ترامپ علنی داره تهدید میکنه و دوستان رفتن مذاکره این هم دامی دیگر است. منتظر باشیم تا دوباره ترورها شروع بشه به چه قیمتی؟ اینبار مسئولان دیگه فرصت ندارند بگویند این مذاکرات هم فریب بود برای حمله چون همه مردم میدونن فریب هست ولی آقایان اصرار به مذاکرات بی حاصل دارند.
حسین
|
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
1
0
پاسخ
سلام به هر حالا باید کنار بیاییند با لجبازی کاری درست نمیشود
ما مردم داریم از بین میرویم تا کی باید مذاکرات ادامه داشته باشد
ناشناس
|
|
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
مرگ بر آمریکا
سیاوش
|
|
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
پاسخ
ترامپ اظهارداشتند درمقابل ازادسازی مقداری معین از پولهای بلوکه شده ایران نیتوانددارووغذابخرد ولی من میگویم امریکااصلاوابدا قابل اعتمادنیستندو بنظرمیرسد خریداحتمالی دارووغذا الوده باشد۰
ناشناس
|
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
گروسی اونجا چه غلطی میکنه؟ مگه قرار نبود فقط برای پیگیری اجرای بندهای اولیه تفاهمنامه که آمریکا و اسرائیل نقض کردند مذاکره بشه؟!
ناشناس
|
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
خوب خداروشکر داره خوب پیش میره و صلح دائمی نزدیکه
ناشناس
|
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
1
0
پاسخ
به نظر من ونس را نباید از دست داد تا باهاش به توافق برسیم و بقیه را کنار بزنه
ناشناس
|
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
2
پاسخ
مشکل اصلی ما ترامپ نیست، مشکل ما این مرتیکه گروسیه ، سگ درگاه اسرائیل
ناشناس
|
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
پاسخ
بی محلی دیگه چرا؟ مگه زورشون کرده بودند که بروند مذاکره.