بازدید 31453
۵

قیمت دلار و یورو در بازار امروز چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹/ گرانی دلار و کاهش ارزش پول ملی

در بازار امروز ارز شاهد افزایش نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور هستیم. این در حالی است که در روزهای نخست هفته، انتظار می رفت شاخص ارزی در کانال بیست هزار تومانی تثبیت شود.
کد خبر: ۹۹۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 12 August 2020

قیمت دلار و یورو در بازار امروز چهارشنبه 22 مرداد ۹۹/ گرانی دلار و کاهش ارزش پول ملی

در بازار امروز ارز شاهد افزایش نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور هستیم. این در حالی است که در روزهای نخست هفته، انتظار می رفت شاخص ارزی در کانال بیست هزار تومانی تثبیت شود.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (چهارشنبه بیست و دوم مردادماه 99) بازار ارز، شاهد افزایش قیمت خرید و فروش دلار و یورو در تابلوی صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور هستیم.

بر این اساس در لحظه انتشار این گزارش؛ هر اسکناس دلار آمریکا در این صرافی ها به قیمت 21700 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 21800 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز سه شنبه، 120 تومان گران تر شده است.

همچنین هر اسکناس یورو در صرافی های بانکی و مجاز به نرخ 25500 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 25600 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 170 تومان افزایش دارد. 

نرخ رسمی 47 ارز در ایستگاه بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۶ ارز افزایش و ۲۲ واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و ۸ ارز دیگر نیز ثابت بود.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (چهارشنبه بیست و دوم مرداد ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با کاهش ۲۵۲ ریالی به قیمت ۵۴ هزار و ۷۱۱ ریال و هر یورو نیز  با کاهش ۱۱۶ ریالی به قیمت ۴۹ هزار و ۲۱۲ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس۴۵ هزار و ۶۸۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۷۸۱ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۴۶ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۰۸ ریال، روپیه هند ۵۶۳ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۳۰۳ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۹۴۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۳۴۸ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۱  هزار و ۴۷۹ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۵۱۳ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۳۹۲ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۸۰۰ ریال، روبل روسیه ۵۷۲ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۸ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۸۸۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۴۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۴۹۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۷۱ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۸۶ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۶۶۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۳۸ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۸۵۰ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۴۰۲ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۳۴ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۶۸ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۴۵  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۷ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۱۸ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۵ هزار و ۷۶۳ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۶۶ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۱ هزار و ۹۶۷ ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
کاهش ارزش پول ملی کاهش اقتداراست .ماروزانه با گرانی وناتوانی روبرو هستیم .شمادیگر این بدبختی ها را دائما یاداوری نکنید و توکله ما نکوبید -ما را اینقدرشکنجه ندهید
پاسخ ها
نامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
برای اول بار داره همچین حقیقتی رو میگه تو اخبار انوم نه بخار من و تو که اگاه بشم بلکه واسه اینکه ببری پولتو تو بورس یا نفت پیش خرید کنی
بورس درچند روز گذشته بیشتر از ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد
خداحافظ روزهای سبز !
خداحافظ طمعکاری
خداحافظ رویای یک شبه میلیاردرشدن
خداحافظ سودهای باداورده بی منطق روزانه ۵ درصدی
سلام سقوط های سهمگین
سلام فشارخون بالا وشب بیداری ها
سلام سکته های قلبی !!!
دلار بالا میره مثل همیشه یادمان بماند....
توزمان هخامنشی بایک سکه ی طلا که الان اگه آبش کنی ۷تا سکه ی امروزب از توش درمیاد مثلا۲۰من(۶۰کیلو) گندم میخریدن هنوز کجاست تاقیمت دلاروسکه به اونجا برسه عجله ای نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار