بازدید 5406

رسول پناه: بند جدایی بازیکنان پرسپولیس ۴۰۰هزاردلار است

کد خبر: ۹۹۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ 14 August 2020

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان داخلی این تیم توضیحاتی ارایه داد و شرط عجیب برای جدایی هریک از بازیکنان این تیم را پرداخت 400هزاردلار اعلام کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، رسول پناه گفت: ما نمی‌خواستیم تمرکز پرسپولیس به هم بخورد. بازیکنان ما نفرات بزرگی هستند که در سطح کشور حرف اول را می‌زنند کسب ۴ قهرمانی پیاپی نشان دهنده کار بزرگ آن‌ها است. این نفرات هزینه دارند و باشگاه باید به تعهداتش جامه عمل بپوشاند. تا کنون ۷۵ درصد از دستمزد بازیکنان برای فصل جدید را پرداخت کرده‌ایم البته از فصل گذشته مطالباتی داریم که آن‌ها را هم تسویه کرده‌ایم. درباره پاداش‌ها هم باید بگویم فقط پاداش قهرمانی مانده و باقیمانده مطالبات را در پایان فصل پرداخت می‌کنیم. درصد پاداش در قرارداد هر بازیکن متفاوت است که در زمان مناسب نسبت به آن اطلاع رسانی می‌کنیم.

به زودی با رسن قرارداد امضا می‌کنیم

درباره آخرین وضعیت تمدید قرارداد بشار رسن بگویم که وی از بازیکن‌های محجوب و با غیرت ما است. متأسفانه در دوران مدیران قبلی نسبت به وی بدعهدی و بداخلاقی‌هایی شده که از این موضوع ناراحت بود. از مطالبات این فصل بشار بیش از ۹۰ درصد را پرداخت کرده‌ایم به زودی هم با وی قرارداد می‌بندیم و مشکلی هم وجود ندارد.

با بند قرارداد بازیکنان مخالفم، اما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم

وی درباره مشکلات باشگاه برای تمدید قرارداد بازیکنان با توجه به افزایش قیمت دلار عنوان کرد:‌ ما اصل را روی این موضوع گذاشته‌ایم که شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم به جزء علیپور، بشار و یکی دو نفر دیگر سایر بازیکنان با ما قرارداد دارند و با توجه به عمل کردن ما به تعهداتمان آن‌ها هم باید تعهداتشان را عمل کنند. بند‌هایی در قرارداد بازیکنان وجود دارد که این بحث برای دوره مدیران قبلی است و من مخالف آن بودم، اما کاری نمی‌توانیم انجام بدهیم.

طبق بند قرارداد بازیکنان با پرداخت ۴۰۰ هزار دلار می‌توانند جدا شوند

طبق این قرارداد بازیکنان با داشتن پیشنهاد خارجی می‌توانند بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار دلار به پرسپولیس پرداخت کنند وا ز تیم ما جدا شوند. ما اصل را برای تمدید با تمام بازیکنان گذاشته ایم، زیرا می‌خواهیم قهرمانی پنجم را هم کسب کنیم و باید موفقیت‌هایمان ادامه داشته باشد، اما اگر بازیکنی با توجه به بند قراردادش به ترانسفر شدن علاقه دارد باید حق و حقوق آن‌ها باشگاه و هواداران را در نظر بگیریم.

هرکس بازیکن پرسپولیس را بخواهد، درخواست رسمی و کتبی بدهد

متقاضی جذب بازیکن پرسپولیس باید به ما درخواست رسمی بدهد و سپس با توجه به نظر کادر فنی اگر بخواهند از پرسپولیس جدا شوند کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. عشق به پرسپولیس اولین شرط حضور در این تیم است و بازیکنان ما هم این عشق را دارند. باشگاه هم موظف است برای خدمات آن‌ها دستمزدی را پرداخت کند که این کار را هم انجام می‌دهد با این وجود اگر بازیکنی اصرار به رفتن داشته باشد تنها می‌توانیم برای وی آرزوی موفقیت کنیم.

درباره پبشنهاد مهدی ترابی و علی علیپور از قطر و چین ؛ هر تیمی که متقاضی جذب بازیکنان ما است باید این موضوع را به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس اعلام کند تا ما بتوانیم اقدام کنیم تمام این پیشنهاد‌ها اکنون در حد حرف است و پیشنهاد رسمی ندیده‌ایم. اگر بازیکنی اعلام کند پیشنهاد رسمی دارد باشگاه وارد عمل شده و نظر رسمی سرمربی را می‌گیرد خود بازیکن هم باید نظرش را رسما به باشگاه اعلام کند.

بازیکنان و کادرفنی باید باشگاه را درک کنند

در قرارداد برانکو برای قهرمانی در لیگ ۳۰۰ هزار یورو و برای کسب سهمیه آسیا پاداش ۲۰۰ هزار یورویی در نظر گرفته شده بود. نظر من این است که بازیکنان و کادر فنی باید باشگاه را درک کنند و خوشبختانه تا کنون این کار را انجام داده‌اند به هر حال پرداختی‌ها دیر و زود دارد، اما سوخت و سوزی در کار نبود. انتظار دارم دست به دست هم دهیم تا برای قهرمانی در جام حذفی قدم برداریم.

در قرارداد برانکو پاداش‌هایی بوده که اکنون وی با توجه به بند‌های همان قرارداد و پاداش‌ها در فیفا مطالباتش را مطرح کرده. قرارداد وی با مربی مانند ویلموتس خیلی متفاوت است و بحث خاصی در آن وجود ندارد بلکه فقط مطالباتش پرداخت نشده است. در کل ما باید درباره قرارداد‌هایی که با مربیان خارجی می‌بندیم آسیب‌شناسی کنیم. من قبول دارم اگر آسیب‌شناسی شود مشخص می‌شود روی قرارداد‌های ما کار حقوقی انجام نشده است به طور مثال در ماجرای قرارداد آنتونی استوکس مدیر حقوقی باشگاه نظری نداده است.

درباره قرارداد کریستین اوساگونا ما بخشی از مطالبات این بازیکن را که تا پایان فصل با ما قرارداد دارد پرداخت کرده ایم مبلغ این قرارداد ۱۵۰ هزاردلار است که تا کنون ۴۰ درصد آن را پرداخت کرده‌ایم.

برخی با محرومیت و فشار روی پرسپولیس دنبال منافع شخصی هستند

اکنون عده‌ای مدام ما را متهم به شفاف نبودن می‌کنند و خیلی حرف‌ها زده می‌شود که از اساس کذب است. باور نمی‌کنید برخی‌ها با محرومیت و فشار روی پرسپولیس دنبال منافع شخصی هستند. جلوی این کار را گرفتیم. شاید برخی سایت‌ها و رسانه خارج از کشور همدست شوند و هجمه‌ای علیه ما درست کنند که هیچکدام صحت ندارد و منفی‌بافی است. از روز اول هر اتفاقی افتاد به هواداران اعلام کردیم.

مدام باشگاه را تهدید می‌کردند که کسر امتیاز می‌شود، اما خدا را شکر به کارمان ادامه دادیم، قهرمان شدیم، پاداش‌ها و حقوق بازیکنان را دادیم و الحمدلله موفق هم هستیم. چاله‌هایی داریم، اما برای از بین رفتن این چاله‌ها باید منابع پایدار و ساختار ایجاد کنیم. ما با ایجاد منابع چاله چوله‌ها را تا حدی پر کردیم، پرسپولیس نیاز به ایجاد چارت و ساختار برای رفع ریشه‌ای مشکلات دارد.

اجازه جدایی کریم باقری را نمی‌دهیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره احتمال جدایی کریم باقری و حضور وی در تیم ملی گفت: ما مخالف این موضوع هستیم، زیرا کریم باقری با پرسپولیس قرارداد دارد و متعلق به ما است. وی یکی از مربیان با ارزش فوتبال ایران است و اجازه نمی‌دهیم از پرسپولیس جدا شود.

پرسپولیس روی فرم باید تا فینال برسد

رسول‌پناه درباره آخرین اقدام‌های باشگاه پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: برای ۴ تیم گروه ما یک ورزشگاه اختصاصی در قطر در نظر گرفته شده و باید بازی‌هایمان را در آن ورزشگاه انجام بدهیم. من تمرکزم را برای تقویت تیم گذاشتم و باید پرسپولیس که اکنون روی فرم است در این رقابت‌ها دست کم تا فینال برسد.

نتیجه بازی سرخابی‌ها در زمین مشخص می‌شود

وی درباره برگزاری دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی با استقلال خاطرنشان کرد: به نظرم نتیجه این بازی در مستطیل سبز مشخص می‌شود. پرسپولیس و استقلال وضعیت خوبی دارند. هر چند تیم ما زودتر از موعد قهرمان شد به همین دلیل بخشی از انگیزه‌هایش را از دست داد، اما این موضوع طبیعی است. هیچکس فکر نمی‌کرد پس از شیوع کرونا پرسپولیس تمام بازی‌هایش را تا زمان قطعی شدن قهرمانی‌اش پیروز شود. فکر می‌کردند یک بازی را مساوی کرده و حتی می‌بازیم، اما بازیکنان ما با غیرت، قوت و تعصب در زمین ظاهر شدند و قهرمانی را ۴ هفته زودتر به دست آوردند. با برگزاری بازی دربی بار دیگر شور و هیجان فوتبال به کشور برمی‌گردد و امیدوارم بازی زیبایی را شاهد باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل