خجالت وتاسف واژههایی است که برای این خانواده کمه بی مادری و بی محبتی یه طرف عذاب و شکنجه های هردم و هرروزوروزانه هم یه طرف بچههابایدبچگی کنندشادی کنند
رضا کاظمی
|
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
21
پاسخ
لعنت خدا به این سنگ دلها دختر بچه ها فرشته هستند باید اشد مجازات برای این آدمهای کثیف در نظر گرفت تا دیگر کسی جرأت انجام چنین کارهای وحشیانه ای نکند و دیگر در آینده شاهد آن نباشیم
......
|
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
24
پاسخ
قوانینی که درایران تصویب شده وپدر حتی اگر فرزندش رابکشد،مجازات اعدام ندارد ،باعث چنین جنایات وحشتناکی می شود.این دوجانور انسان نما رابه بالاترین اشد مجازات برسانید.حیوان هم مهر فرزندی دارد.خاک بر سر پدر بی لیاقت این فرشته ها که بخاطر یک زن،با بچه هایش چنین جنایتی کرده است. زن ها باهمجنس خودشان،بسیار بد هستند.
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
اگرپدری پسرخودش رابکشداعدام نمیشودویااگر برادری برادرخودرابکشدوپدرازقصاص بگذردآزاد میشود این مواردرابه عینه درجامعه دیده ایم
کاربر
|
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
16
پاسخ
سریع اعدامش کنید
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
اعدامی درکارنیست
ناشناس
|
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
23
پاسخ
هر كاري با اين بچه هاي بي گناه كردن با اون مرد وحشي و زن فلان فلانش بكنن بدون هيچ رحمي تا عبرت همگان بشه…
بي شرف هاي نامرد.