حتی توهین هم اشکال نداره ولی آیا به رییسی هم میشد؟؟؟؟
م. فرخ
|
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
0
پاسخ
آقای رئیس جمهور در مقام یک شهروند عادی وکیل بکیرد و به مزاجع قضائی شکایت کند. البته نه بابت توهین وافترا، بلکه بابت تهدید به قتل مستقیم. بزای آقای رئیس جمهور تجربه ای هم خواهد شد
ناشناس
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
2
1
پاسخ
ول کنین بابا اینم رییس جمهور نیست
ناشناس
|
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
2
1
پاسخ
حرمت امامزاده رو باید اول متولی اش نگهداره.توهین اون آقا اگه اشتباه هست از حرفهای عصبی گونه و نسنجیده ی پزشکیان نشات میگیره که انگار از ناچاری به نیروهای مسلح داره پول میده.پولی که نسبت اش بسیار کمتر از سایر دشمنان ماست.
سیناعبدی
|
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
پاسخ
شهیدرییسی بیچاره کم مسخرشد؟ انصاف داشته باشید.
ناشناس
|
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
2
پاسخ
به نظر میرسه در جامعه ما مداح ها بسیار قدرتمند هستن
ناشناس
|
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
چرا نظر سنجی رو فقط هک کردن
چرا سایت مششع و وزین تون رو هک نکردن؟
سیما
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
1
پاسخ
بعضی ها کاسه داغ تر از آش هستند و فکر میکنند با اهانت به رئیس جمهور در انظار عمومی سفره خود را رنگین کنند.
ناشناس
|
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
2
پاسخ
توهین به رئیس جمهور توهین به مردم است
رباب هرمزی
|
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
2
پاسخ
وقتی هر کس و ناکسی میاد کارگردان و مداح و سیاستمدار میشه نتیجش میشه همین که به شخص اول اجرایی مملکت تو روز روشن توهین کنن و تهدیدش کنن جوابگوی کسی یا جایی هم نباشن اگر من جای رئیس جمهور بودم سرب داغ تو حلقوم این جماعت پر مدعا می ریختم.