درود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
سلام . در کجای دنیا تورم ۳ رقمی است
ناشناس
|
France
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
بقیه چیزها هم مثل فرانسه و نروژ کنید، اوکی، حق با شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
ما را به خیر شما امید نیست، شر نرسان. بفرمایید کنار مردم خودشون میدونن چیکار کنن.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
با قابلمه پر کنیم بیاریم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
مگه بخش خصوصی هم داریم ؟!!!! حتماً انواع و اقسام شرکت های صوری را میفرمایید که به خودتون وصلن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
مشکل اینه که حرف این آقا میخواد انجام شه و کسی جلودارش نیست. تنهایی نشسته حرف میزنه. حالا شما برای خودت بحث کن. هر وقت دولت مسئولیت کاراش رو به عهده گرفت و برای بی کفایتی محکوم شد که تا حالا نشده بعد بیا بحث کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
عزیز جان دولت به این بزرگی و این همه کارمند و خدم و حشمو پس باید کوچیک کنی که فقط نقش نظارتی داشته باشه. البته این برای دولت های کشورهای پیشرفته است نه ما. ضمنا برق و گاز و آب رو نمیشه دست بخش خصوصی داد پدر مردم رو درمی آرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
این عادت خیلی از ایرانی‌ها هست که حتی افرادی از ایشان که هیچ جای دنیا را ندیده‌اند یک دفعه می‌گویند درکجای دنیا فلان!
حالا این مقام دولتی هم یکی از همین مردم هست که عادت کرده‌اند بدون اطلاع در دنیای تخیلات خود حرف بزنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
ممنون.راستی ما ملت نبودیم امثال شما مسئولین چیکار میکردند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در کجای دنیا یک ماشین را به 4 برابر قیمت میفروشند ؟
نظرات بیشتر