بازدید 6419
۱

پک بهداشتی در اختیار کنکوری‌ها قرار می‌گیرد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای افزایش میزان بهداشت و سلامت کنکور ۹۹ اظهار داشت: در جلسه کنکور یک پک بهداشتی شامل ماسک، پد الکلی، ژل بهداشتی تک نفره و بروشور بهداشتی روی صندلی هر داوطلب قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۹۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ 17 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از اختصاص پک بهداشتی به داوطلبان کنکور سراسری خبر داد.

 فاطمه زرین آمیزی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای افزایش میزان بهداشت و سلامت کنکور ۹۹ که از چهارشنبه ۲۹ مردادماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: در جلسه کنکور یک پک بهداشتی شامل ماسک، پد الکلی، ژل بهداشتی تک نفره و بروشور بهداشتی روی صندلی هر داوطلب قرار می‌گیرد.

وی از حذف بازرسی بدنی و استفاده از گیت برای این امر خبر داد و گفت: علاوه بر حذف این مورد، دریافت اثر انگشت از داوطلبان نیز حذف شده است که البته این مورد در آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری هم اعمال شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور همچنین با اشاره به همکاری دستگاه‌ها برای برگزاری کنکور سراسری به هماهنگی با بسیج مستضعفان اشاره کرد و افزود: بسیج مستضعفان در روز‌های برگزاری آزمون سراسری در زمینه تکریم خانواده‌ها و هدایت داوطلبان به سمت حوزه‌های آزمون همکاری می‌کند.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد که سپاه نیز در ضدعفونی کردن برخی حوزه‌های امتحانی به کمک سازمان سنجش آموزش کشور آمده است.

وی با بیان اینکه حوزه‌های امتحانی اصلی به عدد ۷۷۳ رسیده است، تاکید کرد که این آمار تا زمان برگزاری آزمون سراسری نیز افزایش می‌یابد.

سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام در توییتی نیز اخیرا اعلام کرده است: به دستور ویژه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با توجه به تصمیم مراجع ذیربط برای برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها، با دستور مخبر و به منظور کاهش بخشی از دغدغه خانواده داوطلبان ۲ میلیون بسته بهداشتی (ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده یک نفره) جهت استفاده شرکت‌کنندگان و مراقبان به وزارت علوم اهدا خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
همچین گفتین پک من گفتم، شیلد و جان و این حرفها هم داره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر