ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در کجای دنیا دولت تمام منابع کشور رو دستش گرفته در کجای دنیا بی کفایتی مثل تو ریس جمهور میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
سقاب جان نمک روی زخم مردم نپاش
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
تا دیروز رسوندن برق و گاز به هر کوره دهات افتخار بود حالا تا ا وظیفه دولت نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در کجای دنیا گاز و بر ق و و آب را دهها برابر قیمت با مردمشون محاسبه میکنند؟؟؟! چیه ما به دنیا رفته که این یکی رفته باشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در کجای دنیا پست شما بعنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بهینه سازی وجود دارد؟!!!
یاشار از سلماس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
دوست عزیز اگر بخوای با بقیه دنیا مقایسه کنی خیلی چیزهای دیگه رو هم باید مقایسه کنی که اون وقت قطعا برای تو و امثال تو خیلی خوب نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
مثل فرانسه به مردم خدمت کنید بعد مثل فرانسه اب و برق و گاز بکشید
Mj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کجا دنیا طرف سه نوبت کار میکنه نمیتونه از ی زندگی عادی بهرمند باشه ؟
Asad
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
دستت درد نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
دولت پزشکیان یواش یواش میگه من فقط بیام یه حقوقی بگیرم و پوزشو بدم و برم. هیچ چیز رو گردن نمی گیره
نظرات بیشتر