مذاکره؟؟ مذاکره ای که امریکا به بند اولش عمل نکردن؟این همه شهید دادیم کاورانیوم غنی رو اب کنند؟؟ پس دانشمندامون چیییییی؟ رهبر چی؟ بچه های میناب چی؟؟؟؟
خ م ن
|
|
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
حیف خون شهدا لعنت بر آمریکا ما چه فکر میکردیم چه شد
ناشناس
|
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
مردم دارن از گشنگی و بدبختی میمیرن هنوز دنبال توافق و تفاهمین ؟ 90 درصد کسایی که میگن تنگه هرمز حق مسلم ماست نمیدونن حتی توی کدوم استان واقع شده
ناشناس
|
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
زیاد این موضوع را جدی نگیرید
کارکنان وزارت خارجه خیلی وقت بود سفر خارجی نرفته بودند دلشون تنگ شده بود
عباس از مرند
|
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
غربی ها میخواهند جای نگهداری مواد ۶۰ درصد را شناسایی کنند و بعد بمباران کنند ! آیا مذاکره کنندگان میدانند یا نه ؟
ناشناس
|
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود
آمریکا در خصوص نقض آتش بس لبنان می گوید
ناشناس
|
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
گروسی خجالت باید بکشد، مذاکرہ با آمریکا چہ ربطی بہ گروسی دارہ؟! گزارش ھای نادرست وی شروع جنگ در ایران بود۔
ناشناس
|
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
چرا نمی خوان بفهمن هزینه ی سازش بیشتر از مقاومته، جالبه بعضی از مردم هم هنوز به مذاکره دلخوشن، چون آمریکا رو هنوز نشناختن و حرف های رهبر شهید رو هم نفهمیدن
سهند
|
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
كاش اين همه مخفي كاري در مملكت ما نبود.
ناشناس
|
|
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
مهمترین قدم بر قراری رابطه کامل دیپلماتیک با امریکا است اگر حاضر به اینکار نیستید ویا نمیشود وقت خود را نگیرید و آماده جنگ بعدی باشید