کار صحیحی باید مصرف کنترل بشود بعصی از مردم واقعا اصراف میکنند ؛یر از دور زیرش. نان کربوهیدرات است و زیادی خوردنش باعث افزایش وزن و مشکلات سلامتی میشود
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
اسراف ببم جان.
علی
|
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
8
پاسخ
بابا شما تو یه دنیای دیگه زندگی میکنید . این قیمتها رو از کجا آوردید ؟ نون از اول سال چند برابر شده . الان هر جای تهرون برید قیمت نان سنگک ساده 25000 تومن . سنگک با چندتا کنجد 30000 تومن . سنگک دو رو کنجد 50000 تومنه . بقیه نونها هم به همین شکل . البته من از محله آقای احمدی نژاد خرید نکردم شاید اونجا بری قیمتها چیزی باشه که شما میگید .!!!!!!
ناشناس
|
|
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
این قیمتها که اعلام شده اصلا وجود ندارد و مدتهاست کف قیمت بربری 20 هزار تومان و کف قیمت سنگک 30 هزار تومان است.
البته این گرانی ها به نفع خود مردم است که اصراف نکنند.
م
|
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
1
3
پاسخ
به چند نانوایی سنگک مراجعه کردم متاسفانه در داخل نان حشره بندپای ساس دیده شد ه است که ناقل میکروب است .
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
حشره ها منبع قوی تامین پروتئین هستند چرا طرح غنی سازی آرد رو زیر سوال میبرید ؟؟!!!!
سالار
|
|
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
3
پاسخ
و بار این گرانی ها کماکان روی دوش ملت بینواست.
ناشناس
|
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
5
پاسخ
قیمتها مال منطقه نارمکه فکر کنم.
پاسخ ها
ناشناس
||
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
سر کوچه ان مرد که دیگه پیداش نیست؟
ناشناس
|
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
4
پاسخ
بربری زیر 20 هزار تومن و سنگک زیر 30 هزار تومن که کلا گیر نمیومد ، یک لواش تو سفره ما بود که اونم 100 درصد افزایش قیمت دادید ، فقط سر پل صراط باید جوابگوی 90 میلیون ایرانی باشید