ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
خدا به همسایه ها خیر بدهد. در تهران متاسفانه معمولا واکنش به این حوادث بسیار کمه.
البته چند سال پیش همسایه مثلا باکلاس ما دخترش رو توی بالکن زندانی کرد. دختر 5 ساله. طفلک خیلی جیغ میکشید چون هوا تاریک بود و ترسیده بود. من مانده بودم چه کنم. یهو شنیدم که پیرمرد باشرفی از توی کوچه داد زد: اگر کودک رو نبری توی خونه، تا 5 دقیقه دیگر پلیس خبر میکنم.
خوشحال شدم. مادر دخترک هم ترسید و بلافاصله بچه را برد داخل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
کودک آزاری وامثالهم رابه اورژانس اجتماعي بهزیستی باید خبربدید
تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
قوانین غیر انسانی باید اصلاح گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
آفرین به رئیس دادگستری و دادستان و بازپرس محترم سنندج. بقیه دادستانهای به درد نخور یاد بگیرند.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
کثافت
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
معمولا بعد از جدایی زن حاضر به پذریرش بچه با توجه به اوضاع اقتصادی و مشکلات جهت ازدواج مجدد نیست مرد هم بلافاصله قصد ازدواج مجدد دارد چون مهمترین علت طلاق بعد از اعتیاد و اقتصادی مربوط به مسائل جنسی میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
یه بارشاهدجداشدن یه زوج بودم که باوجود اعتیاد پدرمادرحاضربه پذیرفتن کودک ۲ساله ش نشد وبعدش مادرشوهربچه روسپردبه یه خانواده ی دیگه چون بچه خرج داره گریه میکنه نمیذاشت بخوابه درآمدی هم نداشتند نمیدونم ولی توی هرمحله باید یه خیر پیدابشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
کاش به اقشار آسیب پذیر جامعه کمک هزینه ی بیشتری بشه اجاره بها خوردوخوراک پوشاک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
یه سریاتون انگار اصلا نمی‌فهمید چه بلای سر دختره اومده اونم از طرف کسی که باید همه جوره پشتش می‌بوده اصلا حالیتون هست؟ نه چرا چرت و پرتی میگید بعضیاتون
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
لعنت بر والدین بد. خدا کنه هر پدرو مادری ه بچه هاشو به ناحق عذاب میده. تو همین دنیا تاوان پس بده. از این شیطان صفت ها زیاد ن. اون دختر بنده خدا. اگر از این به بعد هم عالی زندگی کنه فایده نداره. خاطرات بچگی توذهن میمونه آدم سابق نمیشه. لعنت به پدرهای بد نمونن همچین پدرهای
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۷
مشکل از قانون مون هست که فقط پدر را ولی بچه می داند .درصورتی که ولی بودن لیاقت وشایستگی می خواد.باید قانون را عوض کنن وبعد جدایی پدر ومادر بچه رو به والدینی دهند که مراحل ازمایش سلامت روان را گذرانده باشه نه فقط به صرف پدر بودن.اگر هم هیچکدامشان نداشتن حداقل به اینا ندهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸
اعدام نه حبس ابدی و هر روز شکنجه
نظرات بیشتر