بازدید 10154
شاهین بندرعامری با دست خالی شاهکار کرد

صعود دلیران روستای تنگستان به لیگ دسته۲ ایران!

کد خبر: ۹۹۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 31 August 2020

در هیاهوی اسامی درشت و تیم های بزرگ ، یک تیم از یک روستای کوچک با جمعیتی نزدیک به 3 هزار نفر توانست جواز حضور مستقیم در رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال ایران را به دست بیاورد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم شاهین بندرعامری با کسب 39 امتیاز در مرحله دوم گروهی رقابت های لیگ دسته 3 صدرنشین گروه سوم مسابقات شد ، با بیشترین امتیاز در میان تمامی گروه ها و حالا این تیم دستکم کاری کرده که امتیاز باشگاهش چیزی بین 1 تا 4 میلیارد تومان ارزش داشته باشد. در این وضعیت اقتصادی ، باشگاه شاهین بندرعامری از نظر تجاری سود قابل توجهی کرده است.


آن ها اگر قصد ادامه طی همین مسیر را داشته باشند فصل آینده در رقابت های لیگ2 باید به میدان بروند و شانس دارند که حتی رسیدن به لیگ1 را تجربه کنند. اتفاقی بزرگ برای روستایی کوچک که در رقابت های لیگ دسته 3 دست به کار بزرگی زده است.

 

 

بندرعامری روستایی از توابع تنگستان و در 70 کیلومتری شهر بوشر است. شغل اصلی در این بندر ماهیگیری و صیادی است و براساس یکی از آخرین سرشماری ها در حدود 3200 نفر جمعیت دارد. آن ها تنها تیم روستایی در رده های باشگاهی فوتبال ایران در فصل آینده به حساب می آیند. شاهین بندرعامری از سال 1356 فعالیت خود را آغاز کرد.
آن ها در سال 1391 توانستند در کنار تراکتور، صنعت نفت آبادان و پرسپولیس قائمشهر جزو چهارتیم نهایی صعودکننده به لیگ برتر امیدهای کشور باشند اما به دلیل مشکلات مالی و نبود اسپانسر از ادامه بازی های کشوری در رده پایه انصراف دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار