بازدید 6158
۲

بیش از ۱۶۵ هزار نفر؛ شمار تلفات کرونا در آمریکا

بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۵ میلیون و ۱۴۹ هزار و ۲۹۲ تن رسید.
کد خبر: ۹۹۵۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴ 09 August 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به ۵,۱۴۹,۲۹۲ نفر رسید.

امضای دستور‌های کرونایی ترامپ

به گزارش رویترز، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در منطقه بِدمینسیتِر در ایالت نیوجرسی به تشریح برنامه هایش در دوران کرونا پرداخت.

بحران تغذیه برای نیم میلیون کودک در آمریکا

به گزارش تلویزیون سی ان ان؛ نیم میلیون کودک لس آنجلس به علت کرونا با مشکل تغذیه مناسب مواجه شده اند.

بزرگترین تجمع آمریکا پس از کرونا با تجمع ۲۵۰ هزار موتورسوار

باوجود هشدار‌های پزشکی، بزرگترین تجمع مردمی آمریکا پس از کرونا به بهانه تجمع موتورسواران برگزار می‌شود.
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، تجمع سالانه موتورسواران آمریکایی در ایالت داکوتای جنوبی امسال با چالش‌هایی همراه شده است. شیوع بیماری کووید-۱۰ سبب شده است نگرانی‌های جدی درباره این تجمع سالانه علاقه‌مندان به موتورسواری در آمریکا بوجود بیاید.
قرار است این مراسم در شهر استورجیس ایالت کارولینای جنوبی برگزار شود. پوشیدن ماسک هم برای این مراسم اجباری نشده است. پیش بینی می‌شود دویست و پنجاه هزار نفر در این مراسم شرکت کنند. این درحالی است که جمعیت این شهر کوچک، کمتر از هفت هزار نفر است.
آمریکایی‌های علاقه‌مند به موتوسوای بدون نگرانی از کرونا، خودشان را به این تجمع سالانه رسانده اند. برخی از آن‌ها بیش از دو هزار و ششصد کیلومتر مسافت را طی کرده اند تا به این منطقه برسند. با تجمع دویست و پنجاه هزار نفر در این شهر، بزرگترین تجمع مردمی آمریکا از زمان شیوع کووید-۱۹ در این کشور رقم می‌خورد. این رویداد به منزله یک میهمانی بسیار بزرگ است.
به گفته کارشناسان، فاصله گذاری اجتماعی برای این رویدد به هیچ وجه امکان پذیر نیست و درنتیجه شیوع کرونا در این منطقه به چالشی جدی تبدیل شده است.

گفتگو‌های بسته اقتصادی کرونایی در آمریکا شکست خورد

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، رایزنی‌های کاخ سفید و دموکرات‌ها در کنگره آمریکا برای تصویب بسته حمایت اقتصادی جدید به علت بیماری کووید-۱۹ امروز به نقطه بدی رسید. این گفتگو‌ها بدون آنکه به نتیجه‌ای برسد قطع شد. شرکت کنندگان در این مذاکرات بدون حصول به نتیجه از میز گفتگو‌ها جدا شدند بدون آنکه برنامه‌ای برای ادامه این مذاکرات مشخص کنند.
انتشار این خبر سبب یاس و ناامیدی مردم آمریکا در سراسر کشور شده است. این مذاکرات برای مدت حدود دو هفته بین دموکرات‌ها و جمهوریخواهان ادامه داشت. این بسته حمایت اقتصادی می‌تواند به منزله تامین رگ حیات اقتصادی برای میلیون‌ها آمریکایی بحران زده از کرونا باشد که به علت کرونا، دچار مشکلات شدید مالی و بیکاری شده اند.
درحالی این گفتگو‌ها کاملا به شکست منجر شده است که رایزنی‌ها برای مدت دو هفته تقریبا هر روز ادامه داشت، اما هیچ پیشرفتی در این گفتگو‌ها حاصل شد.

احتمال بی خانمان شدن چهل میلیون نفر به علت کرونا در آمریکا

به گزارش تلویزیون سی ان ان، درصورت نبود کمک دولت آمریکا، چهل میلیون نفر به علت کرونا بی خانمان می‌شوند و بزرگترین بحران مسکن در این کشور رقم می‌خورد.

معترضان در آمریکا: معلم مجازی بهتر از معلم مرده است

به گزارش تلویزیون سی ان ان، معلمان در جورجیای آمریکا به بازگشایی مدارس با توجه به ادامه شیوع ویروس کووید ۱۹ اعتراض کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اینم از مهد تمدن!!!
به ما میگن جهان سوم
البته آمار واقعی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار