ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
هر وقت از خواب صبح جمعه بیدار شدید پیام من را هم منتشر کنید که:

این کار دزدی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۵
مثل زمان گرفتن حق بیمه ،ا گر برای پرداخت مستمری بازنشستگان هم جریمه دیرکرد در نظر گرفته شود ، دیگر هیچوقت بد قولی نمی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مگر هزینه جنگ را سازمان تامین اجتماعی داده که او ماونفاوت حقوق باز نشستگان را پرداخت نمیکنه
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
سپاس از سایت تابناک که درد قشر ضعیف بازنشستگان را درج می کنی ما بازنشستگان ۳۰سال در سرزمین ایران عزیز خدمت کردیم گرچه حقوق گرفتیم به نوعی خدمت کردیم مواد غذایی ساعتی میره بالا این افزایش حقوق برای ما بازنشستگان هیچ تاثیری نداره شیر پاکتی ۱۳۰هزار تومان بود دیشب رفتم بخرم شده ۱۶۰هزار تومان انصاف داشته باشی با مدیریت ضعیف سالاری باید عوض شه
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
اگر نظارت باشه اینطور نمیشه، کارمند شهرداری میاد فقط تو فروشگاه ۳۰ میلیون میده قابلمه میخره، یک نفر داره خارج ابران زندگی میکنه داره بازنشستگی از ایران هم میگیره، چه وضعیتی هست، ما به التفاوت مردم رو واریزی کنید، توی این گرونی مردم چطور یک دکتر برن
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
این بی نظمی نیست که هنوز تاریخ پرداخت مشخص نشده، و همش مردم باید استرس بکشند و صبر کنن، طبق قانون باید حق و حقوق به موقع پرداخت بشه، به نظرم دیگه مردم اینطوری به تامین اجتماعی اعتماد نمیکنن و میشه بورس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
مسئولین تامین اجتماعی نباید توسط دولت انتصاب شوند باید با رای گیری توسط شاغلین و بازنشستگان بصورت مستقیم انتخاب شوند و مدافع حقوق پرداخت کننده گانه حق بیمه باشند
ن.ظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
سلام ... مگه نظر من چه اشکالی داشت که منتشر نشد؟ من ی بازمانده اناث هستم که پدرو مادرم فوت کردن با حقوق مستمری پدرم هم خرج زندگی رو دوشمه هم مستأجریم من و داداش بیکارم اجاره خونه میدم هم قسط وام ودیعه مسکن که برا رهن خونه گرفتم الانم تا این ساعت دوماه از قسط وامو پرداخت نکردم به لطف وعده های دروغین که برا پرداخت اضافه حقوق بهمون دادن هنوز پرداخت نکردن بانک هر روز به من پیام هشدار میفرسته که بدحسابیتو ب بانک مرکزی اطلاع میدم خب اگه قسط ها رو بدم خرجی خونه کم میاد اینو باید به کی بگم شما حداقل منتشر کنید .ممنون .