ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
مردک تو مردی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
توکزمحنت دیگران بی غمی نشایدکه نامت نهندآدمی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
قلبم به درد اومد، نمی دونم چی بگم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خجالت وتاسف واژه‌هایی است که برای این خانواده کمه بی مادری و بی محبتی یه طرف عذاب و شکنجه های هردم و هرروزوروزانه هم یه طرف بچه‌هابایدبچگی کنندشادی کنند
رضا کاظمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
لعنت خدا به این سنگ دلها دختر بچه ها فرشته هستند باید اشد مجازات برای این آدمهای کثیف در نظر گرفت تا دیگر کسی جرأت انجام چنین کارهای وحشیانه ای نکند و دیگر در آینده شاهد آن نباشیم
......
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
قوانینی که درایران تصویب شده وپدر حتی اگر فرزندش رابکشد،مجازات اعدام ندارد ،باعث چنین جنایات وحشتناکی می شود.این دوجانور انسان نما رابه بالاترین اشد مجازات برسانید.حیوان هم مهر فرزندی دارد.خاک بر سر پدر بی لیاقت این فرشته ها که بخاطر یک زن،با بچه هایش چنین جنایتی کرده است. زن ها باهمجنس خودشان،بسیار بد هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
اگرپدری پسرخودش رابکشداعدام نمیشودویااگر برادری برادرخودرابکشدوپدرازقصاص بگذردآزاد میشود این مواردرابه عینه درجامعه دیده ایم
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
سریع اعدامش کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
اعدامی درکارنیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
هر كاري با اين بچه هاي بي گناه كردن با اون مرد وحشي و زن فلان فلانش بكنن بدون هيچ رحمي تا عبرت همگان بشه…
بي شرف هاي نامرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
بایددرملاعام شلاق زده شوندوحبس ابدبگیرند افراد سادیسمی نباید آزادانه درجامعه بگردند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
اينا رو اعدام كنيد تا دنيا از لوس وجودشون پاك بشه
باور كنيد شيطان هم نمي تونه نسبت به دو تا دختربچه بي گناه و بي دفاع اينقدر بي رحم باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
من ديگه نمي تونم جلوي اشكهام رو بگيرن
حالم خيلي بده خيلي
آخه چرا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
تابناك اي كاش اين خبر رو نميذاشتي
قلبم داره مچاله ميشه
دارم خفه ميشم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
اینکه چیزی پیدا نبود،با چهارتا عکس که نمیشه قضاوت کرد اصلا چی به چی بوده
نظرات بیشتر