بازدید 8246
سوژه

کرمان با رکورد عجیب ۳ تیم فوتبال در لیگ بیستم؟!

مس کرمان که هدایت آن را مجتبی حسینی دستیار سابق گل‌محمدی بر‌عهده دارد تا پیش از دیدار‌های هفته سی‌و سوم در رده دوم قرار داشت و حتی از شانس قهرمانی برخوردار بود، اما مس در خانه به رقیب نزدیکش آلومینیوم اراک باخت و رده دوم را به این تیم اراکی داد گرچه هردو 60 امتیازی هستند
کد خبر: ۹۹۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 10 August 2020

در روز‌هایی که قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شده و جام را بالای سر برده است و سایر تیم‌ها برای کسب سهمیه و بقا تلاش می‌کنند، در لیگ دسته یک کشور هم قهرمان زودهنگام مشخص شده و باقی تیم ها برای سهمیه لیگ برتر و یا بقا تلاش می کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرنوشت صعود تیم دوم به لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شده و در هفته سی‌و سوم لیگ دسته اول که روز عید غدیر برگزار شد، مس رفسنجان صدرنشین جدول با پیروزی یک - صفر مقابل تیم نود ارومیه ۶۶ امتیازی شد و با توجه به شکست مس کرمان جدی‌ترین رقیبش در راه کسب عنوان قهرمانی مقابل تیم آلومینیوم اراک، قهرمانی‌اش را در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ دسته اول مسجل کرد و جشن صعود گرفت.

صعود مس رفسنجان به لیگ برتر در‌حالی رخ داد که استان کرمان گل‌گهر سیرجان را به عنوان نماینده در لیگ برتر دارد، نماینده‌ای که البته در انتهای جدول برای بقا می‌جنگد. حالا با صعود مس رفسنجان و حضور گل‌گهر سیرجان در سطح اول فوتبال کشور، کرمانی‌ها صاحب ۲ سهمیه شده‌اند و امیدوارند تیم مس کرمان هم به لیگ برتر صعود کند تا اتفاقی تاریخی برای این استان رقم بخورد.

کرمان با رکورد عجیب ۳ تیم فوتبال در لیگ بیستم؟!

مس کرمان که هدایت آن را مجتبی حسینی دستیار سابق یحیی گل‌محمدی بر‌عهده دارد تا پیش از دیدار‌های هفته سی‌و سوم در رده دوم قرار داشت و حتی از شانس قهرمانی هم برخوردار بود، اما مسی‌ها در خانه به رقیب نزدیک و سرسخت‌شان آلومینیوم اراک باختند و رده دوم را به این تیم اراکی دادند و خود به رده سوم سقوط کردند. هرچند حالا مس و آلومینیوم هر دو ۶۰ امتیازی هستند، اما در هفته پایانی لیگ برتر مس کرمان در تبریز میهمان شهرداری این شهر است و آلومینیوم در خانه از داماش گیلان پذیرایی خواهد کرد.

با اینکه شهرداری سقوطش مسجل شده و انگیزه چندانی برای بازی با مس کرمان ندارد و شاید بتوان یک پیروزی آسان برای مسی‌ها متصور شد، با این‌حال شاگردان رسول خطیبی با برد خفیف هم می‌توانند راهی لیگ برتر شوند، چرا‌که تفاضل گل‌شان بهتر از مس کرمان است. این بدان‌ معناست که مس کرمان در تبریز باید جشنواره گل به راه بیندازد تا شانس صعودش از آلومینیوم بیشتر شود آن‌هم مقابل همشهری‌های رسول خطیبی که با وجود مسجل شدن سقوط شان، تاکید کرده‌اند با قدرت و صلابت بازی خواهند کرد تا هم بازی جوانمردانه رعایت شود و هم تیمی که همشهری‌شان هدایتش را بر عهده دارد، به لیگ برتر راه یابد.

هفته پایانی لیگ دسته اول روز ۲۶ مرداد برگزار خواهد شد تا تکلیف صعود‌کننده دوم و تیم‌های سقوط‌کننده مشخص شود. کرمانی‌ها امیدوارند هم گل‌گهر در لیگ برتر ماندگار شود و هم مس کرمان با عبور از خوان هفتم به لیگ برتر صعود کند تا کرمان در پایان فصل جاری فوتبال باشگاهی ایران جشن هت‌تریک نماینده در لیگ برتر را بگیرد! البته پیش‌تر هم شاهد بوده‌ایم که فوتبال کرمان در لیگ برتر صاحب ۲ نماینده باشد، اما حضور همزمان ۳ نماینده از این استان پهناور در لیگ برتر بی‌سابقه است و اگر رخ دهد اتفاقی تاریخی خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار