همه جای دنیا دولت آب و برق و گاز را تا درب منازل می رسانند این وظیفه ذاتی هر دولت است. احتمالا دولت قرار است از این وظیفه ذاتی اش هم شانه خالی کند مانند سایر وظایفش؟؟!!
ناشناس
|
|
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۵
0
4
پاسخ
دنیا رو ولش کن ما ایرانیم ما باید الگو باشیم نه اون وحشی ها
ناشناس
|
|
۰۷:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
1
1
پاسخ
مگه مجانی می آورید؟ ماه ها قبل از تحویل، تا قران آخرش را از مشترکین دریافت می کنید.
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
1
1
پاسخ
کجای دنیا دولت یک کشور نفت خیز مالیاتهای جور واجور میگیرن؟؟؟؟اینم شگرد دولته برای انتخاب خودیها برای پیمانکاری وواسطه گری
ناشناس
|
|
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
0
2
پاسخ
میخوای گاز و برق هم به مردم ندید!!!
ناشناس
|
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
0
2
پاسخ
اینها نتیجه رای به پزشکیان هست که دستاوردهای دولت های قبلی رو هم میخواد به باد فنا بده.خجالت بکش.