ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
امارات به خاطر ایران و به خاطر تحریم های ایران امارات شد... اگه قرار باشه ما دیگه تحریم نباشیم کسی محل هم به این کشور کوچولو نمی زاره... بچرخ با بچرخیم
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
امارات بجای صرف هزینه های سرسام آور ، تلاش برای بهبود روابط رو در برنامه های خود جایگزین کند