بازدید 19492

توضیح روابط عمومی مجمع پیرامون اظهارات پرویز فتاح

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی اظهارات جناب آقای مهندس فتاح، رئیس محترم بنیاد مستضعفان در برنامۀ گفتگوی زنده شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران، توضیحاتی به این شرح منتشر کرد:
کد خبر: ۹۹۵۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 09 August 2020

به گزارش تابناک، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی اظهارات جناب آقای مهندس فتاح، رئیس محترم بنیاد مستضعفان در برنامۀ گفتگوی زنده شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران، توضیحاتی به این شرح منتشر کرد:

1- تا زمان فوت مرحوم آقای هاشمی رفسنجانی، ساختمان کاخ مرمر بعنوان دفتر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بهره برداری قرار می گرفت، پس از آن براساس تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز امور مجمع(سازمانی و ساختمانی) به درخواست دبیر مجمع و موافقت معظم له مبنی بر انتقال مجمع به ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی، در مرداد ماه 1397 و در زمان ریاست مرحوم آیت ا... هاشمی شاهرودی بر مجمع، ساختمان کاخ مرمر تحویل ریاست وقت بنیاد مستضعفان، جناب آقای مهندس سعیدی کیا گردید.

2- علاوه بر ساختمان کاخ مرمر، دو ساختمان مرکز تحقیقات استراتژیک که توسط جناب آقای دکتر روحانی و سپس جناب آقای دکتر ولایتی مدیریت میشد نیز در مرداد ماه 1397 به ریاست وقت بنیاد، جناب آقای مهندس سعیدی کیا تحویل شد.

3- پس از تحویل ساختمان های فوق الذکر به بنیاد مستضعفان، مجمع تشخیص مصلحت نظام، هیچگونه بهره برداری از ساختمان های مذکور نداشته است.

با عنایت به موارد مذکور، ضمن استقبال از لزوم شفافیت در امور، از مسئولان محترم انتظار میرود در اظهارات خود دقت لازم را معمول دارند تا باعث سوء برداشت مخاطبین نگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
چه آتیشی بپا کرد این فتاح!!!
همه این حضرات مسئولین اگر دفاتر خود را ببندند و در خانه های خود مستقر شوند برای کشور بهتر است.
فتاح که همینو گفت !
چقدر مقامات ما دنبال کاخ بودند وهستند فقط به مردم میرسندباید دنبال آن دنیا باشندنه خودشان
سونا و جکوزی و حمام تو کاخ مرمر؟ چکار کردین؟ انقدر ندید بدید بودین؟ مال مفت و دل بیرحم! اقای فتاح اب ول کرده تو‌لونه مورچه
پس طبق معمول هر کس ایراد شما رو متذکر شد اشتباه کرده!!! راجب خرابیای کاخ هم توضیح میدادین دیگه!
امان از مسئولانی که دقت نظر در گفته هایشون ندارن!
فتاح کاندیدای ریاست جمهوری میخواد بشه داره دل مردم بدست میاره ... وگرنه همشون میدونن چه خبره
خوب بنده خدا می خواد رئیس جهمور بشه.
همیشه توضیح دهید زیر بار قضایا نروید . احسنت
در اینکه فساد بسیار گسترده کشور را فرا گرفته دیگرهیچ شکی نیست که در صورتی که به استمرار حکومت فکر میکنیم باید حتما و حتما از صدر تا ذیل با آن برخورد اساسی بشه. اما متاسفانه اقدامات و گفتاری که الان مسوولان انجام میدهند تنها پاک کردن صورت مساله است نه حل خود مساله! امروز مردم ما تفاوت نمایش مبارزه با فساد را از برخورد جدی و عملی با فساد به راحتی تشخیص میدهند.
آقا اگرخالی هست این مکان ها وکسی نیست من دفترم رو بعنوان نماینده شمال شرق ببرم اونجا.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل