یکی جلوی این پزشکیان رو بگیره. اینه بولدوزر بی ملاحظه هر چی میخاد میگه. ضمن اینکه مگه قبل از جنگ و زمان های قبلی مثلاً دوره دوم روحانی یا زمان رییسی گرانی های آنچنانی نداشتیم؟! چه ربطی به جنگ داره همش؟ سوء مدیریت و عدم نظارت در کنار گرونفروشی یه عده از خدا بیخبر عامل اصلیه.
پاسخ ها
ناشناس
||
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۰
نظر یک نجومی بگیر با انواع کارت های خرید مجانی
ناشناس
|
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
2
5
پاسخ
پایداریچیها حضور فعال دارند .
ناشناس
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
8
پاسخ
شما به هیچ کدام از وعده هات عمل نکردی
ناشناس
|
|
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
10
پاسخ
رییس جمهوری که حتی به یک وعده اش عمل نکرد
ناشناس
|
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
7
0
پاسخ
اینکه گفتنصرفه جویی وقناعت کنید، حرف درستیه،، شما نگاه به خودمون که جزو اقشار ضعیف هستیم نگاه نکن، خیلی ها تو این مملکت براشون خیلی مهم نیست گرانی چنان ریخت وپاش میکنند که نگو، طرف خوانواده پنج نفره به تعداد نفرات خودرو دارند وهر کدام جداگانه از خودروها استفاده میکنند، انبار خانه شان هم پر است از مواد غذایی، سراغ دارم طرف پانصد کیلو فقط برنج وچند ده کیلو انواع حبوبات ذخیره کرده، اینطور افراد کم نیستند دولت بجای گرانی بنزین که اثرش به تمام اقلام اثر میگذارد، بیاید سهمه بنزین خانواده هایی که بیش از یک تا چند خودرو دارند را کم کند،،
ناشناس
|
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
6
پاسخ
خسته نباشی،
عجب کشور را اداره کردی،
عجب از قانون اساسی دفاع کردی
عجب از عدالت دفاع کردی
محمد50
|
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
7
پاسخ
گران کردن همه چیز که دیگه رییس جمهور نمیخاد.....نمیتونید کار کنید ؟....با یه خداحافظی همه را حوشحال کنید
ناشناس
|
|
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
10
پاسخ
اصلا شما توی این کشور چه کاره هستید!!؟؟؟
ناشناس
|
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
7
پاسخ
خدا رو شکد تا الان نداشتیم از این به بعد اکشال نداره ....