بازدید 5461
۱

آیا داوری که ۲ستاره پرسپولیس و استقلال را اخراج کرد، داور دربی است؟

کد خبر: ۹۹۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 16 August 2020

مهدی سید علی داور دیدار دیشب سرخپوشان در سیرجان قضاوتی سختگیرانه ای در دیدار پرسپولیس و گل گهر داشته و حالا برای قضاوت او در دربی تردیدهایی به وجود آمده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی سید علی، داور باتجربه فوتبال ایران که به نظر می رسید یکی از نامزدهای اصلی سوت زدن دربی بزرگ پایتخت در در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشد ، با تصمیم سختگیرانه ای که در بازی امشب در دقیقه ۱۴ بازی پرسپولیس و گل گهر داشت، نه تنها ابهامات زیادی را در مورد این تصمیم ایجاد کرد بلکه خشم هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

این داور بلافاصله به شجاع‌ خلیل‌ زاده نیز کارت زرد نشان داد تا نشان دهد بسیار داور سخت گیر است . این در حالی است که سید علی در بازی استقلال و فولاد نیز با همین تصمیمات سختگیرانه باعث اخراج علی کریمی شد. اخراجی که در آن سو ناراحتی هواداران استقلال را هم به همراه داشت .

بر همین اساس می توان مدعی شد که این داور با تجربه را باید از لیست داورهای مورد نظر کمیته داوران برای دربی نیمه نهایی جام حذفی کنار گذاشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
داور پرس پلیسی ! این مثلا قضاوتای عادلانه برابر چرت پلیس زمانی داره اتفاق میافته که تیم لنگو قهرمان معرفی کردند دیگه این مثلا سوتها چه فایده ای داره!دیگه همه میدونن تیم لنگ با کمک مافیا و رییس کاپ اسنپی گرفته .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان