ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
وقتی رئیس جمهور با ادبیات سخیف با مردم صحبت می کند، نباید انتظار بهتر از این را هم داشته باشو
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
اين ابوالقاسم ابو طالبى ، يه كارگردان دست هشتم رانتى ، بايد از همين اراجيف بگه تا يه پولى جور كنه واسه فيلم بعدى !! والا دوزار كسى دستش نميده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
عزیزم، به یک دلیل ساده، چون احساس مصون بودن میکنند و می دانند که هیچ جایی قرار نیست پاسخگو باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
از ويژگي مسلمان ادب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
اما به ريسي گفتن مدرك نداري طرف بردن زندان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
چون کشور رو به فنا داد ایشون! جنگ نداشتبم که اومد !!!! رهبرمون شهید شد! دلار 200 تومنی!!!! گرونی !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
وقتی یه سلبریتی بی سواد یه موضعی میگیره شماها چیزی نمیگید؛ اما زمانی که یه مداح و یا کارگردان که خیلی باسواد تر از بسیاری از سلبریتی ها هستند نقدی میکنند شماها عصبی میشید! قضیه چیه؟!
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
جواب توهین توهینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
مداح که نظر خودشو نمیگه نظر کسی که پاکت بهش داده را میگه
پیدا کنید کی پاک میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
وقتی رییس جمهور درکی از شرایط نداره و حرف های نسنجیده می زنه تقصیر خودشه
کاش ایشون اصلأ نه حرف می زد نه کاری می کرد
نظرات بیشتر