حیات وحش

حیوان تازه‌ای که برای تفریح عرب‌ها از ایران قاچاق می‌شود

کد خبر: ۱۲۴۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱ 04 June 2024
تعداد بازدید : 2952
بازدید 13088
۶
قاچاق قوش به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای قوش بازی شیوخ یک تجارت تاریخی است که ایران و شماری از کشورها را درگیر کرده است اما قوش‌ها تنها قربانیان نیستند. عرب‌ها برای شکار نیاز به طمعه دارند و اینجاست که پای هوبره به ماجرا باز می‌شود و این گونه نیز در حال قاچاق از ایران است. این گزارش جالب را در این زمینه می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۶
من نمیدونم این کشورهای عربی که اینقدر به شاهین و عقاب و... علاقه دارن چرا یه مرکز تکثیر و پرورش این پرندگان رو راه نمیندازن که مجبور نباشن از ایران وارد کنن؟

10 تا جفت از ایران بخرید ببرید امارات یه مرکز تکثیر بزنید در عرض 5 سال 100 تا میشن
ولی به نظرم این کار میتونه برای کشور ارز آوری کنه ، در شرایط سخت تحریمی در حالی که جمعیت زیر خط فقر به 50 درصد رسیده اعراب میتونن با یک هزارم درآمدشون بیان این قوش هارو بخرن اینطوری به ایران ارز وارد میشه و ایرانیا دیگه شب گرسنه نمیخوابن. هرچه قوش بیشتری به اعراب بفروشیم به لطف ثروت اعراب درصد گرسنگی ایرانیان نیز کمتر خواهد شد
سالهاست هوبره قاچاق میشه اصلا تازه نیست حداقل سی چهل سال است
وقتی توضیحات رو خواندم دیگه جرات نکردم ویدیو رو نگاه کنم چون موضوع خیلی دردناکه و حالم خیلی بد میشه. طبیعت ایران و این حیوانات بی دفاع دارند نابود میشن
افسوس .‌.. افسوس... لطفا به داد محیط زیست درحال فنا ی ما برسید . باید بگم که شکار به دلیل عدم نظارت صحیح خیلییی زیاد شده در شمال ایران شکار حیواناتی مانند خوک و شغال و غرقاول و ... خیلی زیاده . زنده گیری حیوانات برای سود خیلیی زیاده . لطفا مجلس یه فکری برای محیط زیست و تنوع گونه ها داشته باشه . سرزمین و محیط زیست مثل بوم یک نقاشی هست و جانواران و حیوانات موجود در آن نقاشی آن بوم‌ بوم بی نقاشی رو کسی نگاه نمیکنه . لطفا به فکر باشید و جلوی این عوامل دهشتناک پررو را بگیرید. چرا باید موجودات بی‌زبان وسیله لهو و لعب شیوخ بدرد نخور خلیج فارس بشن؟
خوب چرا جلوی قاچاقچیان را نمی گیرید ،