بازدید 4833

صالحی‌امیری: زنان به ورزش ایران اعتبار بخشیدند

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه زنان حق دارند از امکانات پیست اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه آزادی هم‌سطح مردان استفاده کنند، گفت: زنان با کسب موفقیت‌های گوناگون به ورزش کشور اعتبار بخشیدند.
کد خبر: ۹۹۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷ 20 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «سیدرضا صالحی‌امیری» امروز (پنجشنبه) در مراسم توسعه پیست مجموعه ورزش آزادی، تصریح کرد: معتقدم بعد از فوتبال یکی از رشته‌هایی که باعث نشاط اجتماعی می‌شود، اتومبیلرانی و موتورسواری است. امروز نیازمند دمیدن روح نشاط و شادابی در جامعه هستیم و به همین دلیل خانواده بزرگ اتومبیلرانی مسوولیت بزرگی دارند.

وی افزود: آینده خوبی برای این فدراسیون می‌بینم و حضور ما نشان دهنده حمایت از این فدراسیون و مسوولان لایق آن است.

رییس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: دختران ما حق دارند در این مجموعه حضور فعال داشته باشند. آن‌ها نیمی از جامعه هستند و به اندازه سهمشان حق دارند. زمینه حضور زنان در این رشته بیش از مردان مهیاست و دختران ما در هر رشته‌ای که حاضر شدند به ورزش ما اعتبار بخشیدند.

«مازیار ناظمی» سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری نیز در مراسم فوق که با کلنگ‌زنی ساختمان اداری، رفاهی و آموزشی فدراسیون همراه بود، عنوان کرد:از روزی که به فدراسیون آمدم اعلام کردم که حتی یک روز هم نباید از دست بدهیم.

وی گفت: حدود ۵۰ میلیون مخاطب در کشور داریم که حوزه اجتماعی وسیعی است. آموزش رکن اصلی کار است و سال‌ها کار من آموزش بوده است.

سرپرست فدراسیون، افزود: تا امروز ۷۱ اقدام انجام دادیم و همه را به اطلاع مردم رساندیم. بدهکار نسل جوان هستیم و باید به آن‌ها خدمت کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر