ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
میدانی ها نظری ندارن؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
جالبه بعضیا هنوزم میگن مقصر پزشکیانه!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
فاجعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
شیرینی توافق است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
تقصیر تندروهاست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
این قیمت ها کجا هست ؟! خیلی وقته خیلی بیشتره

ضمنا ؛ نانوا را با آزاد پز کردن جریمه نکنید چون در واقع مردم آن محل را جریمه میکنید. باید بریم از محلات دیگر نان بخریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

با جریمه عادلانه و بازدارنده ، همان لحظه یا یک دو روزه هم پرداخت کند وگرنه جلب و در ادامه جریمه های سنگین تر البت به شرط عدالت ؛ نه ظلم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
اصلا این قیمتها صحت ندارد هر نانوایی قیمت خودش را می گیرد
لواش ۳۰۰۰ تومان بربری سی هزار تومان سی و پنج و چهل هزار تومان ساده و کنجدی
سنگک بیست و پنج هزار تومان آزاد پزها سنگک ساده سی و پنج هزار تومان
۴۰۰ گرم پنیر ارزانترین دویست و ده هزار تومان کره صد گرم نود و نه هزار تومان شکر و چایی را خودتان بنویسید
حالا یک صبحانه ساده کاملا ایرانی تاکید می کنم کاملا ایرانی با چند صد سال قدمت بدون رنگ و بوی صبحانه های اروپایی آمریکایی روسی و چینی در منزل برای یک تا چهار نفر چقدر می شود؟ هر لقمه اش چند؟
آنوقت می خواهید کالا برگها را هم حذف کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
قرار بود پول گران شدن نان به حساب یارانه ریخته بشه 30تا لواش 15تا سنگگ 15تا بربری 10تا تافتون هر نفر در ماه چقدر میشه بعد هرچه قدر دوست داری اردو نان را گران کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
بیچاره مردم