بازدید 4860
۱

همه‌گیری کرونا در هند به مناطق روستایی رسیده است

در حالی که دهلی‌نو و بمبئی نخستین کانون‌های شیوع کرونا در هند بودند، اکنون این ویروس در حال گسترش در مناطق روستایی است.
کد خبر: ۹۹۸۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 24 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، همه‌گیری ویروس کرونا در هند به مناطق روستایی این کشور رسیده است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هند از سه میلیون نفر گذشت. ۶۹ هزار ابتلای جدید امروز در این کشور ثبت و به آمار مرگ و میر نیز ۹۱۲ مورد اضافه شد. ویروس کرونا اکنون در مناطق روستایی هند شیوع پیدا کرده است. ادامه همه‌گیری کرونا در هند موجب نگرانی مردم این کشور شده است.

فردی در این باره گفت: «خیلی می‌ترسم. می‌ترسم از خانه خارج شوم. می‌ترسم سر کار بروم. در خانه، مادری ۶۷ ساله دارم و همسرم باردار است. یک کودک سه ساله هم دارم.»

فرانس ۲۴ افزود: تدابیر مربوط به قرنطینه در هند- که در زمره شدیدترین تدابیر در دنیا بود- در هفته‌های اخیر به شدت تعدیل شد. از سرگیری مسافرت‌ها در این کشور با جمعیتی بالغ بر یک میلیارد و سیصد میلیون نفر، جابجایی ویروس را نیز تشدید کرده است.

دولت هند انجام گسترده تست کرونا را خواستار شده و امیداور است به سرعت بتواند به هدف خود که یک میلیون آزمایش در روز است، برسد. در حالی که دهلی‌نو و بمبئی نخستین کانون‌های شیوع کرونا در هند بودند، اکنون این ویروس در حال گسترش در مناطق روستایی است.

سرینات ردی، رئیس بنیاد بهداشت عمومی هند در این باره توضیح داد: در برخی مناطق و به خصوص شهر‌های بزرگ کنترل اوضاع دوباره بدست گرفته شده است. شهر‌های کوچکتر و روستا‌ها و بیشتر شرق هند در ابتدا درگیر این همه‌گیری نبودند. اما اکنون آن‌ها نیز درگیر هستند؛ بنابراین می‌بینید که این همه‌گیری همچون موج در حال درنوردیدن هند است.

فرانس ۲۴ در پایان افزود: شیوع ویروس کرونا در هند -که در زمره کشور‌هایی است که در آن‌ها ویروس کرونا به سرعت در حال گسترش است- دولت این کشور را برآن داشته است تا امتحانات ورودی دانشگاه‌ها را به تعویق بیندازد. این امتحانات قرار است با به ثبات‌رسیدن اوضاع برگزار شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
هند هشت ماه داره اطلاعات غلط و دروغ می ده. کشوری که توش باید پروژه برای دستشویی دار شدن خانه ها تعریف کنند و بیش از یک میلیارد جمعیت داره و مردمش تمیزی رو رعایت نمی کنند رقم کشته ها و مبطلایان به کروناش از از اروپایی ها کمتر بود.
دروغ از این شاخدار تر نمیشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار