نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
زمانی که حقوق مردم رو در سطح کشورهای رده یک اروپا و جهان دادید.اون موقع حق دارید بقیه چیزها و هم با اونها مقایسه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
آخ جان دولت میتواند از شر گاز و برق هم راحت بشه و این قدر مسعود نگه کم مصرف کنید لامپها را خاموش کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
البته درست میگه
دولت تو خارج برق تو کوچه رها می کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در دولت هاشمی خودتون شروع کردید حالا بعد چهل سال نظرتون عوض شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
چرا این موضوع ها رو تو زمان رای گیری انتخابات رییس جمهوری اعلام نمی کردید.با وجود اینکه من به ایشون رای دادم اما مطمئنم که این آخرین دور انتخاب رییس جمهوری ایشون بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
تا وقتی پول نفت میاد حساب دولت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
این واقعا متخصص قلبه؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
آقای معاون! صلاح بدونی بقیه کارها رو بسپر به مردم، خودشون بهتر انجام میدن... شما استراحت کن..... از افزایش کالابرگ چه خبر آقای معاون!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
لطفا شرایط را نسبت به قبل بدتر نکنید، ملت انتظار بهبود شرایط را دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
اگر خیلی ناراحتید دستور بدید گاز و آن برق نصف و نیمه را هم قطع کنند . خوب شده که در زمان گاز کشی در دولت جا و مقامی نداشته آید حالا که نمیتوانید ویا نمی خواهیدهیچ کاری به نفع مردم انجام د عید ، چرا خدمات دولت های پیشین را زیر سوال می برید؟
نظرات بیشتر