لا الله الا الله
.چقدر نارحت کننده است.
ضعف قانون، این جنایتکارها رو پرورش داده.
داود
|
|
۲۱:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
2
26
پاسخ
برادران کرد این چه وضعشه؟این طفلای معصوم گناهشون چیه؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
کرد وترک نداره توهین نکن .
جرم قومیتی نیست .تادیروز به افغانی گیر میدادین الان به اقوام ایرانی
ناشناس
||
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دم همسایه شون گرم که به دادبچه هارسیدند
ناشناس
|
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
1
44
پاسخ
دخترها فرشته هستند ....لعنت روزگار بر این ادمهای سنگدل
ناشناس
|
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
0
38
پاسخ
ای داد!
ناشناس
|
|
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۳
1
53
پاسخ
قانون حضانت فرزند واقعا بازنگری شود. 🥺🥺🥺
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
دردادگاههاحضانت فرزندان بالای ۷سال رابه پدر میدهند و بچهها بامادرراحت ترند باید درصورت درخواست مادربه مادرداده بشه ونفقه شون را پدربده
حسین
|
|
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
0
25
پاسخ
عجب آدمهای بی رحمی، آدم دلش برای بچه های بیگناه میسوزه
ناشناس
|
|
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
22
پاسخ
همان بلا و بدترش رو سر خودشان بیاورید تا طعمش رو بچشند
ناشناس
|
|
۰۰:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
31
پاسخ
جسم لطیف و نازک دخترانه آخه زدن داره بی شرفا ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
||
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۶
زن بابا طاقت دخترهووورانداشته عروس خانم آش روباجاش میخواسته بدون شریک ومزاحم خبرچین نمیخواسته
ناشناس
|
|
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۴
1
18
پاسخ
وقتی قانون وحود نداره. البته همه جا مشکلات مشابه وجود داره با این تفاوت که اینجا مجرم مجازات نمیشه. آدم باید خیلی دنبالش بره و رسانه ایش کنه اونوقت شاید شاید احتمال داره محرم کمی مجازات بشه. به همین دلیل مجرم زیاده. نیروی انتظامی فقط در صورتی محل جرم حضور پیدا میکنه که جرم طرف بی حجابی باشه. وگرنه اکر کسی مزاحمت ایجاد کنه یا همسایه مردم آزار داشته باشی، محاله بیان.
.چقدر نارحت کننده است.
ضعف قانون، این جنایتکارها رو پرورش داده.