چرا نرخ بهره را نمیده ملی ما احتیاج به پولمون داریم
علی
|
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
پس کی این بخش خرید شارژ درست میشه؟ چرا رسیدگی نمیکنید؟؟
ناشناس
|
|
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
بخدا طلب کارام دارن فحش میدن بانک هم پولها بلوکه کرده هیشکی هم نیست فکری کنه بی مدیریتی داره غوغو میکنه تو هر زمینه ای
وحید
|
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
خجالت هم نمیکشن معتبرترین بانک این اتفاق بیفته که نشه پول شبا کنی یا...اسمش بلنده دیوارش خیلی کوتاهه
تموم زندگی مردم رفت رو هوا بخاطر این کاری که معلون نیست چی بوده .و هست داستان؟
پوریا
|
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
1
پاسخ
الان کسی که کارت داره ، میتونه کارت به کارت کنه.
کسی که کارت نداره میتونه از سبا استفاده کنه
ولی برای کسی که کارت داره و کارتش غیرفعاله یا گم شده ، هیچ فکری نکردن!
Faren
|
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
خیلییی منتظرم چقدر زمان دیگه میخواهید آخه شد دو هفته
سمیه
|
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
سلام چک داریم چرا درست نمبشه
محمود ابراهیمی
|
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
0
0
پاسخ
این لیست از خدمات کذب محضه. من همچنان وارد سامانه بام تحت وب میشم هیچ صورتحسابی نمایش داده نمیشه و حتی هنوز کارتهای بانکی من نمایش داده نمیشه. فقط شماره حساب دیده میشه و میشه انتقال داد. دیروز یه انتقال انجام دادم بعد میخواستم رسیدشو بفرستم واسه سایتی دیدم صورتحساب نیست. حتی پیامک تراکنش میاد ولی شماره پیگیری نداره. خیلی داغونه هنوز