کجای دنیا ماشین رو گمرک ۱۰۰ در صد میگیرن....بعدش سوخت بی کیفیت میدن...و در نهایت شهرداری بابت الودگی هوا عوارض میگیره و به خاطر تورم ماشین قراضت لوکس میشه و باید مالیات بر خودروی لوکس بدی!!!
حسین
|
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
7
پاسخ
هیچی بدهکار هم شدیم
ناشناس
|
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
4
پاسخ
راست میگه باید بریم با دبه بیاریم.
ناشناس
|
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
7
پاسخ
ما تا به حال از این آقای پر حاشیه به جز بعضی مطالب هیجانی و کم مایه هیچ چیزی نشنیدیم. با شعار نمی شود مشکل انرژی ایران را حل کرد. ما نیاز به توسعه نیروگاه، نوسازی شبکه توزیع و بهینه مصرف کردن انرژی در مقصد داریم. همه اینها هم پول می خواهد. نه شعار.
ناشناس
|
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
4
پاسخ
اولا که پول انشعبات از مردم جلوتر گرفته میشود ،،،دوما هرجا که کم می آورید و مدیریت را از دست می دهید برای پنهان کردن عدم ایجاد پیشرفت ،،،زحمات و فداکاری های گذشتگان را زیر سئوال می برید
محسن
|
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
4
پاسخ
اقای قاب ملت شانس اورد دوره دولت پزشکیان کاری جز گراتی برای مردم ب ارمغان نیاورد!
ناشناس
|
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
1
پاسخ
حالا هم دولت شک القمر نکرده
حسن
|
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
6
پاسخ
در همانجای دنیا که عرض یکماه قیمت کالاها سه چهار برابر میشه
چطور فقط این چیزا رو با دنیا مقایسه می کنید اما تورمتون رو نمیگید کجای دنیا چنین تورمی دارند ؟
اسدی
|
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
5
پاسخ
خدایا شکرت بابت اینهمه پروفسور ودانشمند و.....که به ما عطا فرمودی
شیمی
|
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
3
پاسخ
اگر این حامل های انرژی تا در منازل نرسد بفرمائید آقای نابغه مردم چگونه استفاده کنند؟
خیلی ناراحتی خطوط انتقال را ببر نوک قلعه دماوند و دنا و اشترانکو و زردکوه بختیاری