بازدید 8690
۸

دستگیری یکی از سرشبکه‌های اخلال در نظام ارزی

فرمانده انتطامی استان کرمانشاه از دستگیری یکی از سرشبکه‌ها و اخلال‌گران نظام ارزی و کشف ۳۵ هزار دلار در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۹۹۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ 11 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی به دنبال گشت‌های هدفمند خود در شهر کرمانشاه موفق به شناسایی یکی از سرشبکه‌های اخلال در نظام ارزی شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی این فرد و هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی ضمن دستگیری وی بازرسی‌های لازم را نیز انجام دادند.

جاویدان تصریح کرد: در این بازرسی ۳۵ هزار دلار که معادل ۸ میلیارد ریال بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان مبارزه با دلالان ارز و اخلالگران نظام اقتصادی را از مهمترین برنامه‌هایی عنوان کرد که پلیس کرمانشاه دنبال می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۸
با 35 هزار دلار اخلال ارزی می کرده ؟!!! باید اون نظام اقتصادی رو که با این عدد مختل میشه گل گرفت !
قربونشون برم تو یه اختلاس زیر 3.5 میلیون دلار نمی خورن !
35000 دلار سر شاخه اخلال ارزی است؟ واقعا این خبر جای تاسف دارد. شما دنبال بزرگان در ساختار مملکتی باشید و با ذهن مردم بازی نکنید. افرادی که دلار دولتی می گیرند و در جای خود هزینه نمی کنند.
غجب سلطانی سرسلسله باند دلار با موجودی 35هزار دلار
حالا این ارز رو یکجا نفرستن تو بازار بمانه برای ذخیره استراتزیک اینده
میترسم با توزیع این ارز نقدینگی خیلی متورم بشه ختما برای نحوه عرضه 34 هزار دلار مشاور بگیرین تا مشکلی ایجاد نشه
طرف کلا 800 میلیون تومن دلار داشته شده سرشبکه اختلال ارزی کشور

فازتون چیه ؟
چقدر بدبخت شدیم ۳۵۰۰۰ دلار شده اخلال در نظام ارزی. یک عده ای بدبخت بیچاره و بیکاره در محلی بنام کوچه لکها می ایستند و دلالی دینار و دلار می کنند شما اگر به سر و وضع این بنده خداها که همه بعلت بیکاری دنبال یک لقمه نان صبح تاشب سگ دو می زنند نگاه کنید شاید پولی هم کف دستشان بگذارید اما حالا مفتخر به کسب مقام سر شبکه اخلال نظام ارزی هم شده اند.
طنز سال! اگر این آقا تونسته فقط با ۳۵۰۰۰ دلار سر شبکه بشه و ایجاد اخلال در نظام اقتصادی بکنه: اولا باید جایزه نوبل اقتصاد رو بهش بدید؛ ثانیا بهتر بجای وزیر اقتصاد بنشینه که با میلیونها دلار نتونسته نظام اقتصادی کشور رو اداره کنه؛ ثالثا آن وقت لقب آقایونی که میلیاردی بانک مرکزی رو خالی کردند و از کشور خارج شدند، چی میشه؟!!
قربانش بروم اقتصاد را چنان کرده اند که همه به جای تولید به دنبال واسطه گری و دلالی و ... هستند تا پول مفت در بیاورند و بعد یکی یکی می گیرند و می گویند سر شبکه!!!!!!!!!!!!! مگر در این کشور چند شبکه راه افتاده که این همه سر شبکه داریم؟ معلوم است که خیلی شبکه داریم و اکثرا هم توسط دولتی ها راه افتاده اند که همه از آقایان یقه سفید هستند و یا آنها پشت پرده هستند. چرا از اول اینها را پیدا و دستگیر نمی کردند که الان این مشکل را نداشته باشیم؟ یقه سفیدها و آقازاده ها را نمی شد دنبال کرد؟ حالا چرا دنبال می کنید؟ می شد دنبال کرد؟ چرا دنبال نمی کردید که کارمان به اینجا بکشد؟
35 هزار دلار میشه اخلال گر ارزی؟!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل