ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ڇون حرمت امامزاده به متولي اش است.
وقتي آدمهاي كوڇك بر اين مسند مي نشينند جايگاه هم نزول مي كند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
بخاطر این اذیتش می کنند با رای مردم انتخاب شده نه با جنجال و نخود هر آش شدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
نباید توهین به شخصیت های سیاسی کشور شود چه گدشته چه حال وطیفه قوه قصاییه است با آنها برخورد کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
من باورم نمیشه یک کارگردان تلویزیونی معلوم الحال یا یک روضه خوان (که بیشتر شبیه اراذل و اوباش هست) جرات داشته باشه اینطور گستاخی کنه، باید دید نخ اینها دست چه کسانی است و حال اونها رو گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ادبیات خود پزشکیان چاله میدونی است
ب ای منتقد چاره ای نذاشته
باید مثل خودش بهش جواب بدی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
خروجی کارها و برنامه‌های رییس جمهور نشان میدهد ضعیف تمرین رییس جمهور هستند خدا وکیلی خدا شهید رییسی را بیامرزه زندگیمون کمی راحت تر بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
کدوم رئیس جمهور وقتی کلا در حال نصیحت کردن و در کارایی صفر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
هتاکی به رییس جمهور همیشه بوده و هست
تو چرا فشار میخوری مطبوعاتی
اسدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
انتقاد و البته ارائه پیشنهاد همراه با دلیل با حتاکی و بی تربیتی تفاوت دارد.
مریم محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
ایشون با عملکرد خودش لایق این واکنش ها شده
نظرات بیشتر