بازدید 11650

مسافران در ایام یوم‌العباس به زنجان سفر نکنند

فرماندار زنجان گفت: از مردم استان‌های دیگر تقاضا داریم در روزها‌ی ماه محرم به استان زنجان سفر نداشته باشند.
کد خبر: ۹۹۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳ 24 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، رضا عسگری عصر امروز در جلسه ستاد محرم که با حضور مسولان استانی برگزار شد ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت:‌ کنترل‌ مراسم عزاداری‌ها با جدیت انجام می گیرد و ضمن بازدیدی که ازهیئت های عزاداری در شب‌های اول محرم بعمل آمده بیشتر هیئت‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

فرماندار زنجان به ساماندهی هیئت حیدریون اشاره کرد و گفت: با همکاری سپاه استان توانستیم این هیئت را به فضای باز منتقل کنیم و از شب‌های بعد انجام مراسم عزاداری این هیئت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به صورت منظم برگزار خواهد شد.

وی به کمک‌های مومنانه و اجرای این برنامه در روز یوم العباس اشاره کرد و افزود: این مراسم در دانشگاه زنجان انجام خواهد گرفت ولی در جلسه‌ای پیشنهاد داده شد که این مراسم در مسیر امیرکبیر تا امامزاده که مسیر آشنایی برای عاشقان امام حسین(ع) است برگزار شود که می‌تواند در سطح کشور بُعد تبلیغاتی برای استان داشته باشد.

عسگری تصریح کرد: سه نگرانی برای برگزاری چهار مراسم عزاداری مهم استانی از هفتم محرم تا 13 محرم وجود دارد مراسم هشتم، 11 محرم، سوم امام و تعزیه خوانی ارمغانخانه که باید برای برگزاری این مراسمات تدابیر خاصی اندیشیده شود.

وی به کنترل ورودی‌ها و خروجی شهر در این روزهای مهم اشاره کرد و گفت: دراین روزها باید کنترل‌ها با جدیت انجام شود و از مردم نیز تقاضا داریم با ماموران نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار زنجان گفت: از مردم استان‌های دیگر تقاضا داریم در روزهای ماه محرم به استان زنجان سفر نداشته باشند و از شهرستان‌ها و روستاهای اطراف نیز درخواست داریم به شهر زنجان سفر نکنند.

وی گفت: نیروی انتظامی می تواند برای اینکه کمترین برخوردی با مردم در ورودی‌های شهر در این روزها داشته باشد از نیوجرسی و خاک ریزی استفاده کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر