ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
تمام بار گرانی بر دوش حقوق بگیران و مخصوصا حداقل بگیران است. مشاغل آزاد بیشتر از نرخ تورم ،نرخ خدمات و کالا را افزایش میدهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
سه چهار ماه رییس جمهور و دولت نداشتیم و مملکت خیلی خوب اداره میشد. مزاحمتی هم برای مردم نبود.
مملکت دولت و‌وزیر نداشته باشه بهتر اداره میشه. مردم خودشون بهتر بلدن باهم کنار بیان اگر گرانیهای دولتی نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
اون رسیدن به قله ها و اونها تموم شدن؟قله فتح شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
چشم بسته غیب گفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
اینترنت رو وصل کنین
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۹
متاسفانه واقعیت جامعه رو بیان کردند و تنها راه خلاصی از این وضعیت حل بحران روابط بین المللی و رسیدن مذاکرات به سرانجام است در غیر اینصورت وضعیت هر روز سخت تر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۳۱
لبنیات صد در صد افزایش
حالم داره بهم میخوره از این زندگی