محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
هشت روزه منتظرپنجاه تومن واریز وام براعمل خاننمم هستم اگه زبونم لال اتفاقی براش بیفته چه خاکی برسر کنم ..جواب دوتا بچه رو چی بگم ..تورو به مقدسات قسم درستش کنید..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
فهمیده ها میدونم برای چی اختلال ایجاد میکنن من تمام پولامو ریختم ملت و رسالت ........ بانک ملی
محمدرضا بهلکه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
شما ها چرا این بانک ملی رو درست نمیکنین چرا ما مردم رو اذیت میکنین
مهدیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۳
من پولم توی بانک ملی سپرده هست هر بیست نهم برا من سود سپردم میریختن من الان چیکار کنم هم پول خودم قفل نمیشه در اورد هم سود سپردم را شش هفت روز نریختن من چیکار کنم حتی پول هم ندارم داره ب اخرش میرسه