بازدید 6040

پرداخت‌۳۶‌میلیارد‌تسهیلات‌به‌کسب‌های‌آسیب‌دیده‌از‌کرونا

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از پرداخت ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات به واحد‌ها و کسب کار‌های آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۹۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ 12 August 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان که امروز ۲۲ مردادماه برگزار شد، با بیان اینکه در حمایت از بنگاه‌ها و کسب کار‌های آسیب‌دیده از کرونا تسهیلات خوبی در استان پرداخت کنیم اظهار کرد: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل تامنون تعداد ۲۳ هزار و ۷۸۵ نفر در قالب ۱۸ هزار و ۷۱۰ پرونده و مبلغ ۱۹۴ میلیارد و ۶۱۵ میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات کرونایی به بانک‌های استان معرفی شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات به واحد‌های خسارت‌دیده، از اولویت‌های مهم و اصلی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان است تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم در دستگاه‌های اجرایی و دبیرخانه کارگروه اشتغال تاکنون مبلغ ۳۶ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به این کسب‌وکار‌ها پرداخت شده است که امیدوارم این تسهیلات بتواند کمک برای جبران خسارت این واحد‌ها باشد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به روند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های مستمر دبیرخانه کارگروه استانی تاکنون به یک هزار و ۲۵۱ بنگاه اشتغال‌زا و اشتغال ۵۳۶۴ نفر با مبلغ ۲۴۴ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قینت از محل اعتبارات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

آشتاب خاطرنشان کرد: طبق شیوه‌نامه نظارتی اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری، در صورت تأیید انحراف تسهیلات گیرندگان یا بیمه نکردن کارگران با متخلفان به‌صورت جدی برخورد می‌شود و نرخ تسهیلات پرداختی تغییر خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر