ضمنا ؛ نانوا را با آزاد پز کردن جریمه نکنید چون در واقع مردم آن محل را جریمه میکنید. باید بریم از محلات دیگر نان بخریم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با جریمه عادلانه و بازدارنده ، همان لحظه یا یک دو روزه هم پرداخت کند وگرنه جلب و در ادامه جریمه های سنگین تر البت به شرط عدالت ؛ نه ظلم
ناشناس
|
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
اصلا این قیمتها صحت ندارد هر نانوایی قیمت خودش را می گیرد
لواش ۳۰۰۰ تومان بربری سی هزار تومان سی و پنج و چهل هزار تومان ساده و کنجدی
سنگک بیست و پنج هزار تومان آزاد پزها سنگک ساده سی و پنج هزار تومان
۴۰۰ گرم پنیر ارزانترین دویست و ده هزار تومان کره صد گرم نود و نه هزار تومان شکر و چایی را خودتان بنویسید
حالا یک صبحانه ساده کاملا ایرانی تاکید می کنم کاملا ایرانی با چند صد سال قدمت بدون رنگ و بوی صبحانه های اروپایی آمریکایی روسی و چینی در منزل برای یک تا چهار نفر چقدر می شود؟ هر لقمه اش چند؟
آنوقت می خواهید کالا برگها را هم حذف کنید
ناشناس
|
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
قرار بود پول گران شدن نان به حساب یارانه ریخته بشه 30تا لواش 15تا سنگگ 15تا بربری 10تا تافتون هر نفر در ماه چقدر میشه بعد هرچه قدر دوست داری اردو نان را گران کن