تمام بار گرانی بر دوش حقوق بگیران و مخصوصا حداقل بگیران است. مشاغل آزاد بیشتر از نرخ تورم ،نرخ خدمات و کالا را افزایش میدهند.
ناشناس
|
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
10
پاسخ
سه چهار ماه رییس جمهور و دولت نداشتیم و مملکت خیلی خوب اداره میشد. مزاحمتی هم برای مردم نبود.
مملکت دولت ووزیر نداشته باشه بهتر اداره میشه. مردم خودشون بهتر بلدن باهم کنار بیان اگر گرانیهای دولتی نباشه
ناشناس
|
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
0
8
پاسخ
اون رسیدن به قله ها و اونها تموم شدن؟قله فتح شد؟
ناشناس
|
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
0
9
پاسخ
چشم بسته غیب گفت
ناشناس
|
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
0
7
پاسخ
اینترنت رو وصل کنین
مهدی
|
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
0
3
پاسخ
متاسفانه واقعیت جامعه رو بیان کردند و تنها راه خلاصی از این وضعیت حل بحران روابط بین المللی و رسیدن مذاکرات به سرانجام است در غیر اینصورت وضعیت هر روز سخت تر میشه
ناشناس
|
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۱
0
3
پاسخ
لبنیات صد در صد افزایش
حالم داره بهم میخوره از این زندگی