بازدید 23914

آخرین آمار کرونا تا ۲۲ مرداد/ عبور شمار بیماران کرونایی در ایران از ۳۳۳ هزار نفر

از میان موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشورمان در ۲۴ ساعت اخیر، آزمایش ۲۵۱۰ تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شود؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و از ظهر دیروز تا امروز ۱۰۸۹ تن بر شمارشان افزوده شده است.
کد خبر: ۹۹۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 12 August 2020
تابناک اجتماعی
پس از شناسایی موارد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور و انجام تست‌های ویژه، شمار مبتلایان از ۳۳۳ هزار تن گذشت.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان گفت: از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۸۹ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳۳۳ هزار و ۶۹۹ تن رسید.

وی در ادامه گفت: در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۸۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۸ هزار و ۹۸۸ تن رسیده است. همچنین تا به امروز خوشبختانه ۲۹۰ هزار و ۲۴۴ تن بهبود یافته‌اند.

لاری افزود: ۳۹۴۰ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. همچنین تا کنون دو میلیون و ۷۶۳ هزار و ۲۲۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۶.۱ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۳.۹ درصد؛ این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان به ۵.۳ درصد رسیده و روند کاهشی خود را حفظ کرده است.
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۸
آمار مهندسی شده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
انشاالله خدا ما را از شر هر نوع ویروسی، نجات بدهد خواه ویروس کرونا باشد، یا ویروس های دیگر
طبق آمار تقریبا ثابت رسمی، مثل اینکه ماسک بزنیم یا نزنیم فرقی نداره!!!

یا آمار مشکل داره یا احتمالا ماسک زدن ما کار بیخودی هست که البته این هم طبق معمول فقط در کشور ما اینجوری هست مثل اینکه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
مگه چند درصد مردم ماسک میزند ک اینطور با اطمینان نتیجه گیری میکنی? من ک نگاه می کنم 30 درصد هم نمیشن در استان ما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
بنده یک پیشنهاد بسیار سازنده در ارتباط با این آمار دارم. جهت رفاه حال سرکار خانم لاری و همکاران و جلوگیری از هدر رفت انرژی جهت امورات بیهوده، این برنامه و اعلام آمار و کنار بگذارند، هر زمان که در مقادیر این تکرار مکررات تغییری ایجاد شد، تشریف بیارن اعلام و پیگیری نمایند. وگرنه این روند ثابت موارد بالا رو که طبق عادت روزانه خودمان پش بینی می کنیم، یعنی در واقع این مقادیر اعلامی از زمان حضور ایشان، نه برمبنای علم آمار و احتمال، بلکه بر اساس روند ریاضی خطی! می باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
ناشناس 15:40
خود اساتید که دارند این آمار روزانه رو میدن و شما قبولشون داری دارن میگن 75% مردم ماسک میزنن.
بتعویق نیفتادن کنکور تنها تصمیم درست در رابطه با کرنا بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
باید لغو بشه. تصمیمات باید قاطع باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
برگزار نشدن کنکور بی نظمی بزرگی ایجاد میکند
اینکه آمار مبتلایان . فوتی ها . بستری ها و بیماران بدحال هرروز شبیه روز قبل میباشد مردم دچار تردید میشوند و احتمال مهندسی آمار بیشتر نمایان میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
همه جا همینه... شما سایت آمار جهانی کرونا نگاه کن ببین تقریبا اعداد کشورها همیشه ثابته...
کشوری که هیچ فعالتی را بخاطر کرنا تعلیق نکرده چرا باید در رابطه با کنکور متفاوت عمل کنه
کاش این رئیس جمهور زودتر تمام شود. نمیگذارد آمار قتل کرونایی پایین بیاید. لجباز است
استیضاح وزیر بهداشت بعلت نداشتن شخصیت مستقل را خواستاریم. ایشان تحت تاثیر تصمیمات غلط و لجبازانه رئیس جمهوری هستند که جان ملت هم مانند نان آنها برایش کمترین اهمیتی ندارد.
ملت ایران بی پناه و بی کس هستند و در حال فقر مطلق و جان دادن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
نمکی وزیر تحمیلی کارخانجات موسوم به داروسازی است. روحانی حداقل این یه موردو تقصیر نداره
چرا اعداد را منظم در جدول ارائه نمی‌کنید؟ آیا حتما باید اعداد را در داخل یک متن تکراری که حاوی هیچ اطلاعات مفید هم نیست پراکنده کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
مهندسان ناوارد
از سایت وزین تابناک درخواست می کنم گلایه دوستانه مرا چاپ کنید:
روزنامه جهان صنعت از یک فردی به نام محمدرضا محبوب فر (فردی با عنوان جعلی "عضو ستاد مقابله با کرونا" و با تخصص جعلی "اپیدمیولوژیست") آماری جعلی منتشر کرده است (بیش از 360 هزار کشته کرونا در ایران) و سایت وزین تابناک هیچ مطلبی را در رابطه با اثرات مخرب چنین اقدامی چاپ نکرده است. در برخی سایتها از آقای دکترمحمدرضا محبوب فر نام برده اند در صورتی که این فرد دانشجوی رشتۀ جغرافیا است! در این خصوص به لینک ذیل در پرتال جامع علوم انسانی مراجعه فرمایید:..
جالب است که چند روز قبل از این مطلب، بی بی سی گفته بود به نقل از یک منبع آگاه که نمی خواهد نامش فاش شود آمار واقعی 3 برابر آمار رسمی است. (که البته آن هم - حداقل در آمار متوفیات - دروغ بود) حال آقای محمدرضا ، حتی همان آمار دروغین بی بی سی را هم نپذیرفته و همان دروغ را هم هفت برابر کرده و جامعه ای را دچار تشویش کرده و حیثیت مملکت را در سطح بین المللی بر باد می دهد و همه هم تریپ روشنفکری ور داشته اند و دفاع می کنند. و تمام اینها در شرایطی اتفاق می افتد که رسانه هایی نظیر تابناک رسالت خود را در خصوص روشنگری فراموش کرده اند و در این شرایط از عوام الناس چه توقعی می توان داشت جز آه و افسوس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
من کاری با اینکه بی بی سی گفته بود یا کی گفته بود کاری ندارم. شما چطوری براتون اثبات شد که آمار داده شده توسط بی بی سی دروغ بوده است؟ چه کسی ثبات کرد؟ تناقض‌های موجود در آمار اعلامی چه می‌شود مانند اینکه فقط یک استان 100 نفر کشته داشته و 16 استان قرمز دیگر هم بوده ولی مجموع کشته‌ها 130 نفر اعلام شده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
شما که میگی همه بجز خودت جعلی هستند یک سوال ساده رو جوابت بده لطفا
طبق آمار خودشون که شما قبولشون داری بالای 75% دارند یک ماهه ماسک میزنن. پس چرا آمار ثابته و تغییر جدی نداره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
برو عمو دلت خوشه. حالا آمار هرچی باشه بر اساس اون زنده ای می میره یا مرده ای زنده می شه؟ آبروی بین المللی! واله به خدا هیچ ملتی مثل ما ننشسته رو اعداد و ارقام الکی با بقیه ملت چشم و هم چشمی کنه. مهم اینه که فکر چاره باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
برو حاجی ماست مالی نکن
مگه همین رئیس جمهور روحانی نگفت ۲۵ میلیون ایرانی کرونا گرفتن؟
با دروغ مبارزه کنیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
از دوستانی که در بالا کامنت گذاشتند تشکر می کنم. آمار بی بی سی غلط است چون افرادی که در اثر کرونا فوت می کنند را نمی توان پنهان کرد. این متوفیات باید طبق پروتکل خاصی شستشو و دفن بشوند و این آمار در سراسر کشور هر روز جمع آوری می شود و اطلاع دارم که با رقم بی بی سی متفاوت است. البته ممکن است 100 نفر در یک استان طبق پروتکل دفن شوند در صورتی که همه آنها کرونا نداشته باشند ولی بعضاً مشکوک به کرونا هستند که در این صورت در گواهی فوت دلیل دیگری نوشته می شود (مانند مشکل تنفسی یا ایست قلبی) اما باید احتیاطاً طبق پروتکل کفن و دفن شوند که این موضوع باعث تشکیک در آمار اعلام شده می شود اما اقدامی صحیح و قابل دفاع است. اما اصل عرض بنده در خصوص فریبکاری بیشرمانه ای بود که با نقل قول از یک دانشجوی جغرافیا به عنوان اپیدمیولوژیست و با عنوان جعلی عضو ستاد مقابله با کرونا ذکر شد و بلحاظ روانی آسیب جدی به جامعه وارد کرد. حقیقتاً در این شرایط نیازمند نهضتی هستیم که با دروغ، به هر نحو و به هر بهانه ای مقابله کرده و مردم متعهد شوند تا در مورد خبری تحقیق کافی انجام نداده اند و در مورد صحت آن به یقین نرسیده اند آن را نشر ندهند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
"حیثیت بین المللی"

کجا بودی نا حالا؟! برو ببین ارزش گذرنامه مملکتت چندم است تو دنیا.
چرا رهبر عزیز از ستاد ملی کرونا این افراد رو اخراج نمیکنند؟ حسن روحانی رحمانی فضلی نهاوندیان حریرچی. اینها نمیگذارند نمکی کاری کند. البته تعجب اینکه چرا نمکی با یک تشر حسن روحانی همه دستورات را لغو میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
درست برعکس گفتی...این نمکیه که نمیذاره کارها روبراه شه که توضیحشو اینجا نمیشه داد و
اینکه تعداد فوتی ها روی ۱۸۷ نفر مونده خیلی تابلوست! اقلا ده تا کم‌ و زیاد کنین که زیاد تو‌ چشم نزنه !!!
بعد کنکور و مراسم محرم چه شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
وامانده همه را به کیش وامانده خود پندارد
ستاد کرونا آقای روحانی را برای حضور در مجلس منع می کند اما آقای روحانی اصرار دارد که. یک و نیم میلیون دانش آموز کنکور بدهند و یا مراسم محرم همچنان برقرار باشد. خدایا چرا ما بندگانت نمی فهمیم!!
تا روحانی
و کابینه ناکارآمدش هست
کرونا هم هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
انشالله سال بعد دکتر ضد کروناییها جای ایشون میاد همه چی حل می شه!
لطفا حداقل سفر ب استان های قرمز رو لغو کنید تا کنکور و محرم تموم شه
نه مهندسی نیست عدم رعایت زمان قاجار امار مردم یک شهر را با فروش لاشه گوسفند که از طریق قصابی به فروش می رفت تعدادامار افرادشهر مشخص بود حالا هم عدم رعایت مانند بنزین مشخص است در روز مثلا 70 میلیون لیتر سوخته می شود ولی اگر ماشین کم تردد کند کمتر می شود ولی هرروز سوخت ثابت است این هم رعایت عدم رعایت آمار را شناور می کند
با این وضعیت جدید و امکان حضور در پادگانها برای کنکور، شک نکنید که شدیدا تقلب میشه و افراد زیادی، جای افراد دیگر امتحان خواهند داد
دوستان. مهمترین پارامتر این آمار بستری ها هستند. تلفات انسانی 7 تا 10 روز بعد از بستری و حدود 9 تا 10 درصد بستری ها هستند. یعنی در چند روز اخیر که بستری ها کاهش یافته و از حدود 1800 تا 2000 نفر به حدود 1300 تا 1000 نفر رسیده است یک هفته تا 10 روز دیگر فوتی ها به حدود 90 تا 110 نفر در روز خواهند رسید.این همان تاثیر ماسک است که 45 روز بعد خود را در تعداد فوتی ها نشان می دهد.
کار مهمی در خوزستان توسط گروههای جهادی انجام شد که وضعیت خوزستان رو سفید کرد. داروی امام کاظم علیه السلام به میزان بسیار زیاد تولید و به طور رایگان توزیع شد. این دارو کرونا را به سرعت درمان و بسیاری از افراد بستری را از بیمارستانها مرخص کرد.
یا رب برسان یاری رسان که بجز او نبود یار و یاوری
یا رب برسان یاری رسان که بجز او نبود یار و یاوری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار