بزرگوار حالا بقیه چیزها کجاش به فرانسه و نروژ و ... شباهت داره که داری مقایسه میکنی؟!! قدرت خرید مردم؟ نرخ تورم؟ نرخ بیکاری؟ .....
منوچهر
|
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
42
پاسخ
در کجای دنیا دولت ها واردات را انحصاری می کند
در کجای دنیا دولت ها از مافیا حمایت می کنند
در کجای دنیا دولت ها اجازه می دهند تورم و گرانی روز به روز افزایش یافته و مردم فقیر شوند
در کجای دنیا دولت ها ،باعث فیلتر شدن روز به روز بازنشستگان می شوند
در کجای دنیا ........علی ماشاءالله
ناشناس
|
|
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
47
پاسخ
کجای دنیا مثال تو رو میگذارند مدیر باشند و مسئولیت داشته باشند؟
ناشناس
|
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
25
پاسخ
این اقای سقاب اصفهانی همون دولتمرد دوران اقای رئیسی نیست که به دولت پزشکیان تحمیل شده تا بهتر بتواند مردم را نسبت به پزشکیان و دولتش بدبین کند.
حسن
|
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
2
35
پاسخ
گستاخی دیگه از حد گذشته
ناشناس
|
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
25
پاسخ
برق و گاز رو بدین به بقالی سرکوچه، مردم برن از اونجا بگیرین
ناشناس
|
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
27
پاسخ
خوب درکجای دنیا مردم نیاز به دولت بااین قد و قواره دارد پس بفرمائید اساسا وظیفه تشکیل دولت عریض و طویل برای چیست خوب به یکباره همه اختیارات را بدهید بخش خصوصی خیال ملت راحت کنید
ناشناس
|
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
18
پاسخ
مشهد وقتی دبیرستان بودی یادته چی میگفتی؟
ناشناس
|
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
2
23
پاسخ
در کجای دنیا، صنایع نظامی رو دولت میسازه و این همه هزینه بر بودجه
این وظیفه بخش خصوصی است؟!!!
این اقا دیشب از سوئیس امده تهران و مشاور شده اتد
ناشناس
|
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
25
پاسخ
والا ما نمی دونیم اگر سقاب قرار بود مدیر و مسئول بشه چرا به پزشکیان اصلا رای دادیم ؟ این اقای پزشکیان معنای وحدت رو به شدت بد فهمیده ( یا به نفعشه بد بفهمه) مردم به یک طرز فکر و روش و.... رای میدن که فکر می کنند درسته ، اگر قرار باشه نیروهای مخالف پست بگیرند که کلا انتخابات بی معنیه