با سلام، جای بسی تاسف است که ما تبلیغ علم و نو آوری در خدمت ماست و دنیا به ما نیاز مبرم دارد و پول خرج روزانه مردم را در بانک ملی، صادرات و.... بلوکه کرده ایم و......
ناشناس
|
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
3
پاسخ
اختلال هدفمند
ناشناس
|
|
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
3
پاسخ
به محض اینکه سیستم ها واقعا وصل بشه برای همیشه از بانک ملی خداحافظی میکنم
بازنشسته
|
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
1
3
پاسخ
نمیخوان درست کنند همه جا افرادی هستند که میخوان به هرطریقی که شده و ازدستشون میاد مردمو ناراضی کنند توی سیستم بانکی هم هستند. مگه میشه ده روز ۴تابانک تعطیل باشه به بهانه ی اخلال در سیستم !؟!؟!؟
فاطمه
|
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
بانک ملی درست شد یانه؟ من میخواستم کارتم عوض کنم
اسنا
|
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
یه کاری کردید مردم اصلا دیگه به بانک ملی حساب نکنه
ناشناس
|
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
3
پاسخ
امروزم قطعه ممنون از اطلاع رسانی درست 🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁
پالیز
|
|
۰۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
پاسخ
چرا تو تلویزیون از همه چی خبر میدین جز مشکل به این بزرگی ، واقعا فکر نمیکردم بانک ملی براش مشکلی پیش بیاد جز این بانک جایی حساب و سپرده ای ندارم خدا ازتون نگذره
علی بابادی
|
|
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
2
پاسخ
کدوم اختلال. طلا ودلار اومد پایین جلو پولا مردم را بستن که خوده دولت و آقازاده ها طلاها و سکه های توبازارا جمع کنن بعد که گرون شد بفرستن تو بازار و یه سود کلفتی بخورن .اختلالfak yu