بازدید 71953
دو هزار و نهصد و چهل و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»

نسخه تازه علم الهدی برای مقابله با بدحجابی / درخواست عجیب حسن عباسی از تیم مذاکره کننده / اعتراض در نماز جمعه امروز تهران

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند اولیانوف: بن‌بستی در مذاکرات وین وجود ندارد / همتی: از تلاش‌ها برای نیل به توافق حمایت کنیم / فیسبوک و اینستاگرام ترویج خشونت علیه سربازان روسی را مجاز دانستند ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۰۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ 11 March 2022

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

اعتراض در نماز جمعه امروز تهران

هنگام خطبه های کاظم صدیقی در نمازجمعه تهران، یکی از حاضران از جای خود بلند شد و با صدای بلند اعتراض کرد.صدای اعتراض وی دقیقا مشخص نبود اما برای دقایقی سخنرانی صدیقی را قطع کرد.براساس صدای پخش شده از رادیو تهران به هنگام پخش زنده، به نظر می رسد وی مشکل شخصی و مالی را مطرح کرد زیرا عدد ۲۵ میلیون تومان از فرد معترض به گوش می رسید.صدیقی هم در واکنش گفت که اجازه بدهد بعد از پایان نمازجمعه، به موضوع وی رسیدگی می کند. خطیب جمعه همچنین درخواست کرد کاری به فرد معترض نداشته باشند./عصرایران

فیسبوک و اینستاگرام ترویج خشونت علیه سربازان روسی را مجاز دانستند

خبرگزاری رویترز گزارش داد، فیسبوک و اینستاگرام موقت محتوایی را که خواستار خشونت علیه سربازان روسی در برخی کشور‌ها در چارچوب تهاجم به اوکراین است، مجاز می‌کنند. اندی استون، سخنگوی «شرکت متا» گفت که متا به طور موقت ممنوعیت تحریک به خشونت علیه ارتش روسیه و نه علیه غیرنظامیان روسی را لغو کرده است./باشگاه خبرنگاران

درخواست حسن عباسی از تیم مذاکره کننده: تبدیل کاخ سفید به حسینیه، با حجاب شدن زنانشان و پذیرفتن اسلام را روی میز بگذارید

حسن عباسی مدیر اندیشکده یقین:ملت ایران امروز باید بر روی میز مذاکره فهرست بلند بالای مطالبات خودش را بگذارد. در رأس این فهرست این است که ما باید کاخ سفید را به حسینیه بدل کنیم. دوم بر سر زنانشان حجاب می‌کنیم، سوم کلیات دین اسلام را می‌بایست بپذیرند، چهارم قانون همجنس بازی را باید ملغی و پنجم سیستم فساد را باید جمع کنند، شش اینکه امسال فرانسه تصویب کرد که محارم حتی بتوانند با هم ازدواج کنند به شرط اینکه بیش از ۱۵ سال داشته باشند باید ملغی شود زیرا جمهوری اسلامی ایران این انحطاط اخلاقی و فساد را بر نمی‌تابد./مهر

نسخه تازه علم الهدی برای مقابله با بدحجابی

امام جمعه شهر مشهد با بیان اینکه مقصر بی‌حجابی‌های امروز دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیستند، تصریح کرد: فرمانده انتظامی مشهد به من می‌گوید از من می‌خواهید برای مقابله با بی‌حجابی مأمور بفرستم. مأمور من از جنس همین مردم و جوان ۲۰ ساله در اوج شهوت است که ممکن است در این مأموریت او را‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست بدهم. باید برای رفع مشکل بی‌حجابی، مردم به میدان بیایند و اعتراض کنند. به رئیس جمهور و دیگر مسئولان گفتم شما دریا را‌‌‌‌‌‌‌‌ آزاد کردید، این دریا قبلاً در اختیار نهادهای مختلف بود و این آزادسازی کار خوبی است، اما تمام فسادها و بی‌عفتی‌های سطح خیابان‌های تهران از این به بعد به شکل بدتری در ساحل دریا مشاهده خواهد شد. برای جلوگیری از آن نمی‌توان با نیروی انتظامی و سلاح سراغ آنها رفت، بلکه باید مردم وارد میدان شوند تا مانع این فسق و فجور شوند.

وی ادامه داد: برای مقابله با فساد، گشت ارشاد راه‌حل نیست و حتی کار را‌‌‌‌‌‌‌‌ بدتر هم می‌کند. مقام معظم رهبری فرمان آتش به اختیار دادند، بنابراین اگر زنی در خیابان روسری خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌ از سرش برداشت، باید با اعتراض مردم مواجه شود و ببیند که در میان مردم جایی ندارد. در این صورت مطمئن باشید دو روسری هم سر خواهد کرد و این همان روش امر به معروف و نهی از منکر است.

همتی: از تلاش‌ها برای نیل به توافق حمایت کنیم

رییس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: اکنون هزینه فرصت تاخیر در صادرات نفت ماهانه ۴میلیارد دلار است؛ پس از توافق حمایت کنیم.عبدالناصر همتی در توییتی نوشت: حدود ۱۰۰ روز پیش گفتم: با برگشت دیرهنگام به مذاکرات برجام، بیش از این فرصت رشد اقتصادی را با "مذاکره از طریق ۵ واسطه ناهمگون و ذینفع" از دست ندهید.وی عنوان کرد: با قیمت فعلی نفت، هزینه فرصت صرفا تاخیر در افزایش صادرات نفت خام، ماهانه ۴ میلیارد دلار است! از تلاش‌ها برای رسیدن به توافق حمایت کنیم.

امام جمعه تهران: اوکراین در مساله هواپیما با ما جفا کرد

امام جمعه موقت تهران درباره جنگ روسیه و اوکراین گفت: این جنگ و لجن پرانی بوق‌های غرب و برخی از وابستگان ایرانی‌شان در این مساله، انگشت اتهام برای نظام اسلامی ایران باز و ابهاماتی ایجاد کردند. ایران از منظر مبنای انقلابی و دینی خود حامی مظلوم و طرفدار حق علیه باطل است.وی ادامه داد: اگر ایران در سوریه و لبنان حضور می‌یابد و برابر فلسطین مظلوم حامی قدرتمند به حساب می‌آید، برای این است که جنگ اسرائیل و فلسطین و جنگ یمن و ائتلاف، جنگ حق و باطل است.امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: اما در اوکراین دنیای غرب در زمان شوروی وقتی دو آلمان شرقی و غربی را خواستند یکی کنند که عقب نشینی شوروی را لازم داشت تعهد دادند ناتو را گسترش ندهند و به این تعهد عمل نکردند. همچنان در کشورهای مختلف پایگاه نظامی به وجود آوردند. لهستان و چکسلواکی عهدشکنی کردند و به ناتو ملحق شدند و تا مرز روسیه آمدند و تهدید کردند. وی با تاکید بر اینکه ما با جنگ و تخریب زیرساخت ها و کشتار مخالف هستیم، خاطرنشان کرد: اما جنگ روسیه با اوکراین در تضاد منافع است. اوکراین هم در مساله هواپیما با ما جفا و از فرصت به نفع آمریکا سوء استفاده می‌کرد.

چین: امیدواریم مذاکرات ظرف چند روز آینده از سر گرفته شود

مذاکره کننده چین در مذاکرات وین گفت: متن نهایی توافق هسته‌ای تقریبا آماده است و امیدواریم ظرف چند روز آینده مذاکرات را از سر بگیریم، البته این متن نیاز به بررسی نهایی دارد و کار برای تکمیل آن ادامه خواهد داشت.همچنین یک مقام اروپایی با بیان اینکه دو یا سه مسأله همچنان در پیش نویس توافق هسته‌ای باقی مانده، به رویترز گفت:در حال حاضر در مذاکرات وین بحثی درباره اینکه کدام تحریم‌ها علیه ایران بایستی رفع شوند وجود ندارد، بلکه بحث‌ها در خصوص چگونگی رفع آن است.

اولیانوف: بن‌بستی در مذاکرات وین وجود ندارد

بعد از اعلام ایجاد وقفه در مذاکرات وین، نماینده روسیه در مذاکرات به خبرنگاران گفت: اطلاعی از وجود هیچ‌ بن‌بستی ندارم و تماس‌ها ادامه می‌یابد.«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در مذاکرات وین در جمع خبرنگاران ضمن بیان این که اطلاعی از وجود بن‌بستی در مذاکرات ندارد، افزود، تماس‌ها ادامه می‌یابد. او در ادامه گفت که «نهایی شدن توافق تنها به روسیه بستگی ندارد و بازیگران دیگری هستند که به زمان بیشتری نیاز دارند و نگرانی‌های بیشتری دارند ... موضوعات باقی‌مانده هیچ ارتباطی با روسیه ندارد.» اولیانوف در پاسخ به این پرسش که این وقفه چقدر طول خواهد کشید، گفت: می‌توانم بگویم که ما خواستار به نتیجه رسیدن مذاکرات در زودترین زمان ممکن هستیم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳۶
یکی دیگر از دمعناهای (دولت مردمی) را هم شناختیم خدا را شکر!!
علم الهدی: باید برای رفع مشکل بی‌حجابی، مردم به میدان بیایند و اعتراض کنند.!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
اگه راست میگید اول از اقا زاده هاتون که با پول این مردم در بهترین کشورهای جهان و با بهترین امکانات درحتال خوشگذرونی و لذت بی پایان هستند شروع کنید تا مردم که همراهیتون کنند. از تصاویری که از آقازاده ها توی ایران و خارج از ایران منتشر میشه معلومه که اونها هم به حجاب مقید نیستند. پس چطور از بقیه مردم این انتظار را دارید؟
اره اقای علم الهدی مردم به جون هم بیوفتند تا شماها در اوج قدرت و ثروت بمانید!!!!!!!عجب نسخه ای؟؟
پاسخ ها
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
من شخصا نسبت به اشخاصی که به زنان و دختران حمله و حتک حرمت کند شاهد نخوام بود و برخورد خواهم کرد
ما هواپیمای اوکراین رو زدیم و صد و خورده ای انسان بی گناه کشته شدند انوقت اوکراین به ما جفا کرده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
یاد فیلم کمدی قدیمی افتادم.در یک صحنه یک جوان سفید پوست با دست انچنان ضربه محکمی به سر پسر بچه سیاه پوست زد که دست خودش درد گرفت.پسربچه سیاه پوست وقتی چهر اورا دید با کنایه گفت ..ببخشید منظوری نداشتم.الان هم این اکراین است که باید جفایی که بر ما کرده پوزش خواهی کند......خدایا....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
منظورش سیاسی کاری بود
علم الهدی این بار اتفاقا حرف حساب زده است.
گشت ارشاد باید جمع شود و کار مردم، به مردم واگذار شود. حالا باید دید که علم الهدی اینرا پیگیری خواهد کرد که گشت ارشاد جمع شود.
حاج اقا اگر مردم‌ اعتراض نکردند چی؟ اگر غالب مردم حتی محجبه ها مشکلی با بی حجابی نداشتند شما حرفت رو پس می گیری؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
نگران نباش این آقا حتما فکر همه جایش را کرده!احتمالا ادمهای خودش را می فرستد تا اعتراض کنند!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
منظور ایشان از مردم جمعیت کوچه وبازار نیست بلکه افراد خاصی هستند که دیگر حتی نیاز به وجوز قانونی نداشته باشند
اقای علم الهدی رییس جمهور که داماد خودته.نکنه داری باهاش به مشکل و اختلاف سلیقه میخوری؟
علم الهدی حرف درستی زد ولی اگر مردم اعتراضی نداشتند و یا قضیه را به خود مربوط ندانستند چه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
هیچی می شود مانند بقیه جاها که می بینند مثلا کارمندی دارد فساد می کند راه خودش را می رود و چیزی نمی گوید!
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
ناشناس 14:19
قياس مع الفارق ميكني! حجاب اختياري فساد نيست!
افاضات حسن عباسی واقعا نوبره. کاخ سفید باید حسینیه بشه بعد حسن عباسی هم بره توش خطبه بخونه. باید بی حجابی در آمریکا ریشه کن بشه. در آخر هم سند آمریکا را شش دانگ به اسم ایران بزنند.....
پاسخ ها
گرسماسر از کتالم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
حسین آقا شوخی کرد، جدی گرفتی؟؟؟!!!
محمد
| United States of America |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
حسن عباسی رو باید فهمید. منظور ایشون اینه که این مذاکرات فایده نداره و نخواهد داشت چون غربی ها همیشه مطابق با منافعشون عمل میکنن و قابل اعتماد نیستند.
ایول به رئیسی
دولت قبل مردم یا جرائت اعتراض نداشتند
یا امیدی به پیگیری و به نتیجه رسیدن اعتراضشان.
واقعا اقدامات دولت و قوه قضائیه امید انداخت تو دلها.
مخالفان هم سر عقل بیاند اینقدر همه چیز شون رو بخاطر گرفتن این صندلی ها نفروشند.دوام صندلی ای که مردم بهتون میدن خیلی بیشتره از صندلی که توسط خودتون با... تخریب دیگران بدست میارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
داداش الان کی جرئت داره؟
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
الان كي جرات كرده بر عليه چي اعتراض كنه!؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخ
بزرگواراكنون كه نظرمبارك وراه حل برخوردبابي حجابي رامطرح فرمودي،چگونه ميتوان دركشورفقر،بيكاري،كودكان كاروبي عدالتي ورانت رابه صفررساند!؟آياخانواده ياجواني كه درفقروبيكاري روزگارميگذراند،نبايدكسي كه حقش راخورده ازمقامش بركنارشود.!؟
نسخه عجیبی نیست. مردم نسبت به همه چیز بی تفاوت شده اند.
کشور مستقل ما اختیار خود را داده دست روس ها.
مردم وارد شوند یعنی چه ؟
یعنی می خواین یه عده را به عنوان مردم اجیر کنید که در خیابانها به خاطر روسری با مردم واقعی برخورد کنند ؟
که چی بشه ؟
مردم مقابل هم قرار بگیرند و شروع کنند به فحش کاری و زد و خورد ؟
این همه کشور مسلمان داریم که حجاب اختیاری دارند

چرا در قرآن از این اجبار خبری نیست ؟
امام جمعه همیشه گریان
خدا در قرآن حجاب را به زنان پیامبر و زنان مومن فقط توصیه کرده و نه اجبار و برای بی حجابی هیچ مجازات تعیین نکرده
در ضمن در دوران پیامبر پوشاندن سر فقط برای زنان آزاد مجاز بوده و زنان کنیز و برده حق پوشاندن سر نداشته اند !
یعنی حجاب سر جنبه آئینی و سنتی داشته نه اجبار دینی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
یک جا برای زنان پیامبر گفته که از پشت پرده با نامحرمان سخن بگویند بعد هم مومن یعنی ایمان به خدا همانطوری که در مورد نماز هم می گوید مومن نماز برپا کنید و حجاب هم مختص اسلام نیست و همه ادیان الهی حجاب را واجب کرده که آن هم دستور خدا بود و نه شخصی
در ضمن اول هم قرآن را درست بخوان که حجاب چه چیزهایی هست و بلد نیستی بپرس
و این که مجازات تعیین نشده دیگر از آن حرف های مسخره هست چون خیلی چیزها در قرآن آمده و واجب هم هست ولی مجازات دنیایی وضع نشده ولی قانونگذار موظف هست قانون بگذارد تا جامعه هرج و مرج نشود
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ناشناس دوم ، بهتره کمی مطالعه بکنی. در قرآن فقط به مومن دستور حجاب داده و باید بدونی که هر مسلمانی، مومن نیست. مومن شرایط خاص خودش رو داره. بنابراین در هیچ جا به مسلمان دستور حجاب اجباری نداده. همانطور که در مسیحیت هم همینطوره. راهبه ها که نماد ایمان هستن و مومن محسوب میشن، محجبه هستن و حجابشون اجباریه اما بقیه مسیحی ها، هیچ اجباری به رعایت حجاب ندارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
جناب ۲۶ ۱۴ امثال شما چرا تا یک نفر عقیده خودش رو بیان میکنه درباره دین و مذهب سریع پابرهنه میفتید وسط میدون و جبهه گیری میکنید چرا فکر میکنید که قرآن باید همونطور که شما میگید تفسیر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
حالا که اکثریت مردم مومن نیستند پس اجبار به حجابی که شما میگویید در قران آمده برای اکثریت الزامی ندارد.
فردی که اعتراض میکنه نه براندزه و نه ضد انقلاب این انگها رو به هر کسی نباید زد
بی حیا ها را در جامعه جمع کنید تا بیشتر از این فساد را گسترده نکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
ولی اختلاسگران و رانت خواران و آقازاده ها و مفسدین اقتصادی رو همینطور آزاد بگذارید تا فساد اقتصادی روز بروز بیشتر شود و مردم عادی از فقر و گرسنگی بمسرند و شما راحت شوید
برجام خیانت محض هست
این که من دارم می بینم حجاب اصلا برای مردم مهم نیست و حتی نگاه نمی کنند
همون سه چهار تا تیتر اول کاملا با وضعیت کشور تطابق داره. جونتون رو بردارید تا دیر نشده از این مملکت فرار کنید
کمدین قرن: حسن عباسی
اقای علم الهدی
اگه مردم نخواستند حجاب اجباری( که نمی خواهند ) باشه تکلیف چی میشه
در ضمن ظاهرا از اینکه دوستانشما ویلاهای خصوص شانرا از دست دادند ناراحت هستید
چرا اینقدر باید بی بصیرت باشد که نتواند مشکل جامعه تا حدودی نزدیک به واقعیت درک کند؟ وقتی شما اعتقاد درونی به حجاب نداری چه فایده ای داره حجاب... ما تعداد زیادی از جوانانمون را فرستادیم تو سطل آشغال شما هنوز مشکل نان و مرغ را نمیتوانید حل کنید مردم چطور میونند به حرف شما گوش بدهند
ما توی مجتمع ۲۰۰ واحدی زندگی می کنیم که در مشاعات مجتمع و محوطه اغلب روسری ندارند و در پارک روبری مجتمع هم همینطور و کسی هم اعتراص ندلره
چه کنیم ؟
اعتراض هم اگر داشته باشیم اول می گویند به تو چه و چشمت را درویش کن
بعد می گویند تو حتما تحریک شدی بد بخت ندید بدید
بعد هم توجه که نمی کنند هیچ همگی بدون روسری مانور می دهند که اعصابت له بشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
به تو چه؟
D;)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
اعصابت رو درمان کن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
مگه مجبوری نگاه کنی؟اونا هم خوب کاری میکنند که زیر بار زورگویی ها نمی روند.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
پوشش دیگران به تو‌ چه؟!
بریم به زن و بچه مردم بگیم فلان طور لباس بپوش که من بهت حمله نکنم ؟
یا فلان طور لباس بپوش که من برم بهشت ؟ یا تو بری بهشت ؟ به من چه آخه ؟
یا فلان جور زندگی کن که من بهت احترام بذارم؟ حالا مگه اینکه من در موردش چی فکر می کنم چه اهمیتی داره ؟ تذکر دادن باعث می شه وجهه خودم خراب بشه و طرف فکر کنه من چقدر دگم و متحجر یا هیز و فضولم
بی خیال !
نه نگاه می کنم نه تذکر می دم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
چرا نگاه نکنم؟؟؟ طرف کلی آرایش کرده و لباس بدن نما پوشیده اومده بیرون که ملت نگاش کنند،حیف میشه دلشو بشکنم،
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ناشناس دوم، همیشه کاری رو بکن که انتظار داری دیگران با تو بکنن. اگه با چشم بد به ناموس مردم نگاه بکنی، شک نداشته باش که به ناموست با همون چشم نگاه می کنن. با حجاب و بی حجاب هم نداره.
ای بابا، گسترش ناتو در اروپا مشکل روسیه است، چه جوری مبنای حق و باطل قرار گرفته و ربطش به ما چیه؟ گسترش روسیه و ائتلاف شرق چی؟ اون حلاله؟
دکتر احمدی نژاد این جور موقع ها می گفت اب رو بریز اون جایی که می سوزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
این کلام نغز خوب در سیاست ایران جا خوش کرده اما معلوم نیست کجای اینها داره میسوزه
مازدیم هواپیما را ساقط کردیم چند صد نفر را کشتیم بعد اکراین به ما جفا کرده است!!طنز تلخی است که حتما خداوند قهرش می گیرد
آقای علم الهدی کاش متوجه بودید سخنان شما چه هزینه هایی رو بر کشور تحمیل میکنه.
شما در صدد این هستید که مردم رو در مقابل هم قرار بدید و این دقیقا اشتباه شماست. این طرز تفکر شما باعث ایجاد ناامنی در سطح جامعه میشه.
شما باید بپذیرید هر کس با هر اعتقاد و تفکر شخصی که داره آزاده در جامعه همانطور زندگی کنه. چرا فکر میکنید که شما و همفکرانتان مثل همین آقای حسن عباسی از طرف خدا نازل شدید تا حجاب بر سر مردم کنید ؟؟!


آیه لا اِکْراهَ فِی الدّین (سوره بقره: ۲۵۶) بخشی از آیة الکرسی است که به مسلمانان توصیه می‌کند، غیرمسلمانان را به پذیرش دین اسلام مجبور نکنند و بر آزادی و اختیار انسان در پذیرش دین تأکید دارد. این آیه هنگامی نازل شد که عده‌ای از انصار قصد اجبار فرزندان خود به پذیرش دین اسلام را داشتند. به گفته علامه طباطبایی، بی‌قید و شرط بودن آیه، نشان می‌دهد همه انسان‌ها از جمله کفرپیشگان نیز نباید با اکراه به پذیرش دین وادار شوند.

التماس تفکر
واقعا مرگ بر روسیه و پوتین
مردم بنده دنيا هستند و دين لقلقه زبان آنهاست، تا جايى كه دين موافق زندگی (مادی)آنهاست، دين دارند و چون در معرض امتحان قرار گيرند، دينداران كم مى‌شوند.امام حسین(ع)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دقیقا این حدیث برازنده مسئولین ماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
تا اونجایی که تاریخ را خوندیم امام حسین با عهد و عیال برای جنگ نیامده بود بلکه برای حکومت در عراق امده بود که در دقایق آخر عراقی ها پشیمان شدند و اتفاق کربلا رخ داد.
آقای عباسی این مواردی را ذکر کردی کدامشان در این مملکت اجرایی شده است چرا از طرف مردم ایران حرف می زنی .توصیه می کنم حداقل بخشی از مغزت استفاده کن .روز قیامت باید جوابگو باشی
افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارگران مساوی بیکاری نصف نیروی کار ؟؟ بدون شک تمام کارخانه ها تعدیل نیرو و ترک کار خواهند داد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
چه بهتر همه اشون میرن دستفروشی ودو برابر بیشتر درمیارن
علم بشری تکمیل پذیر ، در حال تکامل، یک جانبه نگر و ناقص است و علم خداوندی کامل و محیط به همه جوانب است و محدود به زمانی خاص نیست
عباسی یادش رفت بگه حتماً در حسینیه کاخ سفید قیمه هم بدهند
صدیقی راست میگه چون مقصر خلبان هواپیمای اوکراین بود که خودشو زد به موشک ما
حاج اقا ،حالا چون اکراین در مورد هواپیما به قول شما جفا کرده شما چشمتان را بر روی بمباران بیمارستان کودکان می بندید ایا این همان مسلمانی است
به اقای علم الهدی بفرمایید در خصوص منطقه جغری مشهد که ۱۷۰ خانواده با یک شیر آب و همگی مشغول زباله گردی هستند چه کار باید کرد. هر وقت مشکل حجاب رو حل کردن فکری هم به حال گرسنگی مردم و برنج کیلویی ۸۰ هزار تومان هم بکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۳
ببین دیگه کارای سخت بهشون نده اذیت میشه بنده
خدا . همین موضوع حجاب از هر کاری راحت تره
اقایان عباسی و الم الهدی مدتی نبودید مردم کمی بخندن وقتی تابی از شما چیزی می نویسد ما کلی خوشحال می شویم و می خندیم لطف کنید هفنگی یک چیزی بگوٸید چه چیزی مهم نیست تنها خنده ماافرادی مثل شماها وکیهان عزیزاست،با کمال تشکر که باعث خنده مردم دراین روزها می شوید.....!!!؟؟؟؟
یکی توی پاساژ به دختر ۱۴ ساله من تذکر حجاب داد
کاری باهاش کردم ‌که تا عمر داره کله ی فضولش توی یقه اش باشه
بچه ها به اندازه کافی با این اینترنت های داغون و آموزش آنلاین و گیر کردن در خانه نبود امکانات ورزشی و تفریحی مشکل دارند
اینکه حتی توی پاساژ و خیابان هم امر و نهی و بکن و نکن بشنوند و به خاطر سلیقه یه عده در ۷ متر چادر سیاه پیچیده بشن اصلا منصفانه نیست
دهه شصت تمام شده و ما اجازه نخواهیم داد برای بچه هامون اون جهنم تکرار بشه
هر کس ناراحته تشریف ببره افغانستان با طالبان عشق کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
مرسی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
می‌گویند در آخرالزمان بی دینها به قدری گسترش می یابند که علیه دینداران می تازند و تازه مدعی هم هستند ولی آن روز روز آمدن منجی بشریت هست تا دنیا را از این بی دین ها پاک کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
من که اینجور مواقع فقط نگاه میکنم و لذت میبرم،به هیچکی هم چیزی نمیگم،چون اگه بگم میگن مریضی که احوالت دگرگون میشه
ناشناس
| Norway |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
آفرین به تو باید محکم جلوشون ایستاد چون یک قدم عقب بشینیم ده قدم جلو می آن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
دمت گرم خوشم اومد..
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
آفرین به تو که از بچه ات دفاع کردی. بدون شک اگر کسی به ناموس من تذکر بده، من هم به شدت برخورد خواهم کرد و نگران بعدش هم نخواهم بود. تا مرگ حاضرم پیش برم.
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ناشناسی که میگی من در این جور مواقع فقط لذت میبرم، شک نکن که خیلی ها از ناموست لذت بردن که تو خبر نداری. هرکار بکنی، همون سرت میاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
افرین اینا اگه خیلی امر ونهی بلدند برند سراغ دزد و اختلاسگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
درود نجومی بر شما پدر یا مادر گرامی که اجازه نمی دهی
فرزندت طعم جهنم دهه شصت را بچشد.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دمت‌ گرم!
اقای عباسی، می شه قانون مدیریت مادام العمر مسئولان و استفاده از آغازاده ها در امور اقتصادی و هاپولی کردن هزار میلیاردی بیت المال و عدم توجه به منافع ملی و انهدام محیط زیست و.... رو هم تو مذاکرات بگنجونیم؟؟ هر کدوم از اینها به تنهایی مثل سرطان ، امریکا رو از هم می پاچونه. دیدم که می گم !!!
بله واقعاً اوکراین جفا کرد، هواپیما همونطوری که در ابتدای حادثه گفته شده بود به دلیل نقص فنی سقوط کرده بود و اصلاً نباید اینقدر شلوغش میکردند. چیزی نشده بود که !
حسن عباسی خبر ندارد که ایران در صدر پنج کشور فاسد دنیاست. یکی اینو از خواب بیدار کنه
اوکراین در مورد هواپیمای سرنگون شده به ما جفا کرد؟!!!
این یعنی چی؟!!!
جنگ اوکراین فارغ از جنایات بر علیه مردم بیگناه که سرنوشتشان بازیچه قدرت نمایی غرب و شرق شده یک نکته مهم داشت و انکه تمام محدودیتها و مردم فریبیهایی که غرب از خودش نشان میدهد مثل عدم اجازه ترویج خشونت در شبکه های اجتماعی و ربط نداشتن سیاست به ورزش اجازه لشکرکشی برای حفظ منافع و .... را درست برعکس کرد خدا لعنت کند کاسبان جنگ خدا لعنت کند جنگ افروزان و کشور گشاها خدا لعنت کند
مقصر بی حجابی کیه ؟
طرف نمی خواد بر خلاف تمام کشورهای مسلمان گرفتار انبارهای بی منطق شما باشه
مردم ترکیه و امارات و عمان و لبنان و سوریه و عراق و حتی عربستان حجاب اجباری ندارند
چرا ما چنین اجباری داریم؟
چون خیلی خوب و پاک و سالم و بی گناهیم و فساد از در و دیوار مملکتمان بالا نمی ره ؟
چه بخواهیم و چه نخواهیم فعلا سیاست کشور بدست عباسی و عباسیها افتاده و معلوم نیست منافع ملی و منافع مردم کجاست
هرچه حرفها سخیف تر محترم تر
آقای عباسی !!!
ای کاش شما و دار و دسته و همفکرانتون چند تا از کتاب‌های شهید مطهری رو میخوندین تا ببینیم بازهم اینطوری اظهار نظر میکنین !!!
راه بیفتیم توی خیابون به زن و بچه مردم بگیم چرا موهات معلومه اون هم بگه به تو چه نگاه نکن !
به قد و بالای مردم خیره نشیم و سرمون به کار خودمون باشه بهتر نیست ؟
من عاشق حسن عباسى شدم
هر وقت دیدید صحبت ار بدحجابی میشه بدونید فقط برای منحرف کردن افکار عمومی است.
رفیق شفیق آقایون داره در مذاکرات سنگ اندازی میکنه
شما هشدار حجاب می دهید و طرف می گه به تو چه!
شما عصبانی می شوید و او هم از خیلی جاها دلش پره و شما را نماد حاکمیت و مسئول مشکلات می بینه و خلاصه از خجالت شما طوری در میاد که کلی فحش های زیبا و آبدار یاد می گیرید و شاید یه عده دیگه بیان کمک و مشت و مال و ماساژ شدید و خشن هم اضافه بشه !
مردم عصبانی هستند و بهتره خیلی روی اعصاب اونها پیاده روی نکنید
از ما گفتن !
حضرت‌ آقای امام جمعه‌ بزرگوار‌ !
در منبر نماز جمعه‌ که مکان مقدسیست‌ باید‌ تجاوز‌ و کشتار را در هرجا‌ و توسط‌هرکس‌را‌ بدون‌ هیچ‌ شرط‌و شروی‌ محکوم‌ بفرمائید‌ نه اینکه‌ کاملا‌جانبدارانه‌ و با هزاران دلیل‌ و تبصره سعی در توجیه‌ برادر پوتین داشته باشید‌
نه شرقی نه غربی‌ = استقلال‌ کامل‌ .
اگه کاخ سفید حسینیه بشه اونجا نهار هم می دن ؟
با جریمه بساط بی حجابی جمع می شود که آن هم توسط گشت ارشاد باید صورت گیرد ولی انجام نمی گیرد
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
ظاهرا یه عده تا جنگ داخلی راه نندازن، کوتاه نمیان
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
کاشکی برای جاهلیت هم‌جریمه بذارن!
..........................واستکبار جهانی .........................امریکای جنایتکار.........................و................عبری عربی و...........

حجاب...........................
حجاب...................
حجاب......................
والسلام وعلیکم ورحمه الله وبرکاته.

پسته دونه ای 390 تومان
تخمه کدو دونه ای 500 تومان
گز هر عدد 10000تومان
شیرینی هر عدد 5000 تومان
گوشت گرمی 2000 تومان
برنج هر لیوان 25000 تومان
یک جفت کفش از 200 هزارتومان تا ......
یک مانتو از 700 هزار تومان تا........
یک دست کت وشلوار و پیراهن و کمربند ....ِ
شستشوی یک قالی 12 متری با سرویس 250 هزار تومان
و.............
خدایا به فریادمون برس که گوش شنوایی نیست.
تو کشور هر وقت صحبت رو شدن افتضاحی میشه بطور اتوماتیک امامان جمعه بحث حجاب را مطرح می‌کنند
ای کاش ایران اینقدر قدرت داشت که شرط ما این بود :
۱ . باید قانون هم جنس گرائی در تمام ممالک ملغی شود و به عنوان یک جرم تلقی شود
۲ . ازدواج با محارم هم باید ملغی شود
...
نظر خوبیه ولی فکر کنم قدرتش نیست فعلا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
یک سری به روانپزشک بزن
براي اين به اصطلاح انديشكده )متاسفم كه مديرش اقاي عباسيه،دقت كنيد مسايل مهم از ديد اين اقاي دكتر و مسايل و مشكلات مردم جقدر متفاوته ،اشراف ايشون به مقررات و قوانين علي الخصوص اونجايي كه مربوط به مسايل جنسي ميشه خيلي زياده ،اظهارات و تسلط ايشون به مسايل وقوانين جنسي بايد به زبانهاي مختلف دنيا ترجمه بشه تا در برنامه هاي كارشناسي خارجي استفاده بشه، دقت كنيد بند ٦ اظهارات ايشون قانون ازدواج با محارم در فرانسه باور كنيد بيشتر فرانسويها از اين قانون اطلاع ندارند،البته تقصير نداره از مشكلات مردم بي خبره ،مرغ و برنج،،،بيكاري ،فرارمغزها فقر،فحشا،نه قوانين ازدواج محارم فرانسه ،خيلي هنر داري بي اعتقادي بي حجابي دوري از دين مردم خودتو درست كن ،معلومه جيبات مملو از اسكناسه خوشي زده زير دلت
ایران خودش باید از آمریکا بخواهد که ضمانت نامه به چین و روسیه و حتی اروپا بدهد، چون جمهوری خواهان زیر برجام خواهند زد و ما تجارت با متحدین فعلی خودمان یعنی چین و روسیه را هم از دست خواهیم داد.
شماها درحق مردم جفا کردید یا اکراین؟
به نظر می رسد آزادسازی سواحل به نفع مردم برای جناب علم الهدی تعارض منافع ایجاد کرده است!
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
خدایا شکرت،چه خبرهای مهمی!!؟؟
آقای رییسی خواهشن استعفا بده ؟ بیچارمون کردی ؟؟
گفته های اقای علم الهدا از دو زاویه قابل تامل است.اول اینکه معضلات فرهنگی را بجای داغ ودرفش وبگیر وببند باید با کار فرهنگی وتوسط خود مردم حل وفصل کرد وتا نتیجه مطلوب حاصل میشود تا اینجای کار را باید به فال نیک گرفت ولی اینکه به مردم توصیه شود که اتش به اختیار عمل کنند بدون اینکه تعریف خاص ویا الگوی تعریف شده از حجاب در عرف وقانون وجود داشته باشد میتواند عوارض غیر قابل پیش بینی وزیانباری داشته باشد. چرا که هر کس با برداشت شخصی خود از حجاب میتواند خدایناکرده برای بانوانی که فکر میکند کم حجاب هستند ایجاد مزاحمت کند که عوارض منفی این برخوردهای سلیقه ای بارها به اثبات رسیده
حالا که تیم مذاکره کننده ایران شامل چندین متخصص در رشته های مختلف است اقای عباسی را هم اضافه بفرمایید تا برجام این دفعه صددر صد خالص باشد.خخخ
جناب علم الهدی گویا فراموش کرده اند که مردمی که بی حجاب و بد حجاب هستند هم جزو مردم ایران هستند !
ایشان تصور می کنند مردم ایران کسانی هستند که سلیقه و اعتقاد ایشان را قبول دارند و مابقی از کره دیگر موقتا به ایران آمده اند !
مگه می شه به یک هم وطن که به اندازه من حق دارد گفته شود مطابق میل من رفتار کن !
خدا و پیامبر حجاب را اجباری نکرده اند
در هیچ کشور مسلمانی حجاب اجباری نیست
چرا باید انتظار داشته باشیم مردم به این تحمیل عجیب عمل کنند ؟
چون قانونی است که شما وضع کرده اید ؟
راه تغییر این قانون چیست ؟
از نماینده های مردم بخواهیم که در مجلس مطرح شود ؟
این مجلس حد اقلی که توسط شورای نگهبان از بین طرفداران یک طرز فکر انتخاب می شوند نماینده مردم ایران هستند؟
نه نیستند !
تنها راه برای تغییر قانون غلط نافرمانی مدنی است
او همچنین درباره وضعیت شهر ماریوپل در جنوب اوکراین گفت که این شهر، زیر حملات بی‌امان نیروهای ارتش روسیه است.

نماینده اوکراین گفت: «حملات بی‌وقفه و بدون تفاوت روسیه این شهر را تقریبا نابود کرده و تا الان هزار و ۵۸۲ غیرنظامی را کشته است
جناب الم الهدا عزیز با توجه به جنایات روسیه بر علیه مردم بی گناه اوکراین و به کشته دادن سربازان روسیه اصلح است یک فتوا در این خصوص صادر فرمائید.
واقعا یعنی به این آدم اجازه تاسیس اندیشکده داده اند؟ یعنی بودجه می دن بهش واقعا؟؟؟؟!!!!!
روسیه بدون شک باعث نابودی مملکت را فراهم خواهد کرد لطفا کمی تفکر کنید فقط لجاجت نیست .
رییسی
قالی باف
شریعت مداری
دلاوران سپاه
پوتین
بایدن
با شکست مذاکرات و حذف ارز ترجیحی بدون شک در سال آینده سونامی در انتظار است ، فکر کنم رییسی به یکسال نرسه و بون شک استیضاح او کلید خورد اگه واقعا مجلس ، مجلس مردمی می‌بود. البته درگیری های منطقه و اجماع کشورها با اسراییل برای حمله به کشور اون روی سکه خواهد بود .
حسن عباسی شوخی کرده یا جدی گفته
اگر جدی گفته باشد وای بر ما با چنین متفکرانی
خدا پدر آقای علم الهدی را بیامرزد.کار مقابله با بی حجابی را به مردم واگذار کنید و پلیس و گشت ارشاد را معاف کنید.قربان آدم چیز فهم
مسوولین ما رو ببین. با همین طرز فکر و حرفها مملکت رو به این روز انداختن
اتفاقا بیشتر پیشنهادهای حسن عباسی درسته...
اقای علم الهدی
شما هیچ کار دیگری جز برهم زدن نظمی که اتفاقا دامادتان مسئول حفظ انست ندارید
در کدام مملکت حتی اسلامی دیده اید که از مردم عادی بخواهند که هم بازپرس باشند ،هم دادستان باشند و هم قاضی باشند و هم اجرا کننده حکم
فکر نمیکنید که بهتراست تا قبلا ،حضوری و یا تلفنی با دامادتان صحبت کنید تا اگر لازم هست و شما هم مجبور به اظهار عقیده در تمام امور هستید ،،خب تعدادی مشاور صاحب نظر در امور مختلف در اختیارتان قرار دهند
فرمایش رهبر معظم انقلاب در استفاده از عبارت اتش به اختیار ،مربوط به بعضی مواردی است که نیروهای خودی ، بلا دفاع و سینه به سینه در مقابل اجانب حربی ، منافقین کوردل و یا دزدان حربی جان و مال و ناموس قرار میگیرند و نه در خیابان معمولی که هم پلیس وجود دارد و هم اینکه ، چتر قوانین بر همه چیز سایه انداخته و مردم هم با رعایت همان قوانین ، کاملا بر خلقیات خود حاکم میباشند
به احتمال خیلی زیاد کرونا کار زلنسکی است
آقای علم الهدی ما مردم ایران بسیار متأسفیم که شما فرصت حرف زدن در پشت تریبون را دارید...
مگه قرار نیست حرف حق بزنیم؟ هواپیما رو ما خودمون زدیم! آیا آنها جفا کردند؟
جالبه هوابيما اكرايني اشتباهي هدف موشك قراركرفته سقوط كرده تاز بدهكارهم شدن ،ميفرمايند در قضيه سقوط اكراين به ماجفا كرد ،ميخواهيد اونا يه بار اشتباهي هوا بيما ايراني و بزننه بي حساب بشيم ،ميخواهيد از روسيه حمايت كنيند عيبي نداره به خودتون مربوطه،دروغ و سفسطه ممنوع
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
اشتباهی؟!؟
در ارتباط با دیدگاه های جناب علم الهدی : استاد مصباح یزدی (ره): عجیب است که نهایت آرمان ما در مقابله با فساد شده «مبارزه با موی بیرون آمده زن از زیر چادر یا اردوی مختلط»؛ فرهیختگان باید خیلی دوراندیش تر از این ها باشند!
عباسی جان زنان ایران را با کتک و زندان و شلاق و گشت ارشاد و جریمه هنوز نتونستین با حجاب کنید و هر جمعه امامان جمعه داد و هوارشان از حجاب زنها به راهه
چطور می خواین آمریکا را با حجاب کنید ؟
در تمام محلات تهران مساجد بسیار بزرگ و مجلل ساخته اید ولی نماز گذار ندارین
حسینیه شدن کاخ سفید به چه کار میاد ؟
در مورد جمع کردن فساد که اصلا واژه های مودبانه ای به ذهنم نمی رسه
منطقی باش داداش به آمریکا رحم کن
علم الهدی با این کارش مردم رو به جون هم میخواد بندازه
کسی چرا باهاش مقابله نمیکنه ؟؟؟؟
اوكراين در مسئله سقوط هواپيما بر ما جفا كرد ؟؟!!؟؟!
بن بست خود روسیه است که حل شدن مشکل ایارن را به نفع خودنمی داند
حاج‌ اقا! شما یک بار هم‌به مردم گفتید به گرانی اعتراض کنید اتفاقات بدی افتاد یادتونه؟
آقای علم الهدی!
قطعا مردم در میان مردم جایی دارن چون مردم از جنس مردم هستند و با هم زندگی میکنند
این شما هستید که باید منش و روش مردم را ارزیابی کنید و ببیتید آیا در میان مردم جایی دارید؟!
درخواست حسن عباسی از تیم مذاکره کننده: تبدیل کاخ سفید به حسینیه، با حجاب شدن زنانشان و پذیرفتن اسلام را روی میز بگذارید
جناب دکتر نظر شما در مورد جنایات پوتین و حسینیه کردن کرملین چیست.
تابناک خدا وکیلی چاپ کن
همه چیز آرومه من چقدر خوشحالم، نه تورم نه گرونی نه بیکاری نه سانسور . خدایا شکرت واقعا از تمامی مسئولین دست اندر کار هم ممنونم
انشالله اینبار تابناک نظر منو پخش کنه چون اونطوریکه دوست داره نوشتم
نسخه تازه علم الهدی برای مقابله با بدحجابی
اطفا بک نسخه برای جنایات پوتین نیز بپیچید، هنوز ترکش بمب های خوشه ای را روی بدن دارم‌که روسیه به صدام داده بود.
بخدا قسم، رعایت ادب در برابر بعضی از افاضات آقایان امام جمعه ؛ از کندن کوه بیستون به مراتب دشوار تر است. با کمال احترام .
یا خدا .
اینا تو مریخ زندگی میکنن
درخواست آقای عباسی عجیب نبود .
از کوزه همان برون تراود که در اوست
علم جان اکثریت مردن با بی حجابی مشکلی ندارن
اگه امثال شما مشکل دارید خودتون وارد میدان بشید
سنتون هم دیگه همگی بالای بیست سال هست
بیاید سر کوچه های بالا شهر تهران تذکر بدید
اینجوری یه کاری هم انجام دادید. فقط پشت تریبون که فایده نداره! میدانی عمل کنید.
شش اینکه امسال فرانسه تصویب کرد که محارم حتی بتوانند با هم ازدواج کنند: در غرب ازدواج پسرعمو و پسر دایی با دختر عمو و عمه عرفا حرام است و ازدواج محارم است
حجاب از اول _____احساسی ____عاطفی ____ فرهنگی ____عبادی____ سیاسی _____نظامی ( امنیتی) ______؟؟؟؟
آقای علم الهدی
حکومت ها از قشر متوسط که به سمت فقرا پرتاب میشوند
و فقرا که به سمت زیر خط فقر پرتاب میشوند و تاب آوری آنها در جامعه کم میشود آسیب می‌بیند ..
این زنان بدحجاب نه اخبار بی بی سی گوش میدهند نه ایران اینترنشنال نه شبکه خبر نه بیست و سی .آنها تو عالم خودشان فکر قررو فر خود هستند و کاری که می رفت کی اومد ندارند ..خطر جای دیگری است که به اشتباه به شما گزارش می‌رسد کافی است از باغ خود درآیید و به محله های مردم عادی سر بزنید مردمی که نه ثروتمند هستند نه زیر خط فقر ،،انها قشر فقیر جامعه هستند که قبلاً جزرقسر متوسط رو به پایین بودند و قشر متوسط یا فقیر که جامعه هستند
آقای عباسی به آمریکا چکار دارد دین اسلام در داخل ایران دارد ریشه کن می شود و ایشان نمی فهمد
"باید با اعتراض مردم مواجه شود و ببیند که در میان مردم جایی ندارد." اگر مطابق میل شما رفتار نشد تکلیف چیست؟
ضمنا آقای عباسی در چه دنیایی سیر می کنند؟
کافی است که فقط این بسته ی خبری را بخوانی و بدانی ما تا چه سطحی تنزل کرده ایم.
حسن عباسی باید رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای بشه
پیشنهاد می کنم آقای عباسی - مدیر اندیشکده یقین خودشون رو به یک روانشناس نشون بدن . اگه خاطر مبارکتون باشه ایشون زمان حمله آمریکا به عراق مرتب در تلویزیون ظاهر می شد و تحلیل می کرد که عنقریب عراق آمریکا رو شکست خواهد داد . وای به حال مخاطبان اندیشکده یقین با این مدیرش . . .
اقای امام جمعه به ما و شما و روسیه مربوط نیست که چک و لهستان و غیره در ناتو عضو بشوند . کشور مستقل هستند
کاش شکم ماها هم انقدر سیر بود که دغدغه اصلیمان بدحجابی و اینترنت و ماهواره بود.......
"امام جمعه تهران: اوکراین در مساله هواپیما با ما جفا کرد"!!
آره!نامردا هواپیمایشان را به عمد در مسیر موشکهای ما قرار دادند!
درخواست حسن عباسی از تیم مذاکره کننده: تبدیل کاخ کرملین به حسینیه، با حجاب شدن زنانشان و پذیرفتن اسلام را روی میز بگذارید
پوتین را هم به جرم اشغال اکراین و کشتن هزاران انسان بی گناه و همچنین بخاطر گرو کشی برجام و حمایت از صدام در جنگ هشت ساله به دادگاه بکشید.
" اما تمام فسادها و بی‌عفتی‌های سطح خیابان‌های تهران از این به بعد به شکل بدتری در ساحل دریا مشاهده خواهد شد. "!
آقای علم الهدی!شما لطفا در محدوده خودت نسخه بپیچ.البته بعید می دانم در آنجا هم حرفت خریدار زیادی داشته باشد.
آقای دکتر عباسی حالت خوبه؟
واقعا امثال علم الهدا و صدیقی با مردم عادی ارتباط دارند یا فقط و فقط در محافل خاص خودشان هستند که این حرفها را میزنند!!!!! باعث تاسف است این اظهارات. چرا که ذره ای با خواست مردم همخوانی ندارد!!!!
حسن عباسی به صورت شوخی میگه چرا اینطوری تیتر میزنید
واقعا دارم به این نتیجه می رسم که این اقای علم الهدی با این حرفهاش دنبال جذب فالوور و اینجور چیزاست. آخه اینقدر بی فکری؟ برادر من اصلا به عواقب این راهکارهات و این آتش به اختیاریهات فکر می کنی؟؟ خوبه بغل گوشتون قاتل زنجیره ای زنان رو داشتید که تو مستندش پسرش هم میگفت من راه بابام رو ادامه می دم. به درست و غلط اینکه فکر کردید اختیار دار مردم هستید و حق دخالت تو همه چیز رو دارید کار ندارم، اما واقعا فکر کردی به این که این نسخه پیچیدنت با این حال و روز عصبی مردم چه بلایی میتونه سر جماعت بیاره؟ خودم رو میگم الان اگر تو خیابون کسی، چه مرد چه زن بخواد به دختر من تذکر حجاب بده اونقدر حال و روزم داغون هست که توان لت و پار کردنش رو داشته باشم. یکم فکر کردن بد نیست قبل اینکه از رو تخت پادشاهیتون فرمان صادر کنید حضرت اجل
شامی نخود
آقای علم الهدی به جز مسئله حجاب در مورد مسایل دیگه هم مردم اجازه دارند به میدان بیایند و اعتراض کنند؟


یا سر و تنشون با جسم سخت مواجه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب آقای عباسی واقعا نابغه است همینطور علم الهدی
جالبه که جناب امام جمعه فرموده اند که کاری به شخص معترض نداشته باشند،این معناش اینه که هر که اعتراض کنه باهاش برخورد میشه و کسی حق اعتراض نداره در حالی که در خلافت علی که شما الگوی خودتون میدونید در مسجد مردم بر سر خلیف فریادها می‌کشیدند و احدی جرآت تعرض به معترض نداشت.
آقای عباسی، شما اول به کشورهای مسلمان از جمله لبنان و عراق حجاب اجباری را تحمیل کن بعد به کاخ سفید بپرداز!
برو فكر نان كن كه خربزه آب است

مردم در فقر دارن زجر مي كشن آقايان فكر حجاب هستن
باید برای رفع مشکل بی‌حجابی، مردم به میدان بیایند و اعتراض کنند.
مرز های علم و دانش و سیاست و غیره توسط امام جمعه محترم جابجا شده اند
حالا سال دیگه مجلس ردیف بودجه مشخص میکنه برای با حجاب کردن زنان آمریکا و حذف قوانین فرانسه
آقای علم الهدی امثال شما در بین مردم جایی ندارید.
باداشتن چنین عجوبه هایی هیچ آینده درخشانی برای ملت ایران متصورنیست
مشکل بدحجابی نتوانستن جوانها برای ازدواج هست....
این آقای علم الهدی و عباسی عجب دغدغه هایی دارند. شما ایران را نمی توانی باحجاب کنی حالا می خوای بروی امریکا را باحجاب کنی؟!
علم الهدی . . .
بنا به گفته امام جمعه محترم تهران، ظاهرا اوکراین باید از ما عذرخواهی رسمی بکند که هواپیمایش بر فراز فرودگاه امام خمینی مورد اصابت قرار گرفته است !!!
با یکدست شدن دولت و مجلس و تمام نهادها ، دیگر برای امامان جمعه

موضوع و دلیلی برای انتقاد و کوبیدن باقی نمانده است،

و فقط رعایت حجاب زنان مورد نظر انها مانده که با بدترین شیوه از طرف علم

الهدی و به جان هم انداختن مردم در سطح خیابانها توصیه شده است !!!!

توجیهات صدیقی برای تهاجم و اشغال نظامی روسیه به اوکراین و انکار حق

تعیین سرنوشت ملتها و کشورها واقعا جای تاسف دارد. !!!
خدایا این حسن عباسی واقعا با این طرز فکر از بزرگان ماست ؟ چطور به این جایگاه رسیده ؟ ملت ایران برای او چه هستند ؟
اوکراین باید بابت سقوط هواپیمایش بدست سپاه از ایران عذرخواهی کند
... یادم رفت بگم غرامت هم باید بدهد
چرا تریبون میدین دست علم الهدی ؟
سلام

من نمیدانم کسانی که تحت نظر مدیر اندیشکده یقین کار می کنند چه کسانی و چه مرتبه علمی دارند

اما از انان فقط یک سئوال دارم

ایا میتواندد برای ملت توضیح دهند که

انگیزه سخنان مدیرشان چیست و بر چه اصول عقلی استوار هست
هیچ امیدی نیست
چرا همتی را بخاطر خطاهای قبلی ، خصوصا دستکاری در سودهای بانکی و زمینه کلاهبرداری در بورس محاکمه نمی کندد. اصلاً ایشان چه کاره هستند که مستمراً برای دولت مردمی ، نسخه تجویز میکنند. زمانی که فرصت خدمت داشت ، به مردم خیانت کرد.
هردم از باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد.
چه شود مردم را به هم انداختی اقای علم الهدی
حالا کی میخواهد موضوع را جمع کند لطفا بلند گو های مجالس ایشان را خاموش کنید تا فقط همان حاضرین به حرفغ های ایشان گوش کنند نگذارید حرف های ایشان در جامعه پخش شود خیلی مشکلات ایجاد می کند
خطیب جمعه همچنین درخواست کرد کاری به فرد معترض نداشته باشند!!!!!!!!!!!!!!!!
چه لطفی کردن واقعا!!!!!!!!!!! از اینکه شخص معترش رو در انظار عموم اعدام نکردن واقعا لطف کردن بهش!!!!!!!
امام جمعه مشهد گویا دغدغه دیگری برای کشور ندارند و فقط در نماز جمعه از حجاب صحبت میکنن و مشکلات رو نمیبینن و یا نمیخوان ببینن ، البته دلیل اصلی مشخصه که چرا این مسائل مطرح میشه،
آقا قبول،
یه شرطی که نیروی انتظامی به عنوان نفوذی ، با لباس مردمی دخالت نکند.
قبول؟
آقای عباسی شما کلاه خودتو محکم نگهدار مسلمان سازی امریکایی ها باشه پیشکش.
اقای علم الهدی از آنجایی که تمام مردم ایران ارادت بسیار ویژه یی به شما دارند حتما سمعاً و طاعةً خواهند گفت.
سلام.حرفهای امام جمعه محترم باعث افزایش ابهام میشود نه روشنگری.اگر منطق ایشان را قبول کنیم روسیه باید به لهستان و چکسلواکی حمله میکرد نه به اوکراین و طرف حق و باطل در این جنگ کدام هستند و آیا جفا کردن اوکراین به ما در مساله هواپیما آیا شرعا میتواند باعث جابجا شدن حق و باطل شود؟اگر زیاد کردن پیاز داغ اخبار ضد روسیه بوسیله غربیها اسمش لجن پراکنی باشد،بایکوت کردن اخباراقدامات روسیه مثلا استفاده از سلاحهای نامتعارف توسط رسانه های رسمی ایران چه اسمی خواهد داشت؟دلایلی که برای شروع جنگ اوکراین اعلام میشود شباهتهایی با دلایل شروع جنگ 8 ساله ایران و عراق دارد. چه خوب است مقایسه ای انجام شود.
این عباسی حالش خوبه؟ یا برای عوام فریبی و رسیدن به پست و مقام، این حرفها رو میزنه؟
عجب اعجوبه ای هست این حسن عباسی
عباسی جان شما هنوز نتونستین زنان ایران را با حجاب کنید
از علم الهدی بپرس
از دست زنان ایران دلش خونه
امریکا را بی خیال شو
همین مسجدهایی که توی ایران ساختین و سرشار از نماز گزاره و اسلامی که مستقر کردین و حجابی که تحمیل کردین درس عبرت بشریت شده
بی خیال داداش
امیدوارم مردم جهان ما را با سخنان آقای حسن عباسی، آیت ا. علم الهدا و آیت ا... صدیقی قضاوت نکنند.
این اندیشکده یقین که رئیسش عباسی هست خیلی دوست دارم ببینم که دیگه کارمند هاش چی میشن
این علمالهدی را نمیشه صادر کرد به این کشورهای بد حجاب اروپایی؟؟؟
چنانچه امام جمعه مشهد از تخیّل جهان امامتی(خودش)کوتاه بیاید و قبول کند امام جمعه(مشهد) است همه چیز درست میشه
جناب علم الهدی و آقای عباسی بهتر است قبل از اینکه به فکر اقامه نماز در کاخ سفید باشند به وضع نمازهای جماعت مساجد خودمان رسیدگی کنند در اغلب مساجد نمازهای جماعت با پنج یا شش نفر بالای هفتاد هشتاد سال اقامه میشود خانواده اگر ذاتا مقید به مسایل دینی و اسلامی باشد و معیشت نسبی داشته باشد حجاب و سایر واجبات دینی خودش را بجا میآورد والا حجاب اجباری فقط در حضور مامورین دولت اجرا میشود دین اسلام دین اجبار و اکراه نیست و چنین تفکری در جامعه کنونی ما با توجه به بدرفتاریهای چهل ساله برخی سیاستمداران و راهبران دینی ما اصلا جایگاهی ندارد تفکرات کهنه اشخاصی مثل علم الهدی و عباسی و ...باید به زباله دان تاریخ انداخته شود هر دین و مرامی باید جاذبه های خودش را داشته باشد و افراد با عشق و علاقه و خواست درونی به آن دین مشرف شوند اینجور آدما با برداشتهای غلط و فهم نادرست و همچنین پیوست کردن عقاید و داشته های خودشان چهره زشتی از دین اسلام ارایه میکنند و در حقیقت اینطور نیست دین اسلام سراسر رحمت و مغفرت است لذا دوستان باید تا حد امکان روشنگری بکنند تا جامعه از اینگونه افکار زنگ زده و پوسیده زدوده شود .
دولت محترم می تواند آقای حسن عباسی را به عنوان سر تیم گروه مذاکره کننده به وین بفرستد. آقای عباسی باید این موضوع را از دولت مطالبه کند.
حسن عباسی
تواول شروط خودتان را به انها بقبولانید
اینا پیشکش
حاج آقا علم الهدی جنابعالی به امکانات ساحل دسترسی دارید ما بدبختها چه گناهی کردیم که به هیچ ساحلی دسترسی نداریم که 2 الی 3 روزی استفاده کنیم؟؟!! اگر ساحل بد است خوب برای همه بد باشد اگر خوب است برای همه خوب باشد. الان که فسق و فجور توسط پولدارها تو همان سواحل غصب شده دارد انجام می شود.
نسخه تازه علم الهدی برای مقابله با بدحجابی
شما غیر از این موضوع دغدغه دیگری ندارید ...دود دو دسته کردن مردم که با شرایط نابرابر هم به اکثریت جامعه تحمیل میشود به چشم خودتان خواهد رفت ....دست بردارید از این بهشت زورکی ...
نسخه علم الهدی !!!! اجازه بدین ملت بدین برخورد ماموران حجاب از سر بردارن ببینید ملت چقدر اعتراض میکنن. بدون شک مورد تشویق هم قرار میگیرن
اگه زور بی حجاب ها بیشتر بود چی؟
خطیب جمعه تهران بفرمایند اوکراین باید چیکار میکرد گردن میگرفت هواپیمارو خودش منفجر کرد یا لاپوشونی میکرد؟
امام جمعه مشهد زیاد صحبت می کنند . این عالم دو عالم بهتر است 1. تز اقتصادی بدهد تا هزاران زن خیابانی نداشته باشیم و جوانان ما بتوانند ازدواج کنند اونوقت جامعه خودبخود اصلاح می شود . 2. این عالم که در دنیا تک است در خصوص معضلات محیط زیست کشور و فرهنگ رانندگی تزهای عالمانه بدهند تا این همه محیط زیستمان هر روز نابود نشود و این همه کشته در چاده ها ندهیم .3. داشتن و نداشتن حجاب امری شخصی است و آتش به اختیار دادن موجب تشنج در جامعه می شود چون الان در جامعه موافقان بی حجابی چندین برابر موافقان حجاب اجباری هستند.
چرا اینقدر دیر نظرات رو چاپ میکنید؟ از طرفی چرا اجازه ایجاد اکانت نمی‌دید که راحت بشه وضعیت کامنتها رو چک کرد؟ حداقل توی یه چیز مثل کشورهای دیگر حرفه‌ای عمل کنید...
آقای علم الهدا دیگه به کدام در بسته خوردی که مسئلت شده حجاب دوباره؟؟
ضمنا هنوز سندی از حجاب اجباری در دینتون رو نکردید و همیشه دارید تفسیر به رای میکنید. از مشکلات مالی که نتونستید تو این 6 ماه حل کنید دوباره شیفت کردید رو مسائلی که خودتون میسازید و خودتون ادعای حلش رو میکنید.
حسن عباسی کاملا درست می فرمایند اختلاس و دزدی و رشوه در کشورهای غربی بیداد می کند باید قوانین کشور ما را اجرا کنند تا این مفاسد در کشورهای شان ریشه کن شود
آقای علم الهدی اینکه مردم اقدام نمی کنند دلیل بر این است که اکثریت یه اعتقاد به حجاب ندارند و یا برایشان اولویت نیست.
خواهشا یه عده اقلیت رو به جان اکثریت نندازید، بس کنید این یارکشی ها و تفرقه افکنی بین مردم را
هفته ای یکبار از این باغ (متاسفانه حرم مطهر امام رضا(ع) ) بری میرسد. تازه تر از تازه تری می رسد.
کاظم صدیقی امام جمعه تهران: اوکراین در مساله هواپیما با ما جفا کرد
هواپیمای مسافربری اوکراینی در آسمان ایران توسط سامانه موشکی ساقط شد.
اوکراین جفا کرد؟!
پاسخ ها
مهدوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲
تابناک گرامی
سامانه موشکی روسی نوشته بودم، کلمه روسی حذف شده است.
نکند روس هم شده خط قرمز؟!
لطفا منتشر کن.
اصلا چرا تریبون در اختیار حسم عباسی قرار می دهند؟؟!! این آقا مشکلات عدیده ای داره
اقای امام جمعه لطفا بفرمایید جفای اوکراین برای سقوط هواپیما وکشته شدن سرنشینان هواپیما که ایرانی بودند چه بود وکشور ما چه کار باید میکرد در ارتباط سقوط هواپیما
نظرات خوانندگان از گویندگان اصلی جالب تر بود!!!!
تئوریسین بزرگ دیپلم ردی،
.
.
.
همه رو که منتشر کردی....یه وقت زشت نباشه سبد غیر قابل انتشار ها خالیه
.
.
.
با تجاوز روسیه به اوکراین به احتمال زیاد هدف قرار دادن هواپیمای اوکراین هم کار نفوذی های روسیه در ایران بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بعید نیست.این هم میتواند یک احتمال باشد..
علم الهدی مگر حرف بهتری بلدند بزنند؟
حسن عباسی مایه سرافکندگی ایران
این حسن عباسی دوباره قرصاشو نخورده
این علمالهدی را نمیشه صادر کرد به این کشورهای بد حجاب اروپایی؟؟؟
یکی به این الم الهدا بگوید که خداوند آنقدر عظمت و کرامت دارد که اصلا انسانی را بخاطر بی حجابی و یا بد حجابی مواخذه نکند.
ولی ولی از خدا باید ترسید اگر زمانی خشم بر کسی گیرد که ….
حسن عباسی
7 - روسری بعضی از خانم هارا در ایران که باد برده حمع کنند وبه خود ماتحویل دهند
8 - سگ کردانی را که در ایران اینقدر زیاد شده بشدت محکوم کنند
جای تاسف است که مشکل همه چیز حجاب است! بقیه چیزها حل شده؟ سری به ساحل‌های لبنان بزنید! واقعا که بزودی از طالبان جلو خواهیم زد...
امام جمعه مشهد از «مردم» خواست که برای «مقابله با بی‌حجابی» خود وارد میدان شوند و اعتراض کنند.
جناب علم الهدای عزیز برای اینکه متوجه بشوید جو‌جامعه چیست بد نیست با اباس مبدل و با محافظ از راه دور بین مردم بروید متوجه میشوید
"درخواست حسن عباسی از تیم مذاکره کننده: تبدیل کاخ سفید به حسینیه، با حجاب شدن زنانشان و پذیرفتن اسلام را روی میز بگذارید"
چطوریه که اگه فرانسه و اروپا اجبار کنند که شماها باید همجنسگرایی رو به رسمیت بشناسید این علامت تمدن و روشنفکریه ولی اگه ما ازشون بخوایم این کثافتکاری رو تموم کنند براتون انقد عجیب بنظر میاد؟؟
همتی: اکنون هزینه فرصت تاخیر در صادرات نفت ماهانه ۴میلیارد دلار است؛ پس از توافق حمایت کنیم.
آیا وقت آن فرانرسیده است که دهنتون رو ببندید و برید دنبال زندگی تون؟
چرا شماها محاکمه نمیشید؟
هنوز بعد هشت سال میخواید آویزون برجام باشید؟ شماها رو کفن هم بکنند چشم انتظار برجام و باج دادن به اربابتون هستین
یکی زنجیر وقلاده این حسن عباسی را بگیره وببنده وبرای واق وواقش هم پوزه بند به پوزش ببنده تا مردم عذاب نکشند
خسته نباشی سانسورچی تابتاک با 118 نظر غیر قابل انتشار.انشالله که بدهید بخوانندشان.
حسن عباسی مایه سرافکندگی ایران
خیلی با هوش است دقت کنید در سخنانش متوجه میشوید.
اتفاقا مثل زنلسکی رئیس جمهور اکراین که کمدین بود ایشان هم با توجه به توانایی بال در حرف زدن و سخنرانی برای عوام خیلی راحت می‌توانند رئیس جمهور بشوند.
سلام خیلی جالبه شما یک نگاه کنید ببینید تریبون به دستها و در حسینیه ها چکار میکنند یک آمار بگیرید ببینید چه تعداد از جوانان شیعه برای فرار از دست شما میرن کشورهای غربی تغییر دین میدهند. بیشتر از این آقای عباسی که سرتان خودتان مردم و جامعه را به تمسخر نگیرید حجاب توی کشور شما و در نسل کنونی هیچ جایگاهی ندارد چون عزیز کرده های خودتان در آن سوی آبها و در ملل غربی حجاب ندارند
حسن عباسی فقط بگو ساقیت کیه
وقتی انسان های معقول و عالم خانه نشین میشن و ابلهان تریبون و موقعیت پیدا می کنند نتیجه این میشه که عباسی نطریه پردازی می کند
چرا تریبون میدین دست علم الهدی ؟
چون آدم خوبی است و دلرحم.
تا وقتی شماها خلاف حرفهایتان عمل میکنید مردم ذزه ای هم حسابتان نخواهند کرد.
کسی که برای مردم گشت ارشاد درست میکند الان در کانادا در ورزشگاه مختلط داره حال میکنه.
کسی که برای مردم بالای منبر میره فرزندانش با پول اختلاس در اروپا و آمریکا خوشگذرانی میکند و ...
پس اگر راست میگویی یک سوزن به خودی ها بزن یک جوال دوز هم به بقیه ....
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی