میبینید برای مشکلات کشورشان راه حل پیدا میکنند ایران هم باید مشکلات را آنالیز کند تا راه حل پیدا کند
علی
|
|
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
6
2
پاسخ
هیچی کشتیرانی نمیشود
ناشناس
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
6
6
پاسخ
این حرف احمقانه یعنی سه ده برابر پول میدیم .خخخخخ. هنر شیخک های بی خاصیت منطقه.
ناشناس
|
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
8
4
پاسخ
اهمیت تنگه فقط به خط لوله نیست کابل های
اینترنت بین الملل از زیر خلیج فارس میگذره
کود اوره
آلومینیوم و. ...
ناشناس
|
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
1
5
پاسخ
ما هم باید خط ریلی ، خط لوله از طریق پاکستان و هند را ایجاد کنیم. امارات یک کشور منافق و دشمن است و باید مثل یک دشمنی که خودمان با پولهای خودمان بزرگش کردیم به آن نگاه کنیم. هر کسی در آنجا دوباره سرمایه گذاری کند و از دست برود از کم عقلی خودش است. به جای امارات باید چند کشور جایگزین شود.
علیجانی
|
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
3
3
پاسخ
به نظرم هیچ تحرکی به امارات اجازه ندهید که انجام بده
امارات باید حیلی شدید تنبیه بشه
ناشناس
|
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
2
2
پاسخ
اينهم مثل تامين امنيتتان از طريق امريكاست! حرفهاي مفت!!
ناشناس
|
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
2
4
پاسخ
بابلمندب را چکار می کند هتل های خالیشو چکار می کند