بازدید 25508
۲

قیمت دلار و یورو در بازار امروز سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹/ دلار گران شد؛ ارزش پول ملی کاهش یافت

بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد رشد نرخ خرید و فروش دلار در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور است.
کد خبر: ۹۹۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 11 August 2020

قیمت دلار و یورو در بازار امروز سه شنبه ۲۱ مرداد ۹۹/ دلار گران شد؛ ارزش پول ملی کاهش یافت

بازار ارز در چهارمین روز هفته شاهد رشد نرخ خرید و فروش دلار در صرافی های مجاز و بانکی سطح کشور است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (سه شنبه بیست و یکم مردادماه 99) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 21580 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 21680 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز قبل، 680 تومان افزایش دارد.

همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی ها، به قیمت 25330 تومان از مردم خریداری می شود و در مقابل به قیمت 25430 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود که نسبت به روز دوشنبه، 730 تومان گران تر شده است.

نرخ رسمی 47 ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۸ ارز افزایش و ۱۸ واحد پولی کاهش یافت. نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر نیز ثابت بود.

براساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز (سه‌شنبه بیست و یکم مرداد ماه ۹۹) بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۶۳ ریالی به قیمت ۵۴ هزار و ۹۶۳ ریال و هر یورو نیز  با کاهش ۱۹۷ ریالی به قیمت ۴۹ هزار و ۳۲۸ ریال اعلام شد.

افزون بر این، هر فرانک سوئیس۴۵ هزار و ۸۷۵ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۰۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۶۶۸ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۶۲۶ ریال، روپیه هند ۵۶۲ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۲۹۰ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۴ هزار و ۹۲۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۶۰۰ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۴۲۰ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۱  هزار و ۵۰۱ ریال قیمت خورد.

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۷۶۷ ریال، راند آفریقای جنوبی دو هزار و ۳۷۹ ریال، لیر ترکیه ۵ هزار و ۷۲۷ ریال، روبل روسیه ۵۷۳ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۱۱ ریال، لیر سوریه ۸۳ ریال، دلار استرالیا ۳۰ هزار و ۱۲۸ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۵۸۴ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۵۱۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۲۷۰ ریال، کیات میانمار ۳۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۲۵ ریال تعیین شد.

همچنین، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۷۲۱ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۶۷۷ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۴۱ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۴ هزار ۹۷۲ ریال، رینگیت مالزی ۹ هزار و ۹۹۸ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۴۷۵ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۸ یال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۴ ریال، لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۶۶۳ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۸۵۹  ریال، افغانی افغانستان ۵۴۶ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۷ هزار ۶۴ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۵ هزار و ۸۰۶ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار  و ۶۲ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار  ریال ارزش‌گذاری شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
دوران طلایی بورس بسر رسید
دوران سودهای باداورده بی منطق روزانه ۵ درصدی بسر امد
خداحافظ شاگرد تنبل نورچشمی ومورد علاقه اقا مدیر مدرسه !!!
مگه صرافی با صرافی فرق داره !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر