بازدید 8502
۱

مرگ ۳ جوان زیر ۳۰ سال بر اثر کرونا در گلستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: هفته گذشته ۳ جوان زیر ۳۰ سال بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند در حالی که هیچ‌یک بیماری زمینه‌ای نداشتند.
کد خبر: ۹۹۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 15 August 2020


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سراج‌الدین عارف‌نیا، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان امروز(شنبه ۲۵ مرداد) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر ٤١١ نفر در مراکز درمانی بستری اند و استان همچنان در موقعیت قرمز قرار دارد. در هفته گذشته ٣ جوان زیر ٣٠ سال در استان بر اثر کرونا بدون علائم خاصی و بدون بیماری زمینه‌ای فوت کردند که باید بیشتر نکات بهداشتی رعایت شود. از ۱۴ شهرستان، ۸ شهرستان در وضعیت قرمز و ۶ شهرستان استان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: اگر مردم می‌خواهند مدت بیشتری در کنار خانواده‌های خود باقی بمانند و از آنان محافظت کنند تا زمانی که درمان قطعی و واکسن این بیماری کشف نشده است مراقب باشند کرونا نگیرند. زدن ماسک، شرکت نکردن در میهمانی‌ها و دورهمی‌ها، فاصله از اجتماعات و کاستن از رفت و آمدهای غیرضروری از راه‌های در امان ماندن از کروناست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
كرونا اگه حمله بيولوژيك باشه حتما سازنده اين ويروس كشورء چين هست چون تنها كشوري كه از قدرت واقعي ويروس خبر داشت و از روز اول شديدترين عكس العمل ها رو نشون داد چين بود بقيه كشورها همه سردرگم بودن و اصلا نمي دونستن اين ويروس چي هست ولي چين انگار به خوبي ويروس رو مي شناخت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل