ده روز میشه دسترسی به بام نیست برداشت ممکن نیست چاره ای بیندیشید اطلاع رسانی دروغ دردی دوا نمیکنه
ناشناس
|
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
سلام و عرض خسته نباشید ،تکلیف ما بد بخت بیچارهها چیه که قسط وام داریم چند روز از وقتش هم گذشته نمیتونیم بپردازیم ،بعدآ هم که بانک درست بشه دور کرد هم میگیرین از یه معلول که به بد بختی زندگی میکنه
اعظم
|
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
3
پاسخ
اصلا اون زمانی که مثلا سایت باز بود مگه کارمندان کارشونو انجام میدادن الانم ک بهونه اوردن سیستم قطع بابا ما پولمونو لازم داریم. خود بخود کارتم سوخت. فقط به فکر خودتون هستین بعد میگن حق اعتراض نیست.
اشکان
|
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
چکها کلر نمیشه
زهرا
|
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
پاسخ
نمیشع یع جواب درست درمون بدید ک. خاکی ب سرموم بریزیم ۱۰ روزه سامانه باز نشده کی مخاد درس شه
امیررضا
|
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
هنوز وصل نشده
صادق
|
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
یک ساعت قبل از اختلال، صابخونه پول پیش خونم رو برام حواله کرد و یهو همه چی قطع شد , تراکنش موفق بوده اما بعد ۸ روز هنوز پول من نیومده بانک هم جوابگو نیست میگه درست میشه
طوفان
|
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
دروغ تحویل مردم ندهید دوشنبه اول تیر رفتم بانک ملی مرکزی شهرمون گفتن داخل شعبه هیچ کاری نمی توانند انجام بدهند و حقوق ما هم تو کارت ملی کارت ماندیم بدون حقوق و قسط هم داریم