ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
اصلا کجای دنیا وقتی جنگ میشه دولت دخالت می کنه؟ بخش خصوصی ورود کنه. خودتون خواستید کنترل همه چی دستتون باشه. حالا که یه کم سخت شده دولت اخ و تف و ... ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در کجای دنیا دولت بجای خدمتگزاری منت گذار میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کچای دنیا امثال تورو میکنن معاون رئیس جمهور؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
یکبار اوایل دیماه 1404 برنج رو یکشبه کردی 5 برابر تنش ناگهانی و اعتراض بازاریها شروع شد اما اتفاق خاصی بحمدالله در پی نداشت . یک هفته بعد ایندفعه روغن رو یکشبه کردی 5 برابر که شد کودتا و اغتشاش با اونهمه تلفات و هزینه سرسام آور . آقای پزشکیان منظورت از ایجاد امواج تورمی ناگهانی و شوکهای کمرشکن و بسیار شدید چیه ؟ با وجود اینکه خودتم خوب میدونی تبعاتش بالاست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
این بابا باید عزل بشه
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در کجای دنیا دولت نفت که سرمایه متعلق به ملت است را استخراج و به فروش می‌رساند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کجای کشور ما مثل کشورهای غربی است؟ حقوق و دستمزدمون؟ آزادی و رقایت کسب و کارهامون؟ سلامت اقتصادی؟ امنیت ؟ ..... هر مسولی فقط بلده تقصیرات را بندازه گردن مردم. بابا ما مردم معذرت می خواهیم که شما کشور را به این روز انداخنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در همه جای دنیا
دنا اورمزد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کدام کشور دنیا را میشناسید که دومین ذخایر گاز جهان را داشته باشد ؟

کدام کشور دنیا را میشناسید که دومین ذخایر نفت خاورمیانه را داشته باشید ؟

در کجای جهان فیش های آب و برق و گاز هر سال چند برابر می‌شود ؟

جناب معاون رئیس جمهور:
چرا بیشتر بر زخم های مردم ایران نمک می‌پاشید ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
راست میگه.همه جای دنیا فقط دولت کارش گرفتن مالیات و عوارض و .... از مردم است.یک عده ادم هم به عنوان کارمند دولت حقوق و مزایا و وام دارند که وظیفه مردم اینه که کار کنند و بهشون پول بدهند و وقتی قیمت دارو و گرانی را میبینند صداشون درنیاد
نظرات بیشتر