بازدید 6151
۲

البرز/ اخاذی با کارت جعلی وکالت و لباس پلیس

دادستان عمومی و انقلاب فردیس از دستگیری فردی که با کارت جعلی وکالت و لباس پلیس اقدام به فریب و اخاذی از مردم می‌کرد خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸ 16 August 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسین ناصر خاکی اظهار کرد: عکس فوق، متعلق به متهمی با نام حمید دهنوی است که اقدام به غصب عنوان نیروی انتظامی کرده است.

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس ادامه داد: این فرد با استفاده از لباس نظامی، نگهداری کلت کمری و تظاهر به امر وکالت اقدام به فریب مردم کرده است.

به گفته این مقام مسئول، متهم ۱۰۰ برگ وکالت در شعب مختلف دادگستری از جمله سوم دادیاری، نهم دادپرسی و اجرای احکام مدنی داشته است.

ناصرخاکی با اشاره به اینکه این متهم با داشتن کارت وکالت جعلی جامعه هدف خود را فریب داده است، اظهار کرد: همچنین متهم سعی داشته با پوشش پلیس از مردم اخاذی کند.

وی با بیان اینکه پرونده متهم در حال حاضر در شعبه چهارم بازپرسی در دست بررسی است، یادآور شد: شهروندان فردیسی که توسط این متهم دچار ضرر و زیان شده اند می‌توانند شکایت خود را به دادسرای، شهرستان فردیس بفرستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
وقتی این مقاله را خوندم یاد توصیه هایی افتادم که تو همین تابناک از طرف رئیس پلیس به مردم شده بود و میگفت اگر کسی با لباس و کارت و حکم پلیس اومد در خونتون بررسی کنید که جعلی نباشه و اگر جعلی بود با 110 تماس بگیرید. حال من توصیه میکنم که این مقاله را به اون آقای رئیس پلیس محترم هم نشون بدید و بگید طرف تو کل دادگستری کارت و اوراق جعلیشو پخش کرده و کسی نبوده بفهمه کی به کیه، حالا چطوری مردم بیچاره و مظلوم و بی پناه که درو برای سارقین زورگیر که با لباس و تجهیزات و کارت و حکم پلیس میان در خونه هاشون باز میکنند باید بفهمن که کارت یا حکم جعلیه و اون اسلحه هم که به کمرشه ....؟؟؟ منتظرم آقای رئیس پلیس جواب بده
اخوی "غصب عنوان" نداریم. "جعل عنوان" داریم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل