ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
حتی توهین هم اشکال نداره ولی آیا به رییسی هم میشد؟؟؟؟
م. فرخ
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
آقای رئیس جمهور در مقام یک شهروند عادی وکیل بکیرد و به مزاجع قضائی شکایت کند. البته نه بابت توهین وافترا، بلکه بابت تهدید به قتل مستقیم. بزای آقای رئیس جمهور تجربه ای هم خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ول کنین بابا اینم رییس جمهور نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
حرمت امامزاده رو باید اول متولی اش نگهداره.توهین اون آقا اگه اشتباه هست از حرفهای عصبی گونه و نسنجیده ی پزشکیان نشات میگیره که انگار از ناچاری به نیروهای مسلح داره پول میده.پولی که نسبت اش بسیار کمتر از سایر دشمنان ماست.
سیناعبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
شهیدرییسی بیچاره کم مسخرشد؟ انصاف داشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
به نظر میرسه در جامعه ما مداح ها بسیار قدرتمند هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
چرا نظر سنجی رو فقط هک کردن
چرا سایت مششع و وزین تون رو هک نکردن؟
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
بعضی ها کاسه داغ تر از آش هستند و فکر میکنند با اهانت به رئیس جمهور در انظار عمومی سفره خود را رنگین کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
توهین به رئیس جمهور توهین به مردم است
رباب هرمزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
وقتی هر کس و ناکسی میاد کارگردان و مداح و سیاستمدار میشه نتیجش میشه همین که به شخص اول اجرایی مملکت تو روز روشن توهین کنن و تهدیدش کنن جوابگوی کسی یا جایی هم نباشن اگر من جای رئیس جمهور بودم سرب داغ تو حلقوم این جماعت پر مدعا می ریختم.
نظرات بیشتر