ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کجای دنیا ماشین رو گمرک ۱۰۰ در صد میگیرن....بعدش سوخت بی کیفیت میدن...و در نهایت شهرداری بابت الودگی هوا عوارض میگیره و به خاطر تورم ماشین قراضت لوکس میشه و باید مالیات بر خودروی لوکس بدی!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
هیچی بدهکار هم شدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
راست میگه باید بریم با دبه بیاریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
ما تا به حال از این آقای پر حاشیه به جز بعضی مطالب هیجانی و کم مایه هیچ چیزی نشنیدیم. با شعار نمی شود مشکل انرژی ایران را حل کرد. ما نیاز به توسعه نیروگاه، نوسازی شبکه توزیع و بهینه مصرف کردن انرژی در مقصد داریم. همه اینها هم پول می خواهد. نه شعار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
اولا که پول انشعبات از مردم جلوتر گرفته میشود ،،،دوما هرجا که کم می آورید و مدیریت را از دست می دهید برای پنهان کردن عدم ایجاد پیشرفت ،،،زحمات و فداکاری های گذشتگان را زیر سئوال می برید
محسن
|
Turkiye
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
اقای قاب ملت شانس اورد دوره دولت پزشکیان کاری جز گراتی برای مردم ب ارمغان نیاورد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
حالا هم دولت شک القمر نکرده
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
در همانجای دنیا که عرض یکماه قیمت کالاها سه چهار برابر میشه
چطور فقط این چیزا رو با دنیا مقایسه می کنید اما تورمتون رو نمیگید کجای دنیا چنین تورمی دارند ؟
اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
خدایا شکرت بابت اینهمه پروفسور ودانشمند و.....که به ما عطا فرمودی
شیمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
اگر این حامل های انرژی تا در منازل نرسد بفرمائید آقای نابغه مردم چگونه استفاده کنند؟
خیلی ناراحتی خطوط انتقال را ببر نوک قلعه دماوند و دنا و اشترانکو و زردکوه بختیاری
نظرات بیشتر