بقیه چیزها هم مثل فرانسه و نروژ کنید، اوکی، حق با شما
ناشناس
|
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
10
پاسخ
ما را به خیر شما امید نیست، شر نرسان. بفرمایید کنار مردم خودشون میدونن چیکار کنن.
مهدی
|
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
6
پاسخ
با قابلمه پر کنیم بیاریم؟
ناشناس
|
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
6
پاسخ
مگه بخش خصوصی هم داریم ؟!!!! حتماً انواع و اقسام شرکت های صوری را میفرمایید که به خودتون وصلن!
ناشناس
|
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
2
پاسخ
مشکل اینه که حرف این آقا میخواد انجام شه و کسی جلودارش نیست. تنهایی نشسته حرف میزنه. حالا شما برای خودت بحث کن. هر وقت دولت مسئولیت کاراش رو به عهده گرفت و برای بی کفایتی محکوم شد که تا حالا نشده بعد بیا بحث کن.
ناشناس
|
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
3
پاسخ
عزیز جان دولت به این بزرگی و این همه کارمند و خدم و حشمو پس باید کوچیک کنی که فقط نقش نظارتی داشته باشه. البته این برای دولت های کشورهای پیشرفته است نه ما. ضمنا برق و گاز و آب رو نمیشه دست بخش خصوصی داد پدر مردم رو درمی آرن.
ناشناس
|
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
7
پاسخ
این عادت خیلی از ایرانیها هست که حتی افرادی از ایشان که هیچ جای دنیا را ندیدهاند یک دفعه میگویند درکجای دنیا فلان!
حالا این مقام دولتی هم یکی از همین مردم هست که عادت کردهاند بدون اطلاع در دنیای تخیلات خود حرف بزنند.
ناشناس
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
3
پاسخ
ممنون.راستی ما ملت نبودیم امثال شما مسئولین چیکار میکردند؟
ناشناس
|
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
9
پاسخ
در کجای دنیا یک ماشین را به 4 برابر قیمت میفروشند ؟