ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
واقعا کجای دنیا اون مدل لکسوسی که قیمتش صد هزاردلار هست ششصد هزار دلار با مردم حساب میکنند. کجای دنیا خط فقرش مثلا ۶۰ میلیون ولی حداقل حقوقش ۲۰ میلیونه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
والا همچین مجانی هم نمیبرند هزینه میگیرند هم پول کنتور هم لوله گذاری هم خسارت تعمیر آسفالت و هزینه کندن زمین و کارمزد و دستمزد پیمانکار و غیره . دیوار به دیوار ما در 2 طرف آب و برق داشت اما برای من نزدیک 100 تومان هزینه برداشت انشعاب بدهند . ضمنا اونوقت مالیات ها برای چه کارهایی گرفته میشه ؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
وجود پنل خورشیدی موجب شده مردم امیدوار بشن برق را از دست دولت بگیرند انها سالی هشتاد میلیازد دلار از نفت درامد داشتند و مردم مجموعا بیشت میلیازد ندارند با این پول ففط اب و برق برای مردم تامین میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
وقتی ملتی با آرمان و هدف برداشتن گشت ارشاد رئیس جمهور انتخاب میکنه بهتر از این نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
عاقبت رای قومیتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
در کجای دنیا حقوق ماهی 100 دلاره و هزینه ها ماهی هزار دلار ؟؟؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
تمام منابع ثروت کشور دست دولت هست از نفت و گاز گرفته تا مالیات و عوارض و ....
اونوقت کی باید خدمات رو ارائه بده؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
هیچ جای دنیا ...
مردم می رن ورودی شهر با سطل و بشکه میگیرن میارن .
والا بخدا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
اصلا همش تقصیر مردمه. چه معنی میده مردم برق و گاز داشته باشن و برای دولت دردسر درست کنن؟
اسدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
دقیقا درست میفرمایید !!!درکشورهای دیگر با سطل ودبه ولشکه میروند آب وبرق وگاز و رو از رودخانه وبرق فروشی وگاز فروشی می خرند !!!ما ایرانیا راحت طلبیم وهمه رو در خونه تحویل می گیریم
نظرات بیشتر