حتما گرانی خواهیم داشت.
برای این همه تاکید دست درد نکند
صحبت های مسعود هفته بعدی
حتما حتما حتما گرانی خواهیم داشت.
باید مردم توجه داشته باشند که باید باید باید صرفه جویی کنند
ناشناس
|
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
12
پاسخ
لامپ ها رو خاموش کنین ...این هنوز خیال میکنه لامپ ها پر مصرف هستن !!!!
ناشناس
|
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
6
پاسخ
جنگ بهینه بی کفایتی تا خالا با تورم رسمی50درصدی آرزوی بوده از حالا گرونی هست حضرت علی فرمود هرکسی که جایگاهی رو تصاحب کنه درصورتی که فرد لایق تری رو میناسه غاصب هست واله اگر کسی به آخرت ایمان داشته باشه بایستی خیلی از مسولیت خونه نشین بشن
ناشناس
|
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
1
5
پاسخ
نمیشه ایشون سخنان گهربار ایراد نفرمایند . آدم از این همه ساده لوحی مبهوت میشه . واقعا رئیس جمهور یک کشور اونم در زمان جنگی به این بزرگی این جوری حرف میزنه ؟ خب لااقل حرف نزنه . حرف نزنه خیلی بهتره .
امیرحسین
|
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
4
پاسخ
هر کسی رئیس جمهور باشد و سیستم اقتصادی کشور همین باشد تورم و افزایش قیمت داریم
مگر اینکه تحول در ساختار ایجاد کنیم و پولطلا در سیستم اجرا کنیم و به تمام این مشکلات پایان دهیم .پروفسور هانکه در چندین کشور جهان پول اعتباری به طلا پین کرده و تورم ۲۴ساعته صفر شده . تجربه موجود است .....
پولطلا مشکلات حل میکند
ناشناس
|
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
6
پاسخ
گروونی کدوم گروونی اصلا موشکلی نیست
ناشناس
|
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۵/۰۲/۲۸
0
3
پاسخ
زحمت کشیدی تا الان نمی دونستیم
شما اومدید فقط برای نابود کردن مردم طبقه متوسط طبقه محروم که نابود شند قبلا