از بابت تاخیر در تادیه دین به بازنشستگان بدهکار است. بازنشستگان ۳۰ تا ۳۵ سال حق بیمه پرداخت کرده اند و وظیفه سازمان حفظ ارزش این حق بیمه با سرمایه گذاری و فعالیتهای اقتصادی بوده است. اکنون زمان بررسی موفقیت یا ضغف سازمان در تحقق این هدف است و افزایش مستمری باید منطبق با این منطق صورت گیرد.
بازنشسته
|
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
3
پاسخ
ما منتظر هرچه سریعتر واریز مابه التفاوت فروردین و اردیبهشت ۱۴٠۵ هستیم
فرامرز
|
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
1
پاسخ
متأسفانه بازنشسته از نظر مدیران رده بالا یعنی اولویت آخر ،...
فرامرز
|
|
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
2
پاسخ
اصلا حقوق 1405درست محاسبه شد که دنبال مابتفاوت ماهای گذشته هستی
ناشناس
|
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
1
پاسخ
جهت اطلاع رئبس جمهور محترم اگراین اسمش ظلم وبی عدالتی نیست شما یک اسم برای آن پیدا کنید همیشه اقشار کم برخوردار تومحاسبات آقایان وتامین بودجه و خدمات بیمه ای درمان و افزایش حقوق باید صبر ایوب داشته باشد این نظام روزگاره
ناشناس
|
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
1
پاسخ
خواهر من بازنشسته تامین اجتماعیه ، کارمند یک شرکت خصوصی بود حالا کارش به جایی رسیده که دیروز میگفت یا باید خودکشی کنم یا یه چادر سر کنم برم سر چهار راه برای گدایی !!
ناشناس
|
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
3
پاسخ
برخلاف دروغها دنبال دار تامین اجتماعی در افزایش ۶۰درصدی حقوق حداقل بگیران تامین اجتماعی،تنها ۲۰درصد حقوق افزایش پیدا کرده،حقوق ۱۷میلیون تومنی شده ۲۰میلیون تومان.
بهمن خاطر ب تمام جوانهای عزیز سفارش میکنم اصلا سمت بیمه تأمین اجتماعی نیان،چون بعد از سی سال پرداخت حق بیمه با این شرایط مواجه خواهید شد
ناشناس
|
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
3
پاسخ
بازماندگان تامین اجتماعی عائله مندی حق قانونی شماست چون چندین ساله پرداخت شده وطبق قانون تامین اجتماعی مکتسبه محسوب میشه اگر شکایت کنید دیوان عدالت اداری هم حق عائله مندی وهم ۷۱۶ هزار برمی گرده ،معلوم نیست چه هدفی مدیران دنبال می کنن که درشرایط سخت وتورم شدید ۳ میلیون از حقوق زنان بیوه وفرزندان یتیم کم کردن بازماندگان تامین اجتماعی اکثریت حداقل بگیرن یعنی زیر ۲۰ میلیون، حق بازماندگان خوردن نداره
ایرانی
|
|
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
0
3
پاسخ
نمایندگان مجلس کجا هستن فقط رای گیری همه جا هستید حق عائله مندی و۷۱۶ هزار تومان مستمری بگیران تامین اجتماعی رو قطع کردن ،،،مگه ما چقدر حقوق می گیریم که ۳ میلیونش رو قطع کردید
لازم به دکر است که احمدینژاد در زمان برداشت و خالی کردن تمام موجودی صندوقهای بازنشستگان در زمانیکه دلار هزار تومان بوده را از
تمام صندوقهای بازنشستگان مختلف را برداشته وورشکسته کرده است
و باعث به زیر خط فقر مطلق کشاندن فقط ۵ میلیون خانواده از بازنشستگان تامین اجتماعی شده است😢🥵😡